Gå til innhold

Dere uten barn, hva skal dere på 17. Mai?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Linaria

Bor i utlandet, men er alltid en liten parade på 17. mai her, så skal bli med på den. Er også en norsk frokost eller lunsj her, men er ikke sikker på om jeg skal på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er med familie og venner! Ser på tog, spiser masse pølse og is og griller. Etter grillinga pleier vi å gå inn, ta av oss pentøyet, ta på pysjen og så ser vi på 17 mai-tv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor ikke i Norge lenger, så ingenting spesielt. Vil derimot være med på feiring på ambassaden om de har det i år også! Skulle gjerne hatt bunad og hele pakka, men den er litt knotete å sende :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på hytta langt uti skogen i Sverige. Hater 17. Mai og liknende festligheter. Vanligvis trives jeg godt i byen, men på slike dager rømmer jeg landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi pynter oss, drar ned til sentrum, ser på barnetoget, drar hjem og deretter griller vi. :)

Mvh Yvonne :heiajente: 

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg bodde hjemme var jeg ute for å se toget, spiste grilla laks og bare koste meg med familien min. Nå som jeg bor i Oslo er det på med bunad og ut for å se barnetog, spise is og høre på korpsmusikk, og helst spise frokost og middag med gode venner, men i år blir det nok byttet ut med enkel mat hjemme og eksamenslesing. Hurra hurra! 17.mai er forøvrig en av mine favorittdager, så den feires uansett hva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En gang gikk jeg på fjelltur, noen ganger bare hjemme, noen ganger tatt på bunad og gått ut i byen, spist lunsj med familie, besøkt en eldre ensom dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...