Gå til innhold

Flere som venter spent på selvangivelsen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Et øyeblikk siden, Antlers skrev:

Jeg kom inn, men hjelper lite når innboksen er tom. Ingen av de gamle meldingene er der heller :S

Samme her :icon_frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får igjen 2600,- Ikke all verden, men bedre enn baksmell :) 

Anonymkode: c8bed...f8a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 k tilbake på skatten.. men det var forventet.

Anonymkode: 4b601...119

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, IglePigle skrev:

Samme her :icon_frown:

Jeg fikk det til å fungere ved å gå inn på skatteetaten.no. Da oppdaterte alt seg, plutselig :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidenes baksmell her.. Over 10 000, og det er mye for en student. Og jeg som føler jeg har skattet mer enn noensinne i år. Skjønner ingenting. Skal få noen med mer peiling til å se over dette her i morgen, for dette ødela virkelig hele uka mi, midt i eksamen og alt.. :grine: Jeg var overbevist om at jeg kom til å få igjen minst 10 000, og hadde håpa at jeg for en gangs skyld skulle kunne ta meg et par dager ferie i stedet for å jobbe HELE sommeren som jeg alltid må gjøre for å få ting til å gå rundt, men den gang ei. Og på toppen av det hele har jeg tydeligvis tjent såpass mye at jeg mister over 10 000 i stipend fra Lånekassa for 2015 også, så dobbelt tap på meg. Og at jeg skal ha tjent så "mye" (under 200 000) som Skatteetaten mener jeg har gjort tror jeg må være dagens vits.. :sur: :dry:

:grine::grine::grine:

Anonymkode: 42ebf...ad1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tidenes baksmell her.. Over 10 000, og det er mye for en student. Og jeg som føler jeg har skattet mer enn noensinne i år. Skjønner ingenting. Skal få noen med mer peiling til å se over dette her i morgen, for dette ødela virkelig hele uka mi, midt i eksamen og alt.. :grine: Jeg var overbevist om at jeg kom til å få igjen minst 10 000, og hadde håpa at jeg for en gangs skyld skulle kunne ta meg et par dager ferie i stedet for å jobbe HELE sommeren som jeg alltid må gjøre for å få ting til å gå rundt, men den gang ei. Og på toppen av det hele har jeg tydeligvis tjent såpass mye at jeg mister over 10 000 i stipend fra Lånekassa for 2015 også, så dobbelt tap på meg. Og at jeg skal ha tjent så "mye" (under 200 000) som Skatteetaten mener jeg har gjort tror jeg må være dagens vits.. :sur: :dry:

:grine::grine::grine:

Anonymkode: 42ebf...ad1

Kjenner følelsen.... Å jeg skuldrene bare 5000 i motsetning til deg. Nå er ikke jeg student, men har fortsat Kjempelite utbetalt på grunn av sykemelding så får uken jobbet mer heller.... 

Anonymkode: 361fd...79d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo håpløst, hvorfor venter jeg ikke bare til i morgen på dagen ... 

Anonymkode: cece6...d30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk inn via skattetaten.no og det tok lang tid før jeg kom inn, siden sto og lastet og lastet, men så kom jeg inn, fikk lastet ned selvangivelsen. 

Det står at jeg har ca 14 000 til gode, men de får jeg ikke glede av siden staten tar alt. Så får jeg i hvert fall ikke baksmell og får betalt ned litt på "lånet"... 

Anonymkode: dc0f9...1ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ser/vet jeg om jeg får tilbake eller om jeg må betale rest? 

Anonymkode: 7e0a9...b88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dwight
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan ser/vet jeg om jeg får tilbake eller om jeg må betale rest? 

Anonymkode: 7e0a9...b88

Siste utregning så står det enten restskatt å betale/ beregnet skatt til gode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23.000 igjen, helt uventet. Pleier å få igjen sånn, 5-6000...! 

Anonymkode: 45262...5ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Dwight skrev:

Siste utregning så står det enten restskatt å betale/ beregnet skatt til gode

Å, takk :)

Da fikk jeg et par tusen tilbake.

Anonymkode: 7e0a9...b88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan ser/vet jeg om jeg får tilbake eller om jeg må betale rest? 

Anonymkode: 7e0a9...b88

Du åpner pdf-filen og scroller ned til der det står "foreløpig beregning av skatter og avgifter" (side 3 for meg). Der skal det stå "Foreløpig beregnet skatt til gode (uten renter)", og så summen. Vet ikke hva som står om det blir baksmell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg var spent på hvordan det gikk pga at jeg skal fylle ut næringsrapport for selvstendig næringsdrivende også. 
Og nå når jeg hadde gjort det skulle jeg gå inn på å endre i selvangivelsen, men det valget kom jo ikke opp noe sted. 
Har Altinn/Skatteetaten endret på noe slik at det ikke er rett foran meg nå lengre, eller er det bare tull i systemet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke inn på siden engang, får fylt ut bank id osv også kommer det ikke noe mer:icon_frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...