Gå til innhold

Og her er dagboka til søndagsengel?...

søndagsengel?

Anbefalte innlegg

I dag var jeg på skolen og trykket opp et eksemplar av oppgaven til meg selv, og fikk det bundet inn i bokhandelen.

Har vært hjemme siden 13-tiden, og lest litt mer selvvalgt. det går ikke så fort som jeg hadde håpet, så jeg kommer til å slite med å komme meg gjennom alt!

Har nettopp spist middag. Kjempegod fiskegryte, laget av en pose Bergensk fiskegryte, og tilsatt torsk, purre, reker, fløte og rømme. Hadde poteter, babygulrøtter og broccoli til. Mmm!! :sikle: Kjente at det var lenge siden sist jeg spiste fisk (bortsett fra fiskeboller og fiskekaker).

Nå kommer nok snart sambo hjem, for vi skal på fotballkamp! Skal være hos svigers ca 18.00. Alle vi som drar sammen på kamp pleier å møtes der for å drikke kaffe og prate litt. Veldig koselig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flink du liv! Jeg ble ikke ferdig med boka jeg holdet på med i går - og heller ikke i dag :-? I går leste jeg i mange timer, i dag har jeg ikke vært fullt så flink. Kommer sterkere tilbake i morra, håper jeg :-)

Kom nettopp hjem fra kamp. En våt fornøyelse... Moro å vinne da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med seier!

- Håpar du ikkje blir sjuk no då, når du vart så våt... ;)

takk takk :heiajente: Har ikke merket noen forkjølelse i dag i hvertfall :-)

Har lest til eksamen i dag, og hatt unger fra 16-20. Hadde ikke sett dem på en stund, så det var kjempekoselig! Vi var på teater (Jungelboken). Artig! Nå har jeg nettopp kommet hjem og fått meg litt mat. Blir ikke mer pensumlesing i dag, nå trenger jeg litt avkobling :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal forresten på to jobbintervjuer på fredag! Et kl 9 og et kl 12. Det var DEN lesedagen, liksom... :-? Men trenger jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heldig du da som har fått jobbintervju. Hvor da?

Sommerjobb på boveiledningstjenesten og fast som barnehageassistent fra høsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!!

blir kansje barnehageassistent fra høsten jeg og vis jeg ikke kommer inn på barne og ungdomsarbeider :)

skal ha praksis i en privat barnehage på kløfta snart gleder meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!!

blir kansje barnehageassistent fra høsten jeg og vis jeg ikke kommer inn på barne og ungdomsarbeider :)

skal ha praksis i en privat barnehage på kløfta snart gleder meg:)

Det er koselig å jobbe i barnehage :) (Kunne tenkt meg noe mer enn assistentlønn, da, men det er bedre enn ingen lønn i det hele tatt!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er koselig å jobbe i barnehage :) (Kunne tenkt meg noe mer enn assistentlønn, da, men det er bedre enn ingen lønn i det hele tatt!)

mm d er kjempekoslig:) nei assistentlønn ekke mye nei... :wink: alle helse og sosial jobber er dårlig betalt d er dumt asså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest ca 100 sider pensum i dag. Det er ikke så mye i den store mengen jeg må lese til eksamen, men det har tatt en hel dag fordi jeg skrev notater ved siden av (og var en tur i butikken, og bakte brød... :oops: ).

Nå har jeg tatt et bad, og skal snart sette meg og se i den nye kokeboka jeg fikk i posten i dag :hoppe: Jamie Oliver: Jamie's Dinner. Jeg elsker kokebøker, har mange, og vil gjerne ha fler! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk nettopp en streng mail fra skoleveileder om at jeg har lagt opp for få sider til selvvalgt pensum, og at jeg har den samme boka to steder. :o Ho virka ganske sur, skrev f.eks. "Du må straks finne en tilleggsbok!!!", og "Rettes opp og sendes til meg umiddelbart!!". Herregud, jeg ble jo dritstressa og sjekka på sendte mailer hva jeg hadde sendt hene. Og da så jeg at jeg hadde sent henne en gammel og en ny liste over selvvalgt til teoriblokkene, og ingen liste over selvvalgt til bacheloroppgaven! :roll: Nå har jeg sendt det, da. Og håper hun tilgir meg... 8) Jeg er da ganske så pliktoppfyllende ellers, tror jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jaja.. Men det ordnet seg jo tilslutt.. Merket hun ikke at listen var helt identisk?

Den var ikke helt identisk. På den ene var det ført opp noen bøker jeg senere bestemte meg for å ikke sette opp. Det var bare én bokl som var på begge listene, og det påpekte hun.

Nå skal jeg snart på dagens første jobbintervju. :-) Gruer meg ikke i det hele tatt! Det gjorde jeg jo absolutt sist! Forskjellen er vel at denne jobben er jeg fakisk overkvalifisert (!) for, mens den forrige krevde en del som jeg ikke var sikker på om jeg hadde... Skal på et intervju etterpå også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begge jobbintervjuene gikk veldig bra! Hun ene (sommerjobben med utviklingshemmede) sa allerede etter intervjuet at jeg er aktuell. Men jeg tror ikke jeg tar den likevel. De kunne ikke tilby fast turnus, ville bli mest tilkallingsvakter og helgevakter. Og det var ikke sikkert det ble så mye jobbing. Også gikk arbeidet ut på litt andre ting enn det jeg hadde trodd... :roll: Beundrer de som jobber med sånt til daglig!!!

Intervjuet til barnehage gikk også bra, følte jeg :-) Tror jeg klarte å markedsføre meg selv og nytten av å ha en barnevernpedagog ansatt i en barnehage :wink: Men denne stillingen opprettes ikke før 1. september, og jeg MÅ ha jobb før det!!!

Har nettopp ringt på en servitørjobb og skrevet en søknad på den. Det er i hvertfall heltid, i nærheten av her jeg bor og start så fort som mulig. Så får jeg eventuelt se meg om etter noe annet mens jeg jobber der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snakket med veileder om muntlig.. Dunk til meg på messenger så skal jeg dele litt med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snakket med veileder om muntlig.. Dunk til meg på messenger så skal jeg dele litt med deg!

SUPERT!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har det ikke blitt veldig mye lesing... :-? Våkna tidlig av mageknip, og er derfor trøtt... :sove: Fikk lest noen sider i Norges Barnevern før jeg bestemte meg for å gå en tur. Elsker å være ute i regnet når det ikke er kaldt :) Så jeg gikk en tur, handla på Kiwi og gikk hjemover i regn og lyn og torden... Har ikke vært ute på mange uker (bortsett fra på kamper) pga oppgaven. Så det var deilig! Da jeg kom hjem fikk jeg lest noen få sider før mamma kom innom. Hun hadde med en blomsterbukett ("Lykke til med eksamenslesingen"). Snille mamma :klem: ba henne inn på en kopp kaffe, og hun fikk se bilder av bryllupskaka vi har bestemt oss for.

Nå har hun nettopp dratt, og jeg skal til å lese igjen. Skal bli så godt å være FERDIG med dette!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...