Gå til innhold

Elev banket opp på vgs i Trondheim. Fikk hjernerystelse og knekt nese.


sterk88

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Shai skrev:

Når det blir skrevet i tråden her at han av utenlandsk opprinnelse har mindre kredibilitet enn han hvite, er det selvsagt at politiet også vil oppfatte det slik. Han hvite vil selvfølgelig sette seg selv i et bedre lys og si dette er uprovosert vold og når det er hans ord mot en politiet kjenner fra tidligere, er det ikke rart politiet tolker hendelsen akkurat som deg. Da har ikke sannheten så mye å si.

Og hvordan vil du unnskylde og bortforklare at denne gjengen flere ganger er dømt for blind vold og overfall? 

Anonymkode: f984b...a4f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Shai skrev:

Når det blir skrevet i tråden her at han av utenlandsk opprinnelse har mindre kredibilitet enn han hvite, er det selvsagt at politiet også vil oppfatte det slik. Han hvite vil selvfølgelig sette seg selv i et bedre lys og si dette er uprovosert vold og når det er hans ord mot en politiet kjenner fra tidligere, er det ikke rart politiet tolker hendelsen akkurat som deg. Da har ikke sannheten så mye å si.

Du virker veldig opptatt av å forsvare denne brutale voldsmannen. Hvorfor det? Mener du det man ser på denne videoen er greit, eller kan rettferdiggjøres på noen som helst måte?  Gjerningsmannen er allerede dømt for vold fleire ganger tidligere, så hans troverdighet er selvfølgelig fullstendig  fraværende i denne saken. De dukket opp en hel gjeng og filmet, derfor var det hele sannsynligvis, til en viss grad planlagt på forhånd.

Etter hva media sier så er den gjengen kjent for blind vold mot etniske nordmenn, så det er rasistisk vold mot hvite de faktisk holder på med. Det ironiske er vel at de (eller familien deres) faktisk har fått opphold i Norge, fordi de har påstått at det er utrygt og farlig i deres eget hjemland. Deretter kommer de til Norge, og g tar med seg utrygghet og vold til Norge. Hvorfor ikke sende dem tilbake dit de kommer fra?

Anonymkode: 6190d...420

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå vet jeg ikke lengre hva som er politisk korrekt å skrive, men jeg prøver.

Han brune har mange voldsdommer på papiret. Han kan ikke dialog, men kommuniserer ved bruk av vold.

Anonymkode: 9ed6b...8fe

Utlendinger, dvs utenlandske menn vet bare å svare med vold. 

Anonymkode: f984b...a4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du virker veldig opptatt av å forsvare denne brutale voldsmannen. Hvorfor det? Mener du det man ser på denne videoen er greit, eller kan rettferdiggjøres på noen som helst måte?  Gjerningsmannen er allerede dømt for vold fleire ganger tidligere, så hans troverdighet er selvfølgelig fullstendig  fraværende i denne saken. De dukket opp en hel gjeng og filmet, derfor var det hele sannsynligvis, til en viss grad planlagt på forhånd.

Etter hva media sier så er den gjengen kjent for blind vold mot etniske nordmenn, så det er rasistisk vold mot hvite de faktisk holder på med. Det ironiske er vel at de (eller familien deres) faktisk har fått opphold i Norge, fordi de har påstått at det er utrygt og farlig i deres eget hjemland. Deretter kommer de til Norge, og g tar med seg utrygghet og vold til Norge. Hvorfor ikke sende dem tilbake dit de kommer fra?

Anonymkode: 6190d...420

Enkelte brukere her forsvarer kun rasismen som går hvit mot svart, den andre er ubetydelig for dem og skal beskyttes. 

Anonymkode: f984b...a4f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 21.4.2016 at 12.25, sterk88 skrev:

http://www.nrk.no/trondelag/slasskamp-pa-charlottenlund-videregaende-skole_-elev-lokket-med-i-garderobe-og-banket-til-blods-1.12910793

Hele hendelsen ble filma og spredt i sosial medier.

 

Er det kvinneskolen som er skyld i dette? At bråkmakere rett og slett vokser opp uten konsekvenser og føler noen respekt for kvinnelige lærere, og kvinnelige lærere og pedagoger som nekter å vise noe handlekraft mot bårkmakere på skolen? 

Eh hæ? Hva har vel det med saken å gjøre? Bråkmakere som banker opp andre i skolegården er ikke akkurat en nymotens greie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 21.4.2016 at 13.12, sterk88 skrev:

Nå er du innpå tøvete kvinneverdier igjen Hysj om ting, ikke vis det, sensurer, lat som ting ikke skjer, det er krenkende for offeret å være et offer osv. Hvis en skole prøver å dysse ned en slik hendelse så skjønner jeg veldig godt at noen deler den. Det er ikke offeret som er gjenstand for videoen her, men voldsutøverne. Folk skal se og vite hvem de er.Det at den lekkes viser også at det ikke bare er for voldsutøvere å filme noe å tro at det ikke kommer ut. Blir for dumt å gjøre en sak ut av det der. Er jo dette som har gjort at det faktisk nå kanskje får noen konsekvenser for disse folka Hva tror du ellers hadde skjedd?  Tror du de frivillig hadde gitt fra seg filmen om den ikke ble lekket? 

Er til dels enig med deg men de som filmet burde jo heller stoppa det som skjedde istedet for å bare stå og filme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Maleficenta skrev:

Eh hæ? Hva har vel det med saken å gjøre? Bråkmakere som banker opp andre i skolegården er ikke akkurat en nymotens greie

Når rektor sier at man skal forhindre dette gjennom "gjensidig respekt og holdningsarbeid" så ser man visse antydninger til at kvinneverdier har gått litt løpsk på denne skolen. Voldsmannen er dømt en rekke ganger før, blant annet for knivran. Han har ingenting på en skole å gjøre uten oppsyn. Frekvensen av vold er mange ganger høyere hos afrikanske og arabiske menn, det antallet av voldsepisoder og den brutaliteten man ser har man aldri sett maken til. At det fantes bråkmakere før er irrelevant.

 

Endret av tnh
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, tnh skrev:

Når rektor sier at man skal forhindre dette gjennom "gjensidig respekt og holdningsarbeid" så ser man visse antydninger til at kvinneverdier har gått litt løpsk på denne skolen. Voldsmannen er dømt en rekke ganger før, blant annet for knivran. Han har ingenting på en skole å gjøre uten oppsyn. Frekvensen av vold er mange ganger høyere hos afrikanske og arabiske menn, det antallet av voldsepisoder og den brutaliteten man ser har man aldri sett maken til.

Slike hendelser som denne i Trondheim, er vel allerede ett godt etablert faktum i Oslo.

https://document.no/2013/04/28/nederlaget/

– Det er bare noen uker siden, sier han – jeg kommer ut i skolegården. De går løs på Lars. De er en gjeng. De er alltid en gjeng. De jager i flokk. De banker ham. Jeg løper inn mellom dem. Så kommer noen og skiller oss, og igjen blir jeg dratt opp på rektors kontor og igjen får jeg høre at selv om de slår oss, så skal vi ikke slå dem. Vet du hvor sinnssykt provoserende det er?

– Det er et hierarki, hvor etnisk norske gutter står lavest på rangstigen. De vil bli plaget hvis de ikke legger seg flate, hvis de ikke blir norske innvandrere. Hvis en norsk gutt kommer i bråk har han ofte en liten familie og et lite nettverk rundt seg. I motsetning til en pakistansk eller somalisk mann så har han ikke en klan med brødre og fettere og onkler som kommer stormende til ved enhver konflikt.

 

Anonymkode: 6190d...420

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så provosert av slikt som det her. Disse folks burde bli deportert umiddelbart! Jævla rasistiske svin!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir så kvalm av deg. Gliser og takker for at du får en usensurert versjon av en video hvor en uskyldig gutt blir banket opp. Var det deilig å få se litt blod? 

Anonymkode: 55ed3...5a7

Deilig? Nei. Ikke at det var så veldig mye blod heller at det gjorde noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Nøste~ skrev:

Deilig? Nei. Ikke at det var så veldig mye blod heller at det gjorde noe.

Stikk tilbake til reddit og lek med vennene dine. Dette er et forum for voksne folk. 

Anonymkode: 55ed3...5a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slike hendelser som denne i Trondheim, er vel allerede ett godt etablert faktum i Oslo.

https://document.no/2013/04/28/nederlaget/

– Det er bare noen uker siden, sier han – jeg kommer ut i skolegården. De går løs på Lars. De er en gjeng. De er alltid en gjeng. De jager i flokk. De banker ham. Jeg løper inn mellom dem. Så kommer noen og skiller oss, og igjen blir jeg dratt opp på rektors kontor og igjen får jeg høre at selv om de slår oss, så skal vi ikke slå dem. Vet du hvor sinnssykt provoserende det er?

– Det er et hierarki, hvor etnisk norske gutter står lavest på rangstigen. De vil bli plaget hvis de ikke legger seg flate, hvis de ikke blir norske innvandrere. Hvis en norsk gutt kommer i bråk har han ofte en liten familie og et lite nettverk rundt seg. I motsetning til en pakistansk eller somalisk mann så har han ikke en klan med brødre og fettere og onkler som kommer stormende til ved enhver konflikt.

 

Anonymkode: 6190d...420

Blir skremt når jeg leser slikt. Fy faen så sjukt. Hva har skjedd med Norge.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, tnh skrev:

Når rektor sier at man skal forhindre dette gjennom "gjensidig respekt og holdningsarbeid" så ser man visse antydninger til at kvinneverdier har gått litt løpsk på denne skolen. Voldsmannen er dømt en rekke ganger før, blant annet for knivran. Han har ingenting på en skole å gjøre uten oppsyn. Frekvensen av vold er mange ganger høyere hos afrikanske og arabiske menn, det antallet av voldsepisoder og den brutaliteten man ser har man aldri sett maken til. At det fantes bråkmakere før er irrelevant.

 

Hvorfor er det nødvendigvis en kvinneverdi? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Stikk tilbake til reddit og lek med vennene dine. Dette er et forum for voksne folk. 

Anonymkode: 55ed3...5a7

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, tnh skrev:

Når rektor sier at man skal forhindre dette gjennom "gjensidig respekt og holdningsarbeid" så ser man visse antydninger til at kvinneverdier har gått litt løpsk på denne skolen. Voldsmannen er dømt en rekke ganger før, blant annet for knivran. Han har ingenting på en skole å gjøre uten oppsyn. Frekvensen av vold er mange ganger høyere hos afrikanske og arabiske menn, det antallet av voldsepisoder og den brutaliteten man ser har man aldri sett maken til. At det fantes bråkmakere før er irrelevant.

 

Det eneste holdningsarbeidet som er nødvendig å gjøre her er å utvise de som er fysiske for resten av deres tid på skolen slik at de forstår alvoret. Mest sannsynlig er de født her, men hadde de ikke vært det burde de vært sendt hjem når frekvensen av vold er såpass hyppig. Det er synd at man ikke fikk en 1on1 situasjon her for afrikaneren kan virkelig ikke sloss. Nesten pinlig å se det tafatte grepet bakfra.

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slike hendelser som denne i Trondheim, er vel allerede ett godt etablert faktum i Oslo.

https://document.no/2013/04/28/nederlaget/

– Det er bare noen uker siden, sier han – jeg kommer ut i skolegården. De går løs på Lars. De er en gjeng. De er alltid en gjeng. De jager i flokk. De banker ham. Jeg løper inn mellom dem. Så kommer noen og skiller oss, og igjen blir jeg dratt opp på rektors kontor og igjen får jeg høre at selv om de slår oss, så skal vi ikke slå dem. Vet du hvor sinnssykt provoserende det er?

– Det er et hierarki, hvor etnisk norske gutter står lavest på rangstigen. De vil bli plaget hvis de ikke legger seg flate, hvis de ikke blir norske innvandrere. Hvis en norsk gutt kommer i bråk har han ofte en liten familie og et lite nettverk rundt seg. I motsetning til en pakistansk eller somalisk mann så har han ikke en klan med brødre og fettere og onkler som kommer stormende til ved enhver konflikt.

 

Anonymkode: 6190d...420


Når det er sagt så er den eneste måten å få noe som helst respekt på av disse en god dose juling. 

Jeg rundjulte en somalier engang når jeg var rundt 22, han var vel rundt 17 år. Han slang alltid dritt, alltid, men aldri fysisk rett og slett fordi hans fysiske attributter ikke tillot det.

Satt på bussen på vei hjem engang hvor han "gjemte" seg bak sine venner de var vel 5-6 i tillegg. På dette tidspunktet hadde jeg bare fått nok av at han slang dritt og var så feig å alltid gjorde det når det var mange venner rundt og jeg alltid var alene. Jeg gikk av på samme stopp, og går av bussen rett bak somalieren og gir han en godt spark i ryggen så han flyr inn i gjerdet. Han var også neppe mer enn 50 KG så han fikk relativt godt fart før jeg holdt han inntil gjerde og gav han en liten dose spark og slag i solar-pleksus. Noen knær i solar er det bare ingen som tåler uansett størrelse.

Han gikk rett ned, det overraskende var at jeg var rimelig klar over at jeg måtte ta han fort, for mest sannsynlig ville de andre hoppe på meg. Men det gjorde de ikke. Før jeg gikk så sa jeg "Jøss hva faen står dere å glor på, skal dere ikke hjelpe stakkaren". Fikk høre trusler om det ene og andre, men det skjedde aldri noe.

Endret av Charmander
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våre nye landsmenn er både sterke og mektige 😊 Ser ikke ut til at de har noe problem med å nedlegge en etnisk og svak nordmann..

Det er på tide at vi alle bøyer oss i respekt for de nye seierherrene.

Og husk..

Ikke gjør dem sinte ;)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 timer siden, StineN skrev:

Din pasifisme er grunnen til at Norge går under. Din holdning er fin når alle tenker sånn. Men mange innvandrere tenker ikke sånn. Og de må lukes ut og deporteres.

Deg om det. Håper du bruker like mye energi på andre ting enn dette også. Ha en fin kveld (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slike hendelser som denne i Trondheim, er vel allerede ett godt etablert faktum i Oslo.

https://document.no/2013/04/28/nederlaget/

– Det er bare noen uker siden, sier han – jeg kommer ut i skolegården. De går løs på Lars. De er en gjeng. De er alltid en gjeng. De jager i flokk. De banker ham. Jeg løper inn mellom dem. Så kommer noen og skiller oss, og igjen blir jeg dratt opp på rektors kontor og igjen får jeg høre at selv om de slår oss, så skal vi ikke slå dem. Vet du hvor sinnssykt provoserende det er?

– Det er et hierarki, hvor etnisk norske gutter står lavest på rangstigen. De vil bli plaget hvis de ikke legger seg flate, hvis de ikke blir norske innvandrere. Hvis en norsk gutt kommer i bråk har han ofte en liten familie og et lite nettverk rundt seg. I motsetning til en pakistansk eller somalisk mann så har han ikke en klan med brødre og fettere og onkler som kommer stormende til ved enhver konflikt.

 

Anonymkode: 6190d...420

Er det ikke merkelig at det alltid stilles en strengere standard til hvite (og til dels øst-asiatiske) mennesker enn til andre (særlig afrikanske)? Det virker som om synet på afrikanere som stakkars utsultede barn som det er synd på er med inn i klasserommene.  Husker fra min egen skolegang at vi ble bedt om å "forstå" at afrikanerne på skolen kunne finne på å stjele og slå uprovosert, og at vi måtte vise tåleranse og forståelse fordi det var synd på dem. 

Anonymkode: abd6e...903

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Charmander skrev:

Det eneste holdningsarbeidet som er nødvendig å gjøre her er å utvise de som er fysiske for resten av deres tid på skolen slik at de forstår alvoret. Mest sannsynlig er de født her, men hadde de ikke vært det burde de vært sendt hjem når frekvensen av vold er såpass hyppig. Det er synd at man ikke fikk en 1on1 situasjon her for afrikaneren kan virkelig ikke sloss. Nesten pinlig å se det tafatte grepet bakfra.


Når det er sagt så er den eneste måten å få noe som helst respekt på av disse en god dose juling. 

Jeg rundjulte en somalier engang når jeg var rundt 22, han var vel rundt 17 år. Han slang alltid dritt, alltid, men aldri fysisk rett og slett fordi hans fysiske attributter ikke tillot det.

Satt på bussen på vei hjem engang hvor han "gjemte" seg bak sine venner de var vel 5-6 i tillegg. På dette tidspunktet hadde jeg bare fått nok av at han slang dritt og var så feig å alltid gjorde det når det var mange venner rundt og jeg alltid var alene. Jeg gikk av på samme stopp, og går av bussen rett bak somalieren og gir han en godt spark i ryggen så han flyr inn i gjerdet. Han var også neppe mer enn 50 KG så han fikk relativt godt fart før jeg holdt han inntil gjerde og gav han en liten dose spark og slag i solar-pleksus. Noen knær i solar er det bare ingen som tåler uansett størrelse.

Han gikk rett ned, det overraskende var at jeg var rimelig klar over at jeg måtte ta han fort, for mest sannsynlig ville de andre hoppe på meg. Men det gjorde de ikke. Før jeg gikk så sa jeg "Jøss hva faen står dere å glor på, skal dere ikke hjelpe stakkaren". Fikk høre trusler om det ene og andre, men det skjedde aldri noe.

Det er ikke akkurat noe å skryte av da. Du faller ned på disse voldmennenes nivå. Vi må heller kreve at politiet og myndighetene gjør jobben sin og setter slike i fengsel/kaster dem ut. 

Anonymkode: abd6e...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24.4.2016 at 19.20, AnonymBruker skrev:

Det er ikke akkurat noe å skryte av da. Du faller ned på disse voldmennenes nivå. Vi må heller kreve at politiet og myndighetene gjør jobben sin og setter slike i fengsel/kaster dem ut. 

Anonymkode: abd6e...903

Det er ikke poenget. Det er kun et språk de forstår og det er vold. Det er den eneste måten å få "respekt" på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...