liv Skrevet 5. mai 2005 #621 Del Skrevet 5. mai 2005 Skal dere levere før pinsen? Vi tenkte å levere 19 vi. Se over i pinsen og møtes den 18 for å rette eventuelle skrive og skjønnhetsfeil.. Så langt er vi nesten ferdig med drøftingen. Den blir nok bra! totalt er vi nærmere 8000 ord tror jeg. Så det blir vel ca 1000 ord til på drøft og så kommer feilkilder, sammendag og konklusjon.. Som jeg skal ha ferdig til mandag kl 16. Skal ikke møtes før da. M skal i konf både lørdag og søndag så det blir lite jobbing denne helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 6. mai 2005 Forfatter #622 Del Skrevet 6. mai 2005 Vi håper i hvertfall på å levere den 13. Ser vi at noe må endres leverer vi så klart ikke før vi har rettet på det! Tenkte å bruke dagene i uke 20 til å planlegge fremlegget. Sånn at vi fortsatt har to uker på oss til å lese til muntlig. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 6. mai 2005 Forfatter #623 Del Skrevet 6. mai 2005 Veiledning i dag. Praksisveileder syntes vi hadde jobba kjempebra og at oppgaven så langt er veldig god. :-) Men det er jo ikke hun som skal sensurere, da... Vi fikk gjort en del på skolen i dag, men er nødt til å gjøre litt hjemme også. Så jeg har tenkt til å sette meg ned med det etter at jeg har laget litt "helgestemning" hjemme (= rydde og ta oppvasken... :oops: ) Sambo sa han kunne ta det, men det hadde blitt så sent siden han jobber og er hjemme i 19-tida. Da er det jo snart tid for idol og middag... (og jeg synes husarbeid er veeeldig mye bedre enn skolearbeid...) Gleder meg virkelig til å slappe av i kveld!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 7. mai 2005 Forfatter #624 Del Skrevet 7. mai 2005 I dag våkna vi da det ringte på døra kl 6 Det var en hyttenabo som sa at traktoren vi hadde på snuplassen ved siden av huset nå sto nedenfor en skrent, ca 10 meter nedenfor der den hadde stått, og spant. Motoren var i gang og hadde vært det i ca 3 timer, sa mannen. Sambo ble med mannen opp til snuplassen, og de så tydelig at det hadde vært folk der. Døra sto åpen på en av de andre traktorene, og det var merker etter skjæret som henger bakpå traktoren, så man kunne se hvor traktoren hadde kjørt. Vi tenker at det sikkert har vært noen som har vært på vei hjem i fylla som fant ut at de ville kjøre i stedet... Men de kom ikke akkurat langt, da det verste er at jeg faktisk hørte det i natt, jeg hørte traktorduring og noe som skrapte (sikkert skjæret). Var så vidt inne på tanken om traktor, husker jeg, men siden jeg var veeeldig i ørska (eller i søvne), så trodde jeg det var et korps som øvde til 17.mai Anyway, jeg tror ikke sambo kommer til å la nøklene stå i en annen gang! Nå skal jeg på skolen, jeg Ville heller sovet og kost meg i det fine været! Jeg var tydeligvis fortsatt i ørska da jeg sto opp i dag, for innlegget over, som jeg trodde jeg skrev i dagboka mi, havna i dagboka til Midnattsol!! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 8. mai 2005 Forfatter #625 Del Skrevet 8. mai 2005 I dag våknet jeg og var helt uthvilt før klokka ringte kl. 8! Deilig! Har vært på skolen i 12 timer og kom nettopp hjem. Sambo har kjøpt busker og blomster som han har plantet i et nytt bed ved husveggen, og det har blitt kjempefint!!! :-) :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 9. mai 2005 #626 Del Skrevet 9. mai 2005 Så flinke dere er til å jobbe! De har ledig svangerskapsvikariat der jeg hadde praksis.. Ettersom det er 60/80% så regner jeg med at det er den ene veilederen min som har hatt stillingen. Hun hadde fri en til to dager i uken.. Jeg har ikke tenkt å søke men du kan jo søke du! Hvorfor er jobbmakedet så trangt om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 9. mai 2005 Forfatter #627 Del Skrevet 9. mai 2005 Flinke og flinke...ja, vi er jo forsåvidt det, men det er så utrolig mye jobb!!!!!!!!!!! :o :-x Tror ikke jeg søker der du hadde praksis. Har funnet ut at jeg vil ha noe som ikke har så lang reisevei... Nå lager jeg middag, og etterpå skal vi på kamp! Jeg, sambo, svigerfar+samboer og svoger+samboer. Gleder meg masse, selv om det ser uut som det kan bli regn :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 9. mai 2005 Forfatter #628 Del Skrevet 9. mai 2005 Helt utrolig spennende og morsom kamp i dag!! :-) Publikum var også i storform, så det var en kjempeopplevelse!! Gjorde nesten ingen ting at vi tapte en gang! Siden Brann leda 3-0 til pause var det absolutt en opptur at vi scora 2 mål (i løpet av 1-2 minutter tror jeg) i 2. omgang! Når Fredrikstad scora holdt mannfolka i Fredrikstad Brannvesen opp et stort banner hvor det sto "VI SLÅKKÆR BRANN". Skikkelig bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 9. mai 2005 #629 Del Skrevet 9. mai 2005 Så bra ordspill! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 10. mai 2005 Forfatter #630 Del Skrevet 10. mai 2005 Ja, ikke sant!? :-) Glemte å si at jeg var hos tannlegen i går - NULL HULL :heiajenta: Nå skal jeg snart kjøre til skolen. Skal være der til 18 i dag. Når jeg kommer hjem er jeg nødt til å skrive jobbsøknader! har utsatt det og utsatt det... og nå er det bare tre-fire dager til søknadsfristene går ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 10. mai 2005 #631 Del Skrevet 10. mai 2005 ja jeg har skrevet de da.. men det var det å gå ned på internettcafeen å printe de ut som var et ork! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 10. mai 2005 Forfatter #632 Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg har heldigvis printer :-) Litt overaska over at ikke dere har det, liv! dere har jo absolutt alt annet til pc!? Eller? Sender du forresten attster med "rett kopi"-stempel sammen med alle søknadene? Jeg har ikke gjort det, mens ho ene på gruppa mi er veldig opptat av det... Sender ikke attester der det bare står "skriftlig søknad med cv sendes til..." heller, jeg! Gjorde det i begynnelsen, men eter hvert så jeg at noen ber om attester. Så da regner jeg liksom med at de som bare ber om cv (og evt referanser) vil se attestene senere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 10. mai 2005 #633 Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg har printer.. (Med scanner og fax, men den har klikka..) Men i morgen den dag så skal jeg dra meg ned på internettcafeen! Må se å printe de ut. Rett kopi... Det gidder jeg ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 11. mai 2005 Forfatter #634 Del Skrevet 11. mai 2005 Hei og hå!! Nå er hoveddelene i opgaven så og si ferdige! Kjempedeilig!! :-) :-) :-) Ga oss i 15.30-tiden i dag, og jeg har gjort litt hjemme nå. Har dessuten rukket å skrive og sende to jobbsøknader! Godt å ha det gjort! Sambo jobber i hagen igjen. Han gjør det så fint!!! Vi har stor gårdsplass foran huset, og den har sett grå og trist ut lenge, men nå begynner den å bli fin! i tillegg til at han har laget blomsterbed langs husveggen som går ut mot gårdsplassen, har han begynt å legge stein sånn at vi i allefall kan se hvor det skal være parkeringsplass og hvor det skal komme plen etter hvert Dessuten har bjørkene blitt grønne, og det er hvitveis og liljekonvallknopper i massevis, så det begynner å bli fint hos oss :rosasmil: Gleder meg til jeg får tid til å jobbe i hagen selv (kunne kanskje gjort det nå, i stedet for å sitte her... :oops: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 12. mai 2005 Forfatter #635 Del Skrevet 12. mai 2005 Skole fra 9-22.30... Kom nettopp hjem. Vi har hatt veiledning og fått god tilbakemelding :-) Har et stort problem da, og det er at vi kommer til å få for mange ord!!!!!! :-x Er bare innom her en liten tur før jeg skal legge meg. Sambo jobber fremdeles, men er nok på vei hjem snart. Fint at han benytter de dagene jeg er lenge på skolen til å jobbe sent :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 12. mai 2005 #636 Del Skrevet 12. mai 2005 Blir det levering i morgen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 13. mai 2005 Forfatter #637 Del Skrevet 13. mai 2005 Blir det levering i morgen da? Nei! Blir nok ikke før neste fredag likevel :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 13. mai 2005 Forfatter #638 Del Skrevet 13. mai 2005 Skole i dag, og veiledning. Fikk veldig god tilbakemelding :-) Fikk også beskjed om når vi skal ha muntlig. Gruppa mi skal inn 7. juni kl. 12 tror jeg det var. Fikk en "skummel" ekstern sensor :-? Har sett på Idol nå. Ble veldig overrasket over at Ali røk ut! Synes han burde gått videre og Tone burde gått ut. men men, sånn er det jo. Syntes litt synd på ham da han sto der og tørka tårer da... :-( Nå er Sambo på vei hjem, og da skal vi spise. Sen middag er vel ikke akkurat sunt, men jeg gleder meg likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 14. mai 2005 Forfatter #639 Del Skrevet 14. mai 2005 I dag er planen å gjøre rent i huset. Kjedelig å bruke den eneste fridagen min på det, men har lyst til å gjøre det ordentlig før jeg skal sette i gang med å lese til muntlig, så kanskje vi slipper å gjøre annet enn litt støvsuging i de to ukene. Det er nydelig vær ute i dag, og sambo skal rulle ut ferdigplen i rundkjøringa og sprenge vekk en stor stein i innkjørselen. Litt bråk på pinseaften må visst naboene tåle hvis de vil bo ved siden av oss... I kveld skal vi til et vennepar og grille og drikke litt. Kan ikke bli så veldig sent (eller full), for jeg skal på skolen kl 10 i morgen... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 14. mai 2005 Forfatter #640 Del Skrevet 14. mai 2005 Nå har jeg vært flink Har gjort rent i flere timer, vaska klær og skifta på senga... I blant tar jeg en titt ut av vinduet og ser på mannfolka som jobber i bar overkropp ute i hagen (ikke helt solbrune enda, men...) Nå skal jeg bare rydde på plass det siste, så skal jeg sette i gang med marinade til kyllingen og foliegrønnsakene. Deilig med en dag uten oppgaveskriving!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå