Gå til innhold

Seksuell tilnærming i datingstadiet!?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg liker at mannen er litt frempå da jeg ofte er litt sjenert på å ta initiativ til fysisk kontakt i startfasen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde du spurt meg for 3 år siden hadde jeg sagt det samme som enkelte over her at jeg ville blitt kjent med ham først osv.
Men... for snart 3 år siden fikk jeg en meldig via en ikke dating kanal av en morsom fyr som inkluderte sex-snakk på en humoristik måte og hele meldingen var egentlig ikke en sjekke-melding. Han er den beste mannen jeg noen sinne kunne ha møtt fordi om jeg så et par store tankekors ved ham tidlig i prosessen. Samtidig var han såpass artig, lik meg på mange måter, virker veldig respektfull og snill på tross av litt drøy humor med en totalt ukjent person i første melding. Har aldri angret eller sett meg tilbake. Så det der med hvor tidlig sex kan tas opp i en dating fase har jeg visst på revurdere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sapientia skrev:

Hadde du spurt meg for 3 år siden hadde jeg sagt det samme som enkelte over her at jeg ville blitt kjent med ham først osv.
Men... for snart 3 år siden fikk jeg en meldig via en ikke dating kanal av en morsom fyr som inkluderte sex-snakk på en humoristik måte og hele meldingen var egentlig ikke en sjekke-melding. Han er den beste mannen jeg noen sinne kunne ha møtt fordi om jeg så et par store tankekors ved ham tidlig i prosessen. Samtidig var han såpass artig, lik meg på mange måter, virker veldig respektfull og snill på tross av litt drøy humor med en totalt ukjent person i første melding. Har aldri angret eller sett meg tilbake. Så det der med hvor tidlig sex kan tas opp i en dating fase har jeg visst på revurdere ;)

At jenter overbeviser seg selv om slike ting gjør verden lettere for slike som meg og han. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Fysikeren skrev:

At jenter overbeviser seg selv om slike ting gjør verden lettere for slike som meg og han. 

Det var fomling i mørket mer enn konkret sjekking, hans ord - ikke min idé. Så er jeg såpass heldig at jeg har en veldig ærlig type som ikke er spesielt godt til å juge, samtidig som jeg ikke er så halvdårlig på å lese kroppspråk. Jeg spurte forøvrig først lenge etter vi ble sammen. Jeg antok det var sjekking der og da når jeg mottok meldingen, sånn sett gjorde det absolutt ikke ting noe lettere for ham.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 28.3.2016 at 20.35, Sapientia skrev:

Hadde du spurt meg for 3 år siden hadde jeg sagt det samme som enkelte over her at jeg ville blitt kjent med ham først osv.
Men... for snart 3 år siden fikk jeg en meldig via en ikke dating kanalarrow-10x10.png av en morsom fyr som inkluderte sex-snakk på en humoristik måte og hele meldingen var egentlig ikke en sjekke-melding. Han er den beste mannen jeg noen sinne kunne ha møtt fordi om jeg så et par store tankekors ved ham tidlig i prosessen. Samtidig var han såpass artig, lik meg på mange måter, virker veldig respektfull og snill på tross av litt drøy humor med en totalt ukjent person i første melding. Har aldri angret eller sett meg tilbake. Så det der med hvor tidlig sex kan tas opp i en dating fase har jeg visst på revurdere ;)

høres ut som vi har en ganske lik historie ;) Man blir jo litt satt ut, men en mann er ikke nødvendigvis en drittsekk selv om han rett og slett er glad i sex og har litt humor ! Tror det er mange snerper i denne tråden, som går glipp av fantastiske menn <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...