Gå til innhold

Polliani


BlendaSensitive

Anbefalte innlegg

Noen som har sett denne youtube kanalen som Janka tipser om her?

http://www.polliani.com/janka-tipser-4/

 

(min guilty pleasure: jeg er all in i alternative subkulturer, men eeeeelsker å glo på programmet om "behind the scenes" hos rike folk, hus hjem, klær, ferie - alt går i grisen :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Se! En helt normal c/d (??) kjendisblogger, som innrømmer at hun ikke er perfekt! Surrer som en zombie pga våkenetter, fokuserer på jobben (altså ikke bloggen) og kjenner hun ikke strekker til. 

 

http://www.polliani.com/23421-2/

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Håper virkelig alle sånne drittkommentarer preller av henne. Hun er NYDELIG. Vakkert ansikt og en kjempefin kropp. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

For de som virkelig er interessert i mote, så bør man følge Polliani istede for visse rosabloggere som synes de er fashion bloggere.

 

Et lite utplukk av det Polliani har vært invitert til og deltatt på: i august:

Moteuka i København: http://www.polliani.com/wrap-up-dag-1-cphfw/

By Malene Birger show: http://www.polliani.com/by-malene-birger-cfw16/

Mark Kenley Domino: http://www.polliani.com/mark-kenly-domino-tan/

 

og Dronninga innen fashion, Chanel (for real, ikke stjålet ;) ): http://www.polliani.com/chanel-le-rouge/

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det aller beste med Polliani er hvor konsekvent hun er med korrekt merking av annonser og spons. Jeg følger henne (og andre) på Bloglovin' på mobil, og jeg har aldri problemer med å se om innlegget er merket eller ikke: Merkingen er alltid det første ordet jeg ser før jeg velger å klikke meg inn og lese selve innlegget.

Polliani er virkelig best i klassen på mange måter, i motsetning til andre bloggere som påstår å holde en løpende dialog med FO og likevel ikke klarer å forholde seg til reglene.

Flere burde se til Polliani og hvor seriøst hun tar jobben som trendsettende blogger.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Polliani virker så jordnær og fornuftig :) Kan ikke være annet enn enig i hennes barselkropp-innlegg. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er helt nydelig å følge på snap også, masse interessante behind the scenes snaps fra de showene hun er med på og. Ikke noe me, me, me der altså.Hun virker som ei knakende trivelig dame!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sympatisk, troverdig, redelig, og jordnær. Det er uvanlig fine karaktertrekk i en kjent blogger.
Hun er verdig langt høyere lesertall enn de spekulative og gjennomkommersialiserte liksom-venninnene som regjerer på bloggtoppen.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Atheena

Noen som hører på podcasten med henne og Marte?

Jeg hørte akkurat på episoden hvor de snakker om kropp. Må si jeg ble litt skuffet over utsagnene. Først så snakker de om post partum bilde av CBE som riktignok var å sende ut helt feil signaler og som var unødvendig å legge ut. Etterpå så omtaler Pollliani at hun har en Ferrari mus. Noe som jeg i grunn ikke syns er noe bedre å rope høyt om, fint for henne, men har man ikke det så er det også like "Ferrari". Det bør ikke rangeres som noe dårligere om man har lange kjønnslepper. 

Deretter snakker hun om bukplastikken sin og Marte sier at det er greit at Polliani tok denne fordi det var en "kirurgisk" feil etter keisersnitt, men at det er bare derfor det er greit. Her burde det komme frem at delte magemuskler og heng kommer av svangerskap i sin helhet og ikke av keisersnitt, selv om arret blir stygt. Dermed burde det være greit for alle andre som opplever dette i forbindelse med svangerskapet også. Noen får jo store heng på magen etter å ha gått ned mye i vekt også. Syns ikke det er noen forskjell her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Atheena skrev:

Noen som hører på podcasten med henne og Marte?

Jeg hørte akkurat på episoden hvor de snakker om kropp. Må si jeg ble litt skuffet over utsagnene. Først så snakker de om post partum bilde av CBE som riktignok var å sende ut helt feil signaler og som var unødvendig å legge ut. Etterpå så omtaler Pollliani at hun har en Ferrari mus. Noe som jeg i grunn ikke syns er noe bedre å rope høyt om, fint for henne, men har man ikke det så er det også like "Ferrari". Det bør ikke rangeres som noe dårligere om man har lange kjønnslepper. 

Deretter snakker hun om bukplastikken sin og Marte sier at det er greit at Polliani tok denne fordi det var en "kirurgisk" feil etter keisersnitt, men at det er bare derfor det er greit. Her burde det komme frem at delte magemuskler og heng kommer av svangerskap i sin helhet og ikke av keisersnitt, selv om arret blir stygt. Dermed burde det være greit for alle andre som opplever dette i forbindelse med svangerskapet også. Noen får jo store heng på magen etter å ha gått ned mye i vekt også. Syns ikke det er noen forskjell her. 

Har nok ikke hørt denne. Men hørte i dag at de kritiserte jodel, KG og BOB for å spre løgner. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

38 minutter siden, My <3 skrev:

Ferrari-mus 🙄

Det ønsker jeg fot katten min, da hadde hun sikkert fått brukt noe energi:ninuskapus:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme ar jeg ble veldig skuffet over polliani i det svært lite reflekterte og nyanserte innslaget om Jodel og nettroll og KG og bloggomtoppbloggere i den side podcasten. Denne tråden om polliani er overhodet ikke slem, likevel langer de ut om hvor fæle alle er på kg. I tillegg presterer de å kritisere «blogg om toppbloggere» for å «finne på dritt om folk» samtidig som de altså ikke har lest den engang? 

Ikke kult. Håper de nyanserer og korrigerer ved neste korsvei. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Veldig lite voksent å beskylde BOTB for løgn når hun ikke har lest bloggen selv. Klart «influencere» er redde for kritikk, de lever jo av folk som ikke stiller spørsmålstegn ved det de viser frem i SoMe. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...