Gå til innhold

Polliani


BlendaSensitive

Anbefalte innlegg

Er det flere som leser denne bloggen? http://www.polliani.com/

Jeg fikk øynene opp for henne av denne bloggposten om bloggbarn: http://www.polliani.com/bloggerbarna/

 

Som vordende designer er bloggen i seg en fryd for øyet. Foruten de fæle costume-logon øverst, regner med denne er noe hun må ha etter avtale med costume.

Så fine bildevalg, fin teksttype (font), spennende bilder med ulik posering, bakgrund/miljø, stort smil, etc.

(haha! høres jo helt forelska ut! :ler: )

 

Jeg er ikke en som er så opptatt av mote og sånt, men til og med klærne blir jeg inspirert av! Helt andre merker og sammensettninger enn de vanlige trauste som det går hundre på dusinet her i skandinavia av. Jeg måtte til og med google dressjakke for å se hva som finnes i min størrelse. :P

 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så enig med deg! 
Jeg fikk øynene opp for henne for en god stund siden, hun er et behagelig og sympatisk følge med god layout og delikate, naturlige bilder med akkurat passe tekst med god kvalitet. Og så flott som hun er!
Befriende avslappet, og hun inspirerer meg klesmessig. Jeg digger de røde Gucci-skoene hennes, og sparer opp til å kjøpe mitt eget par.
Så fint at det er flere enn meg som liker bloggen hennes :)

Endret av Cornucopia
Lagt til lenke til sko på blogg
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest litt, hun fremstår moden, stilsikker og bevisst i forhold til merking (det jeg har sett). Hun er jo effortless vakker og fremstår ekte for meg. Kul! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger henne! Følg henne på snap også :) "sliten " tobarnsmamma (ikke mammablogg,men vi får jo bittelitt innblikk i mammalivet) som inspirerer og som ser smashing ut :) 

Endret av MiniMjau
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Evans

Jeg har aldri lest bloggen hennes fast, men fulgt henne på instagram lenge. Hun er flink til å merke innlegg med #ad. Det er bra! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Evans skrev:

Jeg har aldri lest bloggen hennes fast, men fulgt henne på instagram lenge. Hun er flink til å merke innlegg med #ad. Det er bra! :) 

Hva heter hun på instagram?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvidt jeg vet, har hun ikke fikset på noe med injeksjoner eller operasjoner. Med forbehold om at jeg har misset noe. Jeg syns den sleeve-tatoveringen hennes kan si noe om personligheten. Tror den ble påbegynt lenge før det ble poppis blant "småjentene", og tror hun bygger på den etter livshendelser. Ville nok ikke hatt noe imot en kaffekopp med henne en dag, hun virker "likandes". Hun har også hatt et tidligere skodesign-samarbeid med Sappatos, og de skoene var virkelig flotte. Fra den første kolleksjonen var jeg skråsikker på at hun viste frem et par originale Alexander Wang,  men så var det bare blitt vel mye inspirasjon. Uansett - de var råflotte! Og jeg har sko-dilla 😀

 

Endret av Cornucopia
For mange "tror"
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sympatisk trekk: hun har ikke listet seg på feks blogglisten, så hun kommer ikke opp der i noen ranking. :)

 

Fikk google henne da jeg lurte på hvor mange som leser Polliani. :P

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Evans
1 time siden, BlendaSensitive skrev:

Hva heter hun på instagram?

Polliani :) 

en konto verdt å følge! 

Endret av Evans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett henne før jeg leste hennes glimrende innlegg om bloggbarna. Det jeg har sett så langt har vært veldig delikat og lekkert :)

Jeg liker veldig godt hun ikke bruker sminke i kilovis. Mange av de andre bloggerne ser ut som de man ser på "real housewifes of (sett inn passende navn)". Hvor man lurer på om de er voksdukker eller mennesker. 

Hun virker også veldig flink til å merke reklame. Det liker jeg :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg ALT hun har på seg i dette innlegget. Hun har en unik evne til å finne plagg og koble dem sammen på en måte som gjør at hun rett og slett ser akademisk og intellektuell ut, i tillegg til å være moteriktig:

http://www.polliani.com/pa-den-franske-maten/

Edit: for jeg trenger faktisk en ny knallrød ullkåpe, jeg krympet nylig den jeg hadde et elskverdig forhold til i hele ti år.. Snufs...

Endret av Ultiva
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjestvest

Det som skiller denne bloggen ut fra andre er at den ser så proff ut. En kan raskt se at det er lagt mye arbeid i.
Jeg likte forresten dette plagget ".                           

Endret av gjestvest
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må være den mest inspirerende fashion- og livsstil bloggen jeg har lest. Jeg liker spesielt godt at hun er vågal og innovativ når det kommer til mote. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snøsøta

Dere også? Jeg oppdaget henne gjennom bloggbarninnlegget hennes. Fresht! Akkurat da jeg trodde jeg var ferdig med blogger. Unntatt Glamourbibliotekaren da. Hun er fremdeles inspirerende selv om jeg ikke er der inne så ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Er godt å se en så ekte blogger. Ikke kvakk kvakk lepper eller annet idiotiskap. Ikke noe slankehysteri og anoreksitendenser og selging av egne barn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...