Gå til innhold

En mann på 2 m svært gode sjanser på makredet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Statistikken viser at 16% av norske menn er 1.85 meter eller høyere.

Og siden dette virker til å være idealet til kvinner, så må vel de resterende 84% av mennene finne seg i å være andrevalg.

Dere damer som akspeterer lavere høyde enn 1.85 har virkelig mye å boltre dere i.

Anonymkode: a7495...16b

At en har 1.85 som idealhøyde betyr ikke at en ikke aksepterer noen som er lavere, idealhøyde er heller ikke det samme som minimumshøyde på mannen, så er en 1.90 så er en like langt unna idealhøyden som en på 1.80.

Anonymkode: b7e43...d45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

At en har 1.85 som idealhøyde betyr ikke at en ikke aksepterer noen som er lavere, idealhøyde er heller ikke det samme som minimumshøyde på mannen, så er en 1.90 så er en like langt unna idealhøyden som en på 1.80.

Anonymkode: b7e43...d45

Jeg skrev at idealet er 1.85 eller høyere.

Jeg skrev heller ikke at kvinner ikke aksepterer lavere høyde, men da blir valget tatt til tross for høyden og ikke på grunn av høyden. Menn over 1.85 er relativt sjelden og etterspørselen såpass stor at høyden i seg selv blir en etterspurt attributt.

Anonymkode: a7495...16b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmemannen min (som er en vanlig fyr, t.o.m norsk, men desverre er han ikke så intr i meg) er 1.98 cm, bredskuldra, ikke superfit, men ikke tjukk heller, masse tattoveringer på armene 😍 jeg er selv 1.63 og ser at en som er så høy kan bli litt upraktisk, eksen min var 1.86 og det var f eks litt kronglete å ha sex i dusjen haha. 

Men jeg tenner veldig på en høy og sterk mann, føler meg veldig feminin ved siden av.. kan ikke noe for det.

Anonymkode: 50c30...a88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så hvis du ser Jason Momoa på skjermen, så synes du ikke høyden hans påvirker i det hele tatt hvor flott han tar seg ut? Han er 1,93, men det synes utrolig godt at han er høy ved siden av de andre. Ser ut som en gud, synes jeg.

Anonymkode: f26a5...d00

Det er jo bygningen hans som gjør han så flott, sammen med fjes/hår, og denne bygningen er mye vanligere hos menn under 180, siden de har mindre cm å bygge muskler på. Har faktisk aldri slått meg at han ser spesielt høy ut, jeg trodde han var rundt 10 cm lavere. 

Anonymkode: 87273...4cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir nok veldig populær blant de lave jentene 150-160 og litt over der igjen. For de syns jo at menn på 170 er ALTFOR lave, til tross for at høydeforskjellen er stor, iallefall når man er 150. Personlig er jeg 175 og syns 2 meter er ok. 190 er ok. 180 er ok. 175 er ok. 170 for den saks skyld er ok, og enda lavere. 

Hvorfor? Fordi høyde spiller ikke rolle i det hele tatt. Av praktiske årsaker kan det bli vanskelig om mannen er MYE høyere, men alt kan gå så lenge man vil. 

Anonymkode: c0df1...f9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så hvis du ser Jason Momoa på skjermen, så synes du ikke høyden hans påvirker i det hele tatt hvor flott han tar seg ut? Han er 1,93, men det synes utrolig godt at han er høy ved siden av de andre. Ser ut som en gud, synes jeg.

Anonymkode: f26a5...d00

Aner ikke hvem han er engang :)

Men nei, på en skjerm må de gjerne være 90 cm for meg, selv om det ville vært litt vel lavt i virkeligheten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...