Gå til innhold

En mann på 2 m svært gode sjanser på makredet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nja, du er så høy at det egentlig er upraktisk. Kyssing, sex, bilkjøp, flyseter osv er kinkig. Men selvfølgelig, jeg hadde ikke droppa en fyr jeg likte pga høyde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høye menn får automatisk en pluss hos meg, i hvert fall. Er høy sjøl, og foretrekker at han jeg er sammen med er større. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady Mondegreen

Den perfekte høyde for meg er 1,80–1,85, og jeg vil stort sett foretrekke menn ned til omtrent 1,70 fremfor dem på 2 meter. Blir det lavere enn det, foretrekker jeg heller de høye.

Når det er sagt, kan jeg ikke huske at høyde noen gang har vært et bevisst tema for meg i en kurtiseringsfase, verken på godt eller vondt, og jeg kan vanskelig se for meg at det er noe som skulle kunne stå i veien om jeg ellers fant noen tiltrekkende. 

Og ikke minst: Jeg tror veldig mange jenter synes høyde i seg selv er en tiltrekkende kvalitet, så du har sannsynligvis ingenting å bekymre deg over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første jeg tenker når jeg ser så høye mennsesker er "Oj så høy!"
med andre ord ingen tiltrekning pga høyde.
Det sagt så hadde jeg nok vært med kjærestemannen uansett om han var 1,60, 1,80 eller 2m. Selv om jeg foretrekker rundt 1,80 (er 1,66 selv).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg er høy selv er 2 m helt supert! Vil helst ha menn over 185 cm. Men for mitt vedkommende er det turnoff om du ser veldig utrent ut... Trenger ikke muskler i massevis, men det må vises at du kan like å være med på fysisk aktivitet.

Anonymkode: 6c451...336

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer litt her.. Hvorfor er kvinner så opptatt av at mannen skal være høyere enn dem? Hvorfor tenner dere slik på høye menn.

Det må da være bedre praktisk om kvinner finner en mann som er like høy som dem selv. En gigant på 2 m kan da umulig være noe for seg. Det må da føles overveldende (for mye?) å ligge der på rygg som en liten jentunge med en slik kjempe som dundrer løs?

Anonymkode: 65c0b...fdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Siden jeg er høy selv er 2 m helt supert! Vil helst ha menn over 185 cm. Men for mitt vedkommende er det turnoff om du ser veldig utrent ut... Trenger ikke muskler i massevis, men det må vises at du kan like å være med på fysisk aktivitet.

Anonymkode: 6c451...336

en liten bilring/mage/pittesmå "pupper", har det noe å si da? 

 

Anonymkode: fe452...623

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest studenten95
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer litt her.. Hvorfor er kvinner så opptatt av at mannen skal være høyere enn dem? Hvorfor tenner dere slik på høye menn.

Det må da være bedre praktisk om kvinner finner en mann som er like høy som dem selv. En gigant på 2 m kan da umulig være noe for seg. Det må da føles overveldende (for mye?) å ligge der på rygg som en liten jentunge med en slik kjempe som dundrer løs?

Anonymkode: 65c0b...fdf

haha, er du ironisk??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 meter er litt for høyt for meg, siden jeg bare er 160 cm. Klart, er det en fantastisk fyr vil jeg ikke droppe han oga høyde, men den høyeste kjæresten jeg har hatt var 185 og det er litt mye det også. Synes 170-175 er en mye mer praktisk høyde for meg, bedre å kysse, kan ha sex stående, passer godt sammen når vi ligger i skje, osv. Lavere menn veier også mindre, så da kan vi lettere klatre sammen også. :P

Anonymkode: 87273...4cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er slitsomt med så høye menn så dersom jeg KUN skulle vurdert ut fra høyde ville du blitt kassert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker noen som er nærmere min egen høyde, 2 meter blir alt for høyt for meg.

Anonymkode: b7e43...d45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer litt her.. Hvorfor er kvinner så opptatt av at mannen skal være høyere enn dem? Hvorfor tenner dere slik på høye menn.

Anonymkode: 65c0b...fdf

Tror nok det er veldig vanlig at menn foretrekker kjærester som er lavere enn dem. Eller hva tror du?

Anonymkode: 534e8...a94

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 30.3.2016 at 14.21, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ca 190 er best. To meter blir litt 'freak show' / for spesielt interesserte.

Hilsen kvinne på 173

Anonymkode: 2b542...265

Holdningen din er heller litt spesiell, vil jeg si.

Anonymkode: f26a5...d00

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS, er du bred over skuldrene ser du sikkert bra ut. Hvis du ikke er bred over skuldrene, er det fordel om du trener overkroppen og blir bredere.

Anonymkode: f26a5...d00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 30.3.2016 at 16.03, Sapientia skrev:

Det første jeg tenker når jeg ser så høye mennsesker er "Oj så høy!"
med andre ord ingen tiltrekning pga høyde.
Det sagt så hadde jeg nok vært med kjærestemannen uansett om han var 1,60, 1,80 eller 2m. Selv om jeg foretrekker rundt 1,80 (er 1,66 selv).

Så hvis du ser Jason Momoa på skjermen, så synes du ikke høyden hans påvirker i det hele tatt hvor flott han tar seg ut? Han er 1,93, men det synes utrolig godt at han er høy ved siden av de andre. Ser ut som en gud, synes jeg.

Anonymkode: f26a5...d00

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker heller rundt 1.70-1.80 isj. Uten at jeg står klar med målebånd, men 2 meter blir for høyt (for meg). 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er 158 og foretrekker menn på rundt 185-86. Over to meter hadde i utgangspunktet blitt for høyt for meg men det er ikke høyden som utgjør tiltrekningen, da. Det er personlighet, glimt i øye og utseende forøvrig.

Anonymkode: 7e1b2...c12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hvis du ser Jason Momoa på skjermen, så synes du ikke høyden hans påvirker i det hele tatt hvor flott han tar seg ut? Han er 1,93, men det synes utrolig godt at han er høy ved siden av de andre. Ser ut som en gud, synes jeg.

Anonymkode: f26a5...d00

Han er mildt sagt fin jag!! :-) men han ville vært det uansett om han var lavere. Jeg syns ikke så mange menn er sexy liksom. Kan telle på en hånd! Men Jason Momoa. Han er en av dem: -D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 30.3.2016 at 14.34, Lee Jones skrev:

Det er så komisk når kvinner sier de ikke liker så høye menn, også refererer de til eksene sine som er over gjennomsnittet. Der er en grunn til at du falt eksen din og kjæresten din er mye høyere enn deg. Menn på 1,70 var ikke gode nok.

Hei du! Jeg har en eks som er 174. Det ble ikke slutt mellom oss på grunn av høydeforskjellen akkurat. Vi var samboere. Min andre eks som var 196 hadde jeg et kjæresteforhold til da jeg var bare 17 år. Det ble heller ikke slutt på grunn av høydeforskjell. 

Jeg skjønner at du synes det er dumt at noen kvinner går etter menn som er høyere enn det du er, men da får du heller finne deg ei jente som liker deg for den du er i stedet for å sitte og sende sure svar til kvinner på KG :) 

Anonymkode: de64f...d0a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Statistikken viser at 16% av norske menn er 1.85 meter eller høyere.

Og siden dette virker til å være idealet til kvinner, så må vel de resterende 84% av mennene finne seg i å være andrevalg.

Dere damer som akspeterer lavere høyde enn 1.85 har virkelig mye å boltre dere i.

Anonymkode: a7495...16b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...