Gå til innhold

Polliani


BlendaSensitive

Anbefalte innlegg

Gjest Bluebird1992

Hun burde invitere oss til vinkveld hjemme hos seg, synes jeg. Så kan hun vise oss hjemmet sitt, klesskapet sitt, og hva slags produkter hun har i baderomsskapet. ☺

Slik bloggen er per i dag så blir jeg nyskjerring på henne, og vil vite mer. Hvor bra er ikke det, kontrastert mot visse andre bloggere som utleverer seg selv og andre i deres liv så man skjemmes og gremmes? 

Om denne bloggen hadde ligget på første plass så hadde jeg jo forstått hvorfor, og unnet bloggeren hvert eneste velfortjente klikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vegetarianer er hun også, så ingen selvskryt av reduksjon av kjøtt for å gjøre litt for klimaet er nødvendig. Nei, denne bloggen liker jeg. Bra dame som ikke bruker tid på å late som, og genuint opptatt av det hun blogger om. Overlegen kvalitet over denne bloggen. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvaliteten på bloggen er så høy at jeg tviler sterkt på at hun opplever leserflukt når hun skriver, og merker, annonnseinnlegg. Så enkelt er det, og troverdigheten hennes er helt ubetalelig. Jeg begynner snart å få en liten girlcrush på henne 😉

Her har veldig mange såkalte toppbloggere mye å lære!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992

Det virker rart om hun aldri engang har vært nominert til noen pris. Hun virker som en med de rette forbindelsene også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 2.4.2016 at 20.45, Snøsøta skrev:

Elsker vinyl! :D Og glamorøs fredag. Og dagens antrekk. Og gjenbruk. Og reklamefri :) Både Glambibliotekaren og Polliani har det i bloggverdenens sjeldne karaktertrekket integritet og troverdighet. 

Ja, også er hun så søt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, TallulahBGood skrev:

Hun burde invitere oss til vinkveld hjemme hos seg, synes jeg. Så kan hun vise oss hjemmet sitt, klesskapet sitt, og hva slags produkter hun har i baderomsskapet. ☺

Slik bloggen er per i dag så blir jeg nyskjerring på henne, og vil vite mer. Hvor bra er ikke det, kontrastert mot visse andre bloggere som utleverer seg selv og andre i deres liv så man skjemmes og gremmes? 

Om denne bloggen hadde ligget på første plass så hadde jeg jo forstått hvorfor, og unnet bloggeren hvert eneste velfortjente klikk!

Ååå ja! Vi kan tigge om å drikke vin med henne. Verste KG -stalkere. :ph34r:

 

 

:fnise:

 

ps. Denne bloggposten.... for ikke snakke om den hun selv lenker til, om egen spiseforstyrrelse, kropp etc. Uperfekt men sååå bra! (og fin dame) http://www.polliani.com/na-er-det-slutt-pa-plus-size-hos-lindex/

Endret av BlendaSensitive
skrivefeil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Ultiva skrev:

To flotte innlegg som gjør at jeg gremmes over å ikke ha funnet denne bloggeren tidligere:

http://www.polliani.com/jeg-er-visst-feit-jeg/

http://www.polliani.com/na-er-det-slutt-pa-plus-size-hos-lindex/

en moteblogger som kan gi meg en a-haopplevelse, ikke verst!! Jeg gremmes over at jeg ikke har reagert på det før, men det er jo et godt poeng. Det er ingen som kaller de små størrelsene for minusstørrelser, så hvorfor skal de store hete pluss!?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snøsøta

Det er en åpenbar forskjell i kvalitet når bloggerne har faglig tyngde på det de skriver om. Vi har blitt så vant til svada fra sensasjonsbloggerne som henter lesere via skandaler og tilfører nada, jeg er sur for den tiden jeg har kastet bort på dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har én utfordring til, og det er nettavisene som "selger" sensasjonsbloggerne sine.
Det interesserer meg akkurat der jeg er høyest når jeg plukker blåbær hva SE, MtM, eller Paradisedeltakerne har funnet på siden sist. Og disse ligger blant toppen på blogglisten. Hva får folk til å klikke seg inn på slikt?

Mitt eget mønster følger kvalitetsbloggere mer og mer, som vet hva de skriver om og som ikke klikkee til seg leserne gjennom lokkemat og sensasjonspreget svada. Glamourbibliotekaren og Polliani er i en helt annen sfære, himmelhøyt over blogglisten. Ren og skjær leselyst og inspirasjon.

 

Endret av Cornucopia
Omformulering
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snøsøta skrev:

Det er en åpenbar forskjell i kvalitet når bloggerne har faglig tyngde på det de skriver om. Vi har blitt så vant til svada fra sensasjonsbloggerne som henter lesere via skandaler og tilfører nada, jeg er sur for den tiden jeg har kastet bort på dem. 

Sensasjonsblogger var godt ord! 

Polliani har jeg ikke lest før, skal jammen se på den. Høres veldig fin ut! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snøsøta
20 timer siden, Cornucopia skrev:

Vi har én utfordring til, og det er nettavisene som "selger" sensasjonsbloggerne sine.
Det interesserer meg akkurat der jeg er høyest når jeg plukker blåbær hva SE, MtM, eller Paradisedeltakerne har funnet på siden sist. Og disse ligger blant toppen på blogglisten. Hva får folk til å klikke seg inn på slikt?

Mitt eget mønster følger kvalitetsbloggere mer og mer, som vet hva de skriver om og som ikke klikkee til seg leserne gjennom lokkemat og sensasjonspreget svada. Glamourbibliotekaren og Polliani er i en helt annen sfære, himmelhøyt over blogglisten. Ren og skjær leselyst og inspirasjon.

 

Glamourbibliotekaren er et godt eksempel på en livstils(?)blogg med innhold. Hun er musikkbibliotekar og har svært gode tips om gode innspillinger. Hun har spillelister, selv om det ikke helt er min smak, og hun har anbefalinger og anmelderlser av konserter. Hun er svært interessert i parfyme og har god kjennskap til butikker, merker, og dufter, men har aldri hatt reklame på bloggen eller fått noe for å skrive om et merke. Hun leser masse og inkuderer leserne i dialog om hvilke bøker de leser og gir tips om nye. Hun har i tillegg antrekksbilder uten å bruke seg selv som modell - faktisk har hun ikke engang publisert et bilde av seg selv på bloggen, uten at det savnes. Hun inspirerer til gjenbruk, sosialt samvær, se lyst på tilværelsen, se gleden i de små tingene og hun oppdaterer stort sett daglig. Ikke en sensasjon å spore.

Det er altså mulig å ha en lett blogg om mange hverdagslige ting MED innhold uten å fokusere på seg selv, selge seg selv eller svekke integriteten sin. Hun oppgir ikke navnet sitt engang på bloggen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Snøsøta
6 timer siden, TallulahBGood skrev:

Bloggen har også et veldig internasjonal preg, men hun bor i Oslo, stemmer det?

Jeg har alltid tatt det for gitt? Hun får Oslo til å se bra ut, det gjør hun. Men hun reiser jo mye også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun bor i Oslo. Vi trener på samme sted, og jeg kjenner igjen mange av stedene hun fotograferes på gaten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naturlig mamma og barn - fotografert midt under en foto-session for sko, og barn er barn og springer inn i de klærne de har på seg fra barnehagen. Oh behold! raggsokker, ikke-matchende klær. MEN klær til å leke og bølle i! Hurra!

http://www.polliani.com/forst-og-fremst-mammaen-din/

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...