liv Skrevet 21. april 2005 #581 Del Skrevet 21. april 2005 Hvor kan man registrere seg der da??? Desperat etter jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 22. april 2005 Forfatter #582 Del Skrevet 22. april 2005 Hvor kan man registrere seg der da??? Desperat etter jobb! Har sendt deg en PM jeg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 22. april 2005 Forfatter #583 Del Skrevet 22. april 2005 I går kveld lå vi lenge og snakka om babynavn. Det var sambo som begynte Jammen er det vanskelig å finne på guttenavn! Synes jentenavn er enklere, selv om vi ikke har bestemt oss for noe (nå som Leah er tatt... :-? ). Heldigvis har vi god tid da, i hvertfall et år, antakelig mer enn det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Heidi* Skrevet 22. april 2005 #584 Del Skrevet 22. april 2005 Er helt enig i at jentenavn er enklere ja, det er så mange fine av dem Ha en kjempefin helg! Klem klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 22. april 2005 Forfatter #585 Del Skrevet 22. april 2005 Er helt enig i at jentenavn er enklere ja, det er så mange fine av dem Ha en kjempefin helg! Klem klem Kjempekoselig at du er innom Heidi! (Heidi med den fine avataren... ) Leste nettopp gjennom dagboka di, og ser at dere har bestemt dere for navn! Mathias nathanael, ikke sant? Jeg liker det godt! Det er veldig gøy å lete etter "de rette navnene" synes jeg! Jeg har jobba og kommer til å jobbe mye med barn, så en del navn er jeg ganske lei, og mange kommer jeg sikkert til å bli lei av om noen år. Men det er vanskelig å vite hva som kommer til å bli populært, da (for å unngå de navnene liksom). Det aller viktigste er jo at vi liker navnene vi velger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 23. april 2005 Forfatter #586 Del Skrevet 23. april 2005 I dag har jeg kjeda meg :-x Har sittet på nettet i ca 5 timer i strekk... Sambo dro for å jobbe kl 9, og da sto jeg opp, spiste og satte meg ved pc'n. Og her sitter jeg ennå... :o Er på side 55 i graviditetsforumet... :-) Har sååå lyst på baby! Synes det er vanskelig å bestemme om vi bare skal sette i gang, eller om vi skal være fornuftige og vente til jeg får jobb. Tenker at jeg uansett rekker å jobbe i 6 mndr før fødsel, selv om det kanskje ikke er drømmejobben. Og at det kan ta tid fra vi starter prøvingen og til det klaffer. Men samtidig synes jeg ikke det er noe særlig å begynne i ny jobb å være synlig gravid (eller gravid i det hele tatt...). Og tenk om brudekjolen blir for trang, eller om jeg er syk i mitt eget bryllup?? Det er liksom noe med det at når vi faktisk er så heldige å ha muligheten til å tilrettelegge best mulig, så føles det feil å ikke gjøre det! Å`hhh...kan jeg ikke bare bli uventa gravid da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 23. april 2005 #587 Del Skrevet 23. april 2005 Hold nå ut litt til da! Er ikke lenge igjen nå vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 24. april 2005 Forfatter #588 Del Skrevet 24. april 2005 Hold nå ut litt til da! Er ikke lenge igjen nå vettu! Kanskje, hvis dere flytter hit og vi kan få baby på likt I går var vi på middag hos mamma og pappa. Ungene og farmor var også der. Farmor var sååå glad for bryllupsinvitasjonen :-) I dag skal jeg være sammen med forloveren min. Vet ikke hva vi skal ennå, men har lyst til å være ute i det fine været Først skal jeg ta oppvasken da, og rydde litt :-? Mangler tiltakslyst når det gjelder akkurat det der... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 24. april 2005 Forfatter #589 Del Skrevet 24. april 2005 Nå har jeg kommet hjem etter å ha vært sammen med venninna mi. Først tok vi en kaffe på en av uterestaurantene på brygga, før vi gikk en tur i byen og på FMV. Så kjøpte vi softis, og dro til Gamlebyen. Der var det korps og speidere og greier, pga St.Patricks day (?), og mange folk som koste seg i solskinnet Så vi har hatt det kjempefint! Nå fikk jeg nettopp melding fra en annen venninne om at de har lagt inn bud på hus i dag. Hun er gravid med nr 3, så de trenger nok litt mer plass. Det blir spennende å følge med, krysser fingrene for at de får huset!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 24. april 2005 Forfatter #590 Del Skrevet 24. april 2005 Nå kom sambo hjem. Vi skal spise spaghetti, og så skal vi til faren hans for å heie FFK fram til seier på Lerkendal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 24. april 2005 #591 Del Skrevet 24. april 2005 Vi har og spist spagetti i dag! En time til kampstart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 24. april 2005 Forfatter #592 Del Skrevet 24. april 2005 FFK SLO ROSENBORG 1-0!!!!! Helt utrolig gøy!! Det ble ganske livat i stua til svigers etterhvert, ja :-) Svigerfar var som en liten unge da kampen var over... Angrer på at vi ikke ble med toget, liv! Det hadde vært kjempegøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 25. april 2005 Forfatter #593 Del Skrevet 25. april 2005 I dag har vi sittet ute og jobbet med oppgaven. Det var kjempevarmt på trappa på skolen :-) Da jeg kom hjem var sambo hjemme til en forandring :-) . Han har hatt vondt i ryggen de siste dagene, antakelig fordi han ramla da han spilte fotball med ungene, eller fordi han har løftet tunge stener til rundkjøringa. Så han hadde vært nødt til å dra fra jobb, og har legetime i morgen. Så jeg fant ham liggende rett ut på trampolina.Han hadde visst sovna i sola Nå har vi spist middag og skal kanskje kjøre en tur til bestemora til sambo. Jeg er nødt til å gjøre noen småting i forbindelse med oppgaven også, men tror ikke det tar så lang tid. Kankje lurt å begynne nå, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
samboer87 Skrevet 26. april 2005 #594 Del Skrevet 26. april 2005 håper du får en fin dag:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 27. april 2005 Forfatter #595 Del Skrevet 27. april 2005 håper du får en fin dag:) Takk :-) Håper du får en fin dag også! Nå har jeg noen minutter på meg før jeg skal til skolen. Begynner å bli lei av hele oppgaveskrivinga :-x Det skal bli SÅ deilig når den er levert!!! Sambo er sykmeldt i 2 uker pga ryggen. Typisk at når han endelig er mer hjemme må jeg være på skolen i mange timer hver dag :-? Men, men... han er i allefall hjemme når jeg kommer hjem, til en forandring :-) Liv: Nå har en person i klassen (du vet sikkert hvem) slutta... Gikk over fraværsprosenten... Virkelig lurt når vi bare har noen få uker igjen av studiet! Men tror de andre i den gruppa var rimelig fornøyde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 27. april 2005 Forfatter #596 Del Skrevet 27. april 2005 I dag kom vi endelig i gang med å skrive litt på oppgaven :-) Det var ikke så veldig vanskelig, siden vi har tenkt ut det meste på forhånd. På dagen i dag ringte forresten liv og sa at hun og mannen har fått huslån - så nå er de på leilighetjakt i Fredrikstad Gleder meg til hun flytter hitover Sambo har gravd vekk noen busker langs husveggen i dag (sykmeldt pga ryggen ja, men han har gravd med gravemaskin i dag, det er ikke så stor belastning). Vi skal lage blomsterbed med 5 runde tujaer... Kommer til å sette krokus- tulipan- og påskeliljeløk til høsten. Håper det blir bra :-) Nå har vi nettopp spist middag, og jeg skal lage vafler (må bruke opp noen egg). Det skal bli godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 27. april 2005 Forfatter #597 Del Skrevet 27. april 2005 Nå har sambo og jeg gått en laaang tur. Det var kjempedeilig :-) Da vi kom inn spiste vi vafler og så på nyheter, og nå skal vi se på Holmgang. Kommer ikke til å legge oss sent, var sååå trøtte på morgenen i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. april 2005 #598 Del Skrevet 27. april 2005 Vafler Godt det. Selv koser jeg meg med ett par glass vin. Hadde så fryktelig lyst på litt vin i dag så da kostet jeg på meg det Koselig med litt vårblomster da. Krokus, tulipan og påskeliljer har vi også i husveggen og der er bare så koselig når det spirer og gror på våren. I dag blomstret tulipanene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 28. april 2005 Forfatter #599 Del Skrevet 28. april 2005 Hei! Så koselig at du er innom denne dagboka også, Heidi!! Nå skal jeg kjøre til skolen om 10 minutter :-x Har ikke lyst, det skal bli godt med helg igjen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 28. april 2005 #600 Del Skrevet 28. april 2005 *Lese og oppdatert* Håpar du har ein superduperfin dag! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå