valentino Skrevet 26. oktober 2004 #1 Skrevet 26. oktober 2004 http://www.dagbladet.no/dinside/2004/10/26/412468.html Jeg blir veldig lei av å høre på at dere til stadighet sier det finnes noen for alle. Det stemmer kanskje for kvinner, men ikke for menn. I følge artikkelen er det ikke lenger selvfølgelig for en mann at han får familie. Det er en sterkere seleksjon for å bli far nå enn før, og en enda sterkere seleksjon for å bli samboende far. Nå er 25,6 prosent av 40 år gamle norske menn barnløse. Dagens kvinner vil heller ha barn med menn som har barn fra før, enn med barnløse menn de ikke vurderer som like attraktive.
Gjest Fighter Skrevet 26. oktober 2004 #2 Skrevet 26. oktober 2004 Det er vel kanskje på tide at du innser at vi kvinner er forskjellige og har forskjellige preferanser.
waco Skrevet 26. oktober 2004 #3 Skrevet 26. oktober 2004 Det er vel kanskje på tide at du innser at vi kvinner er forskjellige og har forskjellige preferanser. Sånn har det alltid vært.... 80 % av damene har ligget med 20 % av guttene. damer vil at det skal være sånn derfor er det slikt...
Gjest Hillary.. Skrevet 26. oktober 2004 #4 Skrevet 26. oktober 2004 Valentino og Waco virker bittelitt bitre, synes jeg. Nå må dere gi damene en sjanse.
valentino Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter #5 Skrevet 26. oktober 2004 Det er vel kanskje på tide at du innser at vi kvinner er forskjellige og har forskjellige preferanser. Hva er det som skal tilsi at dere har forskjellige preferanser? Arikkelen viser det motsatte: Dere går for de samme mennene. Det kan ikke kalles å ha forskjellige preferanser. Selvfølgelig er dere ikke like, men dere er ikke SÅ ulike.
valentino Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter #6 Skrevet 26. oktober 2004 Valentino og Waco virker bittelitt bitre, synes jeg. Nå må dere gi damene en sjanse. Gi damene er sjanse? Jeg har ofte gitt damer flere sjanser. Men når dere ikke benytter sjansen ... Dersom dere hadde vist hvor vannvitting lite reale nesten samtlige kvinner jeg har møtt er, så hadde dere forstått hvorfor jeg er bitter. Dere er jævlig lite reale når noen forsøker å bli bedre kjent med dere!
Gjest Hillary.. Skrevet 26. oktober 2004 #7 Skrevet 26. oktober 2004 Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aller helst ønsker meg en mann uten barn og uten de barnas mor. Den bagasjen tror jeg er en belastning i et forhold. Og jeg er ikke klar for "ferdige" barn på den måten, tror jeg. Selv om jeg liker unger. Jeg vet ikke om jeg tror på denne artikkelen. Det står også i en eller annen avis at kvinner som er alene stort sett føder jenter. (Ja, de må vel ha vært sammen med en mann, da...!) Dette er jo nødt til å være spindelvås. For en gangs skyld vil jeg vise til naturvitenskapelig fakta....
valentino Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter #8 Skrevet 26. oktober 2004 Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aller helst ønsker meg en mann uten barn og uten de barnas mor. Den bagasjen tror jeg er en belastning i et forhold. Og jeg er ikke klar for "ferdige" barn på den måten, tror jeg. Selv om jeg liker unger. Jeg vet ikke om jeg tror på denne artikkelen. Det står også i en eller annen avis at kvinner som er alene stort sett føder jenter. (Ja, de må vel ha vært sammen med en mann, da...!) Dette er jo nødt til å være spindelvås. For en gangs skyld vil jeg vise til naturvitenskapelig fakta.... Hvilke naturvitenskaplige fakta skulle du vise til? Leste du ikke dette i artikkelen?: "Samtidig har en fedregruppe vokst markant: De som har barn med flere forskjellige kvinner." Det vil si at de alenemødrenes ekser får barn med andre kvinner. Mens så mange som 25,6 % av mennene aldri blir fedre.
valentino Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter #9 Skrevet 26. oktober 2004 Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aller helst ønsker meg en mann uten barn og uten de barnas mor. Den bagasjen tror jeg er en belastning i et forhold. Det står jo i artikkelen at tidligere barn er en belastning for et forhold. Men ALIKEVEL velger dere menn med barn fra tidligere forhold.
Gjest Hillary.. Skrevet 26. oktober 2004 #10 Skrevet 26. oktober 2004 Det står jo i artikkelen at tidligere barn er en belastning for et forhold. Men ALIKEVEL velger dere menn med barn fra tidligere forhold. Ikke gre alle med samme hårbørste. Til det andre om naturvitenskapelige fakta så sikter jeg til at alenemødre får jentebabyer. Det er jo ikke logisk. De burde få begge deler. Det har jo med sædceller å gjøre. men det er sikkert reinspikka feminisme....
Gjest Gutt25 Skrevet 26. oktober 2004 #11 Skrevet 26. oktober 2004 Da menneskene var i apestadiet, hadde kun lederen av klanen/gruppen tilgang til damene. Kanskje det er sånn vi er lagd fra naturens side?
Gjest Fighter Skrevet 26. oktober 2004 #12 Skrevet 26. oktober 2004 Ja, ja. De fleste av venninnene mine har funnet seg menn uten barn. Selv har jeg funnet en med. Ergo; vi er forskjellige. ;-) Du kan jo lage en avstemning for om vi vil ha menn med barn fra før eller ikke, valentino. Tipper du får ganske forskjellige svar.
waco Skrevet 26. oktober 2004 #13 Skrevet 26. oktober 2004 hei valentino....dette er nytteløst. Kvinnene vil jo ikke en gang holde seg til FAKTA!!!! DE TROR IKKE PÅ VIRKELIGHETEN! Når statistikken sier at 1/4 at menn aldri vil få barn er det for hillary usant!!!!! selv om det står i statistisk sentralbyrå!!!!!!!!!!!! vi når jo ikke fram selv om det er realiteter..... Hillary når alenemødre får flere jentebarn er det noe som fortelles av STATISTIKK OG HAR IKKENO MED SÆD Å GJØRE!!!!!! det er så slitsomt å diskutere med kvinner fordi de tar ikke hensyn til virkeligheten.. Når jeg sitter her på kg så synes jeg det så demrendene logisk at 99.99% av hele menneskehetens levetid har kvinner ikke blitt sett på noe annet enn husdyr med linje med ei ku eller sau... I starten var jeg veldig åpen for å diskutere ulike løsninger omkring kvinneproblematikk, men jeg forsto tidlig at kvinner egentlig ikke eier samvittighet og de har overhodet ikke noe som helst som moral... nå vet ikke jeg hvordan valentino er, men for dere som tror at jeg er bitter over å ha opplevd for lite med damer tar dere skammelig feil, - tvert om, jeg har faktisk tilbrakt FOR mye tid sammen med damer, og jeg har kikket så mange ganger dypt inn i psykedalen hos mange kvinner og sett ALT for mange ting som har gjort meg helt forferdet, og veldig veldig angstfull over de fleste damer... Waco de har noe de må bevise synes jeg....
Nabodama Skrevet 26. oktober 2004 #15 Skrevet 26. oktober 2004 I den artikkkelen står det ingenting om bakenforliggende årsaker til påstandene det kommes med. At 1/4 av alle menn ikke får barn, betyr ikke nødvendigvis at det er slik fordi ingen kvinner vil ha dem. En god del av dem vil faktisk ikke ha barn, i likhet med mange kvinner. At kvinner foretrekker menn med barn fra før, kommer vel an på mannen, og hva forfatterne i artikkelen mener med hva som er attraktivt. Det er f.eks ikke attraktivt med en mann på 38 som fortsatt oppfører seg som han er 18. Hvis mennene var forholdsvis like i oppførsel og væremåte, hadde nok mange foretrukket en som IKKE har barn fra før. - Det er stor forskjell på lønna til de som blir værende og de som ikke blir det. Er mannen en dårlig forsørger er veien til døra kort, sier Skrede. Det er nå vel i mange tilfeller andre årsaker til samlivsbrudd enn dårlig lønn og utdanning! Denne synes jeg er drøy! Jeg synes at hele artikkelen er farget av at forfatteren mener at kvinner stort sett er ute etter penger når de velger partner. Tror et fåtall kvinner kjenner seg igjen i dette.
Melissa Gioberti Skrevet 26. oktober 2004 #16 Skrevet 26. oktober 2004 Det tror jeg på. Jeg mente ikke "tror på forskningsresultatet", mente "det tror jeg på, at Waco mener det han mener" Det siste innlegget over her (nabodama?) høres jo ganske fornuftig ut. Det kan være flere bakenforliggende årsaker.
valentino Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter #17 Skrevet 26. oktober 2004 Jeg synes at hele artikkelen er farget av at forfatteren mener at kvinner stort sett er ute etter penger når de velger partner. Tror et fåtall kvinner kjenner seg igjen i dette. Dere går ikke etter penger, det er klart. Men det er ikke tvil om at dere synes makt og status er tiltrekkende.
Gjest Melissa Gioberti utl. Skrevet 26. oktober 2004 #18 Skrevet 26. oktober 2004 Ja, det tror jeg Valentino har rett i. Det er faktisk tiltrekkende. Ikke for mye av det gode, men et snev hvertfall.
Nabodama Skrevet 26. oktober 2004 #19 Skrevet 26. oktober 2004 Ja, noen synes nok at makt og status er tiltrekkende, men ikke alle. Jeg gjør IKKE det. Har faktisk styrt unna slike menn, kanskje fordi jeg tror at disse prioriterer ting som jeg ikke synes er så viktig.
Gjest celine Skrevet 26. oktober 2004 #20 Skrevet 26. oktober 2004 Hmmm... artikkelen sier meg faktisk ikke annet enn at 1/4 av alle menn rett og slett ikke har skjønt poenget.. Om det er menn som ikke har en realistisk holdning til hvordan man behandler kvinner og barn eller menn som rett og slett ikke er voksne nok, lar jeg forbli usagt. Grunnene kan være mange. Jeg har iallefall skaffet meg en mann som heldigvis ikke har egne barn, men som forguder mine to!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå