AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #1 Skrevet 30. mars 2016 Hvorfor i helvete gjør ingen noe med dette?! Se på hun lille jenta som sto innenfor gjerdet og gråt. Verden er ond.. vi må la de komme til Norge! Anonymkode: 865c6...bc3 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #2 Skrevet 30. mars 2016 For noen uker siden leste jeg om sultkatastrofen som herjer øst i Afrika. 400 000 mennesker er i nødssituasjon. Hvorfor gjør ikke vi noe med dette? Vi må la de komme til Norge! Og hva med alle de fattige barna i europeiske land som Romania, som bor på gaten. De burde også få komme til Norge! Anonymkode: e6073...70d 8
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #3 Skrevet 30. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: For noen uker siden leste jeg om sultkatastrofen som herjer øst i Afrika. 400 000 mennesker er i nødssituasjon. Hvorfor gjør ikke vi noe med dette? Vi må la de komme til Norge! Og hva med alle de fattige barna i europeiske land som Romania, som bor på gaten. De burde også få komme til Norge! Anonymkode: e6073...70d Ta inn alle. Vi har plass! Anonymkode: 865c6...bc3
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #4 Skrevet 30. mars 2016 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ta inn alle. Vi har plass! Anonymkode: 865c6...bc3 Anonymkode: de11c...e4f 9
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #5 Skrevet 30. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: de11c...e4f Hva ler du av? Anonymkode: 865c6...bc3
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #6 Skrevet 30. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ta inn alle. Vi har plass! Anonymkode: 865c6...bc3 Ja, vi har ikke nok boliger, men vi har masse plass. De kan få stå utpå et jorde, eller på Dovrefjell. Anonymkode: e6073...70d 10
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #7 Skrevet 30. mars 2016 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, vi har ikke nok boliger, men vi har masse plass. De kan få stå utpå et jorde, eller på Dovrefjell. Anonymkode: e6073...70d Det er masse fjell som ingen bor på. La de bo der Anonymkode: 865c6...bc3
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #8 Skrevet 30. mars 2016 Tre milliarder mennesker lever i akutt sult og fattigdom. Slipp alle inn i Norge! Vi har mer enn god nok plass og vi har råd til å ta hånd om alle! Vi bare tryller frem noen penger og noe mat, også ordner alt seg. Anonymkode: ec8aa...d41 1
Gjest Cartman Skrevet 30. mars 2016 #9 Skrevet 30. mars 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er masse fjell som ingen bor på. La de bo der Anonymkode: 865c6...bc3 Glimrende ide. La oss sende dem på vidda. Da får vi de to naturfolkene. Samene og syrerne
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #10 Skrevet 30. mars 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, vi har ikke nok boliger, men vi har masse plass. De kan få stå utpå et jorde, eller på Dovrefjell. Anonymkode: e6073...70d De kan jo bare henge opp en pressening med flere myggnett så de kan sove under for er jo nokk plass Anonymkode: 6a25f...8b8
Belbus Skrevet 30. mars 2016 #11 Skrevet 30. mars 2016 (endret) Kanskje vi skal la alle menneskene utenfor Europa få komme til Norge, for et flott land vi hadde fått .... () Endret 30. mars 2016 av Belbus 6
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #12 Skrevet 30. mars 2016 3 minutter siden, Belbus skrev: Kanskje vi skal la alle menneskene utenfor Europa få komme til Norge, for et flott land vi hadde fått .... () Og du mer rett på dette landet enn de, fordiiiiiiii? Anonymkode: 53915...def 1
Sikkerhetsjenta Skrevet 30. mars 2016 #13 Skrevet 30. mars 2016 2 minutter siden, Belbus skrev: Kanskje vi skal la alle menneskene utenfor Europa få komme til Norge, for et flott land vi hadde fått .... () Jeg tror ikke Norge takler en befolkning på 9 - 11 millioner i framtiden. Hele systemet kollapser. Vi må hogge ned masse skog for boliger :D
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #14 Skrevet 30. mars 2016 Om hver en husstand tar til seg en familie, vil jeg tro at problemet løser seg Vi har alle økonomi nok til å mette 4- munner ekstra.. Det er også uforskammet å ville ta betalt av dem! For de fortjener å slippe å gjøre noe, da de har vært igjennom mer enn nok problemer. Anonymkode: 3e2e3...3d7
Belbus Skrevet 30. mars 2016 #15 Skrevet 30. mars 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og du mer rett på dette landet enn de, fordiiiiiiii? Anonymkode: 53915...def Fordi jeg er født og oppvokst her, jeg kan språket, normene, reglene og kulturen. Jeg er en ressurs for landet. Flyktninger blir en utgift. Noen flyktninger kan selvsagt bli en ressurs i fremtiden, men å tro at alle kan det er meget naivt. 5
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #16 Skrevet 30. mars 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om hver en husstand tar til seg en familie, vil jeg tro at problemet løser seg Vi har alle økonomi nok til å mette 4- munner ekstra.. Det er også uforskammet å ville ta betalt av dem! For de fortjener å slippe å gjøre noe, da de har vært igjennom mer enn nok problemer. Anonymkode: 3e2e3...3d7 Dette er jo bare piss! Har du virkelig INGENTING annet å komme med, enn dette sprøytet her! Det finnes faktisk en god del familier i Norge, som har store problemer med å brødfø den lille familien de er! Anonymkode: 91ccd...34e 7
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #17 Skrevet 30. mars 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og du mer rett på dette landet enn de, fordiiiiiiii? Anonymkode: 53915...def Vi har ikke nødvendigvis mer rett på selve jorda og vannet, men velferdssystemet, sykehus, barnehager, infrastruktur og offentlige bygninger er et resultat av et spleiselag, og dette tilhører nordmenn. Men folk må gjerne komme å bo her, uten å ta del i dette med mindre de skaffer seg ærlig arbeid og betaler skatt. Vi har også et system med eiendomsrett. Mange oss har gjeld for eiendommen vi har kjøpt. Hvis flyktningene har rett på vår eiendom, så får vi alle et problem. Skal plutselig da all eiendom være gratis? Hva vil i så fall skje med bankene? Eller trenger vi kanskje ikke penger og et økonomisk system? Anonymkode: e6073...70d 5
Sikkerhetsjenta Skrevet 30. mars 2016 #18 Skrevet 30. mars 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har ikke nødvendigvis mer rett på selve jorda og vannet, men velferdssystemet, sykehus, barnehager, infrastruktur og offentlige bygninger er et resultat av et spleiselag, og dette tilhører nordmenn. Men folk må gjerne komme å bo her, uten å ta del i dette med mindre de skaffer seg ærlig arbeid og betaler skatt. Vi har også et system med eiendomsrett. Mange oss har gjeld for eiendommen vi har kjøpt. Hvis flyktningene har rett på vår eiendom, så får vi alle et problem. Skal plutselig da all eiendom være gratis? Hva vil i så fall skje med bankene? Eller trenger vi kanskje ikke penger og et økonomisk system? Anonymkode: e6073...70d Velferds systemet er et bestikkelse system. Staten holder folket nede ved å gi folket penger slik at folket ikke klager. Velferdssystemet stammer fra Romerriket. Det handler om å få folket til å holde kjeft og ikke blandet seg inn i politikken. Velferd handler om å kjøpe opp folkets lojalitet. Få folket til å bli lojale mot deg som leder. Statsministeren tar fra de rike og bestikker de fattige for å beholde makten sin. Velferd handler ikke om folket. Velferd handler om politisk makt over folket. Les mer om velferd.http://quietmike.org/2014/07/23/brief-history-welfare-state/ Eiendommen eier du ikke. Det er staten som eier jorden. Du eier bare huset over, men ikke jorden. Hvis staten kan beskatte din eiendom med eiendomsskatt. Så betyr dette at du ikke eier jorda. Du eier huset over, men jorden tilhører staten. Du betaler skatt til staten for å bo på statlig jord. I tillegg må du spørre staten om tillatelse for oppussing av diverse ting på huset. Eiendomsrett innebærer at staten ikke kan ta skatt på din eiendom. Eiendomsrett innebærer at staten ikke kan blande seg inn i din eiendom. Du kan bygge og gjøre hva du vil.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #19 Skrevet 30. mars 2016 (endret) 18 timer siden, Belbus skrev: Fordi jeg er født og oppvokst her, jeg kan språket, normene, reglene og kulturen. Jeg er en ressurs for landet. Flyktninger blir en utgift. Noen flyktninger kan selvsagt bli en ressurs i fremtiden, men å tro at alle kan det er meget naivt. 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har ikke nødvendigvis mer rett på selve jorda og vannet, men velferdssystemet, sykehus, barnehager, infrastruktur og offentlige bygninger er et resultat av et spleiselag, og dette tilhører nordmenn. Men folk må gjerne komme å bo her, uten å ta del i dette med mindre de skaffer seg ærlig arbeid og betaler skatt. Vi har også et system med eiendomsrett. Mange oss har gjeld for eiendommen vi har kjøpt. Hvis flyktningene har rett på vår eiendom, så får vi alle et problem. Skal plutselig da all eiendom være gratis? Hva vil i så fall skje med bankene? Eller trenger vi kanskje ikke penger og et økonomisk system? Anonymkode: e6073...70d http://www.philosophytalk.org/community/blog/laura-maguire/2015/04/nations-and-borders Dette er litt mer hva jeg vil innpå, og hva jeg mente. Dere tenker altfor konkret og snevert. Hvorfor har vi grenser? Hvem skapte de og hvorfor er de akkurat der de er? Hvorfor får land som har stjålet territorier beholde disse? Jeg bare stiller spørsmål Anonymkode: 53915...def Endret 31. mars 2016 av Alice i Eventyrland 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #20 Skrevet 30. mars 2016 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og du mer rett på dette landet enn de, fordiiiiiiii? Anonymkode: 53915...def Uhm, fordi jeg har betalt for det? Og så til et helt urelatert tema, kan jeg får huset og pengene dine? Du er jævel av dimensjoner om du sier nei. Du har ikke noe mer rett på dette enn det jeg har! Anonymkode: 42736...459 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå