AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #41 Skrevet 31. mars 2016 Den 30. mars 2016 at 20.24, AnonymBruker skrev: Om hver en husstand tar til seg en familie, vil jeg tro at problemet løser seg Vi har alle økonomi nok til å mette 4- munner ekstra.. Det er også uforskammet å ville ta betalt av dem! For de fortjener å slippe å gjøre noe, da de har vært igjennom mer enn nok problemer. Anonymkode: 3e2e3...3d7 Hvorfor ikke 8 munner ekstra? Hahaha, ta dem inn hos deg da! Om vi har økonomi til å mette fire ekstra, kommer ann på hvor mye hver enkelt skal spise. Om 4 spiser for 2 går det vel greit? Men så helvetes mye folk skal spise går ikke dette bra. Nei..det er ikke min skyld at det har kommet for mye munner til verden Anonymkode: 6dab3...a9c 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #42 Skrevet 1. april 2016 Den 30.03.2016 at 19.24, AnonymBruker skrev: Om hver en husstand tar til seg en familie, vil jeg tro at problemet løser seg Vi har alle økonomi nok til å mette 4- munner ekstra.. Det er også uforskammet å ville ta betalt av dem! For de fortjener å slippe å gjøre noe, da de har vært igjennom mer enn nok problemer. Anonymkode: 3e2e3...3d7 Hvor mange familier har du egentlig tatt imot selv da? Anonymkode: 91ccd...34e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå