Gå til innhold

Og her er dagboka til søndagsengel?...

søndagsengel?

Anbefalte innlegg

*Lese og oppdatert*

Håpar du har ein superduperfin dag! :D

Takk i like måte! Nå skal jeg ta meg en tur inn i dagboka di også :-)

Var på skolen fra 9-17 i dag. Hadde halvtidsevaluering og det gikk veldig bra!! :-) Ellers kom vi i gang med drøftningsdelen og synes selv vi fikk til noe vi kunne bruke :wink:

Nå har vi venta på lekestua (som skal bli redskapsbod) siden fredag. Han som har ordnet oss den så billig skal ordne med henting, og han er så utrolig treig!! Han har bestandig vært sånn at han sier han skal gjøre noe, men så gjør han det ikke på flere uker. Han er til å få magesår av :-x Men siden han ordner oss billig diesel og parafin (gjennom jobben sin) vil ikke sambo kutte kontakten med ham helt... :wink: Han skulle som sagt hente lekestua på fredag. Det skjedde ikke... så har han sagt at den skal komme hver dag, uten at han har kommet med den. I går ringte han til sambo og spurte om sambo kunne grave noe for ham. Sambo hadde så klart ikke lyst, og sa at det ikke passa. Da hadde han typen spurt om ikke sambo kunne komme med gravemaskinen så han kunne grave selv. Da hadde sambo sagt at det ville han ikke, og at han ikke kom til å grave for han før lekestua er på plass :klappe: I dag hadde han ringt igjen og sagt at det hastet med gravingen, for han hadde lovet naboen sin å grave for ham innen søndag! :o Teit type da, som lover noe sånt uten å ha spurt om sambo har tid :roll: Så sambo sa at han måtte skynde seg å hente lekestua, så kanskje han kunne grave for ham i morgen :-) men nå er jo klokka over åtte og vi har fortsatt ikke hørt fra det teite fyren eller sett noe til lekestua... Så jeg har mine tvil :-? Han bør BARE IKKE forvente at sambo graver for ham i helgen altså!!! :evil:

Vel, nok om det... Jeg er spent på om liv og mannen har funnet leilighet jeg!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og hopp :-) Nå har jeg akkurat kommet hjem fra skolen :o Tenk at vi jobbet nesten til kl 19 på en fredags kveld!! Neste helg har vi planer om å møtes på lørdag også... Det har vært regnvær i hele dag, så det har vært mer ok å sitte inne og jobbe enn tidligere i uka. Sambo var hjemme da jeg kom hjem, og han hadde plukka hvitveis som sto på bordet :hjerte: Vel, plukka og plukka, han sa han hadde røska med seg en bukett :ler: Lekestua har fremdeles ikke kommet... Han som skulle hente den sa i sted at han var på vei (da sambo ringte), men ringte etter noen minutter og sa at han plutselig kom på at han hadde et ærend... :-? Så han skulle levere den i kveld. Det tror jeg først når jeg ser det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er været bedre, heldigvis! :-) Sambo og jeg har vært hos en i klassen i dag, som sambo skal grave hos. Det var koselig, jeg har aldri vært hos henne før. Men nå fikk jeg se både hus og mann og barn :-) Vi stoppet i byen på vei hjem, og sambo kjøpte bukse og skjorte som han skal ha på i kveld.

Om to timer skal vi hente mamma og pappa, så skal vi på Wallmans salonger for å feire mammas 50-årsdag. Gleder meg veldig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå la jeg nettopp merke til at klokkeslettene som står øverst på innleggene ikke stemmer... den er 14.37 nå, men viser ca en time feil. Ikke noe poeng i at jeg skriver det her, egentlig... Bare så det nå :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde det sååå bra på Wallmans salonger i går! Spiste nydelig mat og fikk kjempebra underholdning! Mamma og pappa koste seg også veldig, så det var absolutt en vellykket 50-årsgave til mamma :-) :-)

Nå skal jeg sette meg ned og jobbe med bacheloroppgaven. Jeg skal skrive om saksbehandleres personlige egenskaper... Ikke så lett å finne teori på det :-? I 15-tiden kjører sambo og jeg til byen, hvor vi skal møte svigers og "svogers" for å spise pizza på brygga (hvis det ikke blir regn...). Deretter skal vi på fotballkamp :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal også på kamp!

I know! :-) Kanskje vi sees?

Nå har jeg jobbet noen timer med oppgaven. Det er vanskelig altså!!! Nå føler jeg at de to andre har bedre oversikt enn meg...I allefall hun ene! Så jeg må nok streve litt til, ja :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var kaffen go'?

Jada, den var ikke så verst :-) Sambo helte ut halvparten over det SPLITTER NYE FFK-skjerfet sitt, da. Det var en som dyttet borti han... :-?

I dag har vi jobba med oppgaven så klart, og etter det dro jeg hjem og skrev mer på oppgaven.......Heldigvis er det bare et par uker igjen! Dette er slitsomt! Vi skal på skolen hele denne uka, til og med torsdag, lørdag og søndag, selv om det er fridager... :-x

Mamma fyller 50 år i dag, så vi var på kinarestaurant nå i kveld. Jeg, sambo, mamma, pappa, lillebror og kjæresten hans. Lillebror reiser tilbake til LA i morgen, så det ble jo liksom en avskjedsmiddag samtidig. Koste oss med kjempegod mat, og mamma fikk is med stjerneskudd på fordi sambo sa fra om at hun hadde bursdag (bare for å gjøre henne flau :ler:)

Også har vi fått to nye vinduer i dag - et til kjøkkenet og et til datarommet (kjekt å ha snekker-nabo :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå la jeg nettopp merke til at klokkeslettene som står øverst  på innleggene ikke stemmer... den er 14.37 nå, men viser ca en time feil. Ikke noe poeng i at jeg skriver det her, egentlig... Bare så det nå :roll:

Ja, eg trur det er vintertida som heng litt igjen her på KG... ;)

Ha ein kjempefin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant det ikke i profilen jeg!

I dag har jeg vært på skolen i 11 timer!!! :o Synes jeg har vært ganske effektiv med skriving. Skal ha veiledning i morgen, så da får vi høre om det var noe bra... :oops:

Nå skal jeg spise og slappe av litt. Tror faktisk ikke jeg orker å sitte på KG en gang! Har jo sittet foran pc'n hele dagen.

Ha en fin kveld! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på om jeg fikk det til nå jeg? I såfall skal det stå ca 17.43 når jeg poster dette...

I dag har det vært nok en skoledag... ikke fullt så lang som i går, dro hjem 16.00. Men må skrive litt hjemme også. Skal på skolen i morgen selv om det er helligdag :-( Derfor baker jeg sjokoladekake som jeg skal ha med :sikle: det er litt deilig å være på skolen når det ikke er så mange andre der, heldigvis! men vi skal antakelig holde på til langt på kveld, og det liker jeg ikke tanken på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Siste forsøk: 17.49?

Weee!!! :heiajente: kairo er tingen! :-)

Fikk forresten telefon fra en sommerjobb jeg har søkt på i dag. Boveiledningstjenesten. Ikke den jobben jeg helst vil ha, men bedre enn mye annet. De lurte på hvilke uker jeg kunne jobbe og sånn, og kaller meg inn til intervju hvis jeg trengs :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag var jeg på skolen fra 9.30 til 21.30. det blir 12 timer det :o Det er utrolig hvor morsom en åpen pakke med luktende saltpølse kan bli når man er sliten og får dårlig humor... :roll:

Nå kom jeg nettopp hjem til sambo. Tipper det ikke er lenge før vi legger oss, skal tidlig opp og fortsette på oppgaven i morgen... Om 1 uke skal vi levere!! :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...