Gå til innhold

Og her er dagboka til søndagsengel?...

søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Nå har jeg tatt et langt og deilig bad :-) Lå og leste Dagbladet og litt selvvalgt pensum. Den boka er så enkel at den er kjedelig - men det er jo et godt valg, for da kan jeg bare skumme gjennom den og gå videre til neste bok.

Sambo holder fremdeles på i hagen. Sist jeg så ut hadde han visst tatt en pause, for da hadde han vannkrig med noen nabobarn :ler: Det så veldig koselig ut, gleder meg sånn til vi får egne barn! Og det gjør heldigvis han også! Håper det blir i løpet av 2006 :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde det koselig i går kveld! Sovna i 2-3-tiden, men var ikke så veldig trøtt da jeg sto opp :-) har vært på skolen fra 11-19. Var veldig lite effektive, så nå sitter vi hjemme hos oss selv og skriver. Planen er å de tre siste delene nesten ferdige til i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi bare en liten ting igjen i oppgaven så er vi klare til å levere! Satser på å levere på torsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi bare en liten ting igjen i oppgaven så er vi klare til å levere! Satser på å levere på torsdag!

Høres bra ut! Vi satser på å ha den helt ferdig på torsdag, men binde den inn og levere på fredag. Tar ikke sjansen på å la noe annet gjenstå til fredag...Kos deg på kampen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HIpp hipp hurra :flagg: Våkna til strålende solskinn! Har hengt ut balkongflagget og satt flagg i bomsterkassene (da jeg kom hjem i går hadde sambo planta blomster i alle fem kassene :-) ). Nå er det frokost, så på med bunad og ut og se på tog!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg å ser på barnetoget på tv. Er for mye kaos nede i byen til at vi orker å gå ned dit nå. Skal ned etterpå, etter at barnetoget er ferdig.

Håper dere får en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt en kjempefin dag!! :-) Barnetoget var koselig som alltid, og jeg fikk tatt noen bilder av mamma og pappa med sine respektive skoleklasser, og bestekameraten til broren min, som er skoleassistent. Tenkte jeg skulle maile dem til lillebror i Los Angeles, så kanskje han får litt 17.maistemning :wink:

Gikk noen runder i byen med en venninne før det var middag hos farmor. Deretter så vi på russetoget, før vi ble med hjem til mamma og pappa. Var der en times tid før vi dro til Fredrikstad for å møte svigers på pizzanini. Satt der en stund og ble med opp til dem etterpå. Så det har vært en travel dag!

Nå skal sambo og jeg slappe av i sofaen med tv eller film, før det er leggetid. mer oppgaveskriving i morgen... :-? I dag er det forresten akkurat 3 uker til jeg har muntlig eksamen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No er det neimen ikkje lenge igjen til eg står brud.

- Innom for ein liten pause frå alt bryllupsjaget.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre jenter innom på rad :hoppe: Det er så koselig!!! I dag må vi få ferdig oppgaven, så det blir en laaaang skoledag!!! :-? Skal bli deilig å levere den i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var vi på skolen fra 9 til over 24.00!! Ble nesten ferdig med oppgaven, og det er bra, for den skal leveres senest kl 15 i dag! Før det må vi ha kopiert den opp i flere eksemplarer og bundet den inn...og vi må finne selvvalgt pensum! Så det blir en travel dag i dag, men i kveld skal jeg virkelig kose meg!!!!! :-)

Må kjøre nå,gleder meg til KG i ettermiddag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gleder meg til 3 juni jeg:)

fordi da reiser jeg til ole :kline::hjerte:

hvordan går det med deg for tiden da?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei begge to (og andre som kanskje er innom) :-)

Oppgaven ble bokstavelig talt levert i siste liten!!! Siste frist var kl 15, og vi fikk levert den til binding ca kvart på. MEN... plutselig oppdaget vi at det manglet to ark i alle eksemplarene!!!!! :o Tror ikke jeg har løpt så mye på leeenge som jeg gjorde i dag! Tidsfristen gjorde dessuten at vi ikke fikk gått over oppgaven skikkelig en aller siste gang. Og det straffer seg som oftest...... :-?

Men det er utrolig godt at disse harde ukene endelig er over!! Jeg er helt utslitt (og utslått)... Nå er det harde leseuker fremover! Har ligget i badekaret siden jeg kom hjem og lest i et blad. Nå er jeg i gang med å lage sjokolademousse og potetstappe. Skal ha "pølsefest" i dag (fordi jeg ikke gadd å lage noe som krever mer...) Skal se på idol med sambo og legge meg tidlig!

Neste fredag skal jeg på intervju/infomøte om sommerjobb i boveiledningstjenesten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt har jeg våknet mange ganger, og hver gang fordi jeg har drømt at det var et eller annet vi glemte å gjøre i oppgaven før den ble levert... :-? Men jeg har sovet godt altså! Det var deilig å slippe å kjøre til skolen i dag tidlig!

Vi får to venner på besøk i dag, og skal ha "Grand Prix-aften" :ler: Skal servere hjemmelaget pizza, og har tenkt meg i butikken så snart jeg har kledd på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 min til gjestene kommer... sambo skulle åpne en ny pakke med doruller, og det viste seg at jeg hadde kjøpt kjøkkenruller i stedet... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kjempekoselig med besøk i går! Sambo ble spurt om å være forlover i bryllupet til forloveren sin, som skal være neste sommer. :-)

I dag leser jeg selvvalgt pensum til muntlig eksamen. Har lest i to timer, og tatt meg en halvtimes pause. Håper å lese ut den boka jeg holder på med. I kveld skal vi på middag til svigers. Skal spise ribbe, noe jeg egentlig bare spiser på julaften. Og så skal vi se på fotallkamp på tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er til å lese! Håper påå bli ferdig med Kari Killens bok om rus i løpet av morgendagen. Lest 60 sider så langt i dag.. Nå er det pause...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...