Gå til innhold

Seksuell tilnærming i datingstadiet!?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor mye tåler du? Hva er for mye, for lite, for tidlig og for seint? I hvilke situasjoner er det positivt at mannen viser at han tenner på deg, og at han ønsker å ha sex med deg, og i hvilken situasjon ville du syntes at det var negativt ? 

Personlig har jeg alltid likt det, også på et veldig tidlig stadie..heller det, enn å måtte vente på at en "Treiging" tar initiativ... At jeg sier at jeg vil vente, er ikke ensbetydende med at jeg tok det som negativt eller at jeg vil slutte å ha kontakt! 

Så hva tenker dere andre? Hva foretrekker dere? 

Anonymkode: e4e32...6d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sålenge det foregår respektfullt kan jeg takle det tidlig men foretrekker helt klart en gentleman som kan lese kvinner og ikke være upassende for tidlig da det for min del kan ødelegge alt og gi meg mindre respekt for han. En mann som flørter tydelig men lar meg gå til det intimfysiske steget er det beste. (legg gjerne hånden lett på låret mitt eller sitt med meg i armkroken men ikke inviter meg hjem etter andre date og overrumple meg med desperat kyssing) 

Anonymkode: 599f3...614

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du bruker ordet "tåler", så er jeg nysgjerrig på hvilken måte du tenker at vedkommende viser sin lyst på?

Jeg foretrekker at det ikke er noen seksuell undertone på første daten, og jeg har liten interesse av å diskutere sex med en person jeg akkurat har møtt.

Handling tenner meg mye mer enn ord og snakk om sex, og dating blir mer spennende hvis man ikke aner når ting skjer. Jeg elsker feks når mannen jeg dater gir meg en klem og holder den akkurat litt lenger for å lukte på parfymen/håret mitt. Eller senere i datingen når mannen kommer bak meg, tar hendene rundt livet og lkysser meg på halsen. Da er jeg solgt,.... 💕

 

Jeg er kvinne på +30, som foretrekker gentlemen.

Anonymkode: 9e2da...6c9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

så om en mann tar initiativ til sex på første date, anser du han da som useriøs og dropper alt? 

Selv kan jeg godt takke nei, men har ikke noe imot det og det endrer ikke mitt syn på han! At han vil ha sex, betyr ikke at han ikke kan forelske seg i meg og ville være i et forhold med meg også :) jeg forbinder det med menn som har selvtillit, manndom og liv i kroppen + at jeg tar det som et kompliment... Men er kanskje bare jeg som er rar, haha 

Endret av Chumi
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker du som dame selv å ta initiativ til når det er riktig med fysisk kontakt, når det passer å kysse hverandre og selv ta initiativ til sex når det passer sånn? 

 

Når jeg møtte han jeg er sammen med nå, åpnet han nærmest med å spørre om å få bilde av puppene mine, jeg syntes det var morsomt og sjarmerende 😆 Har aldri hatt problem med at han er verken respektløs eller useriøs! 

Ts

 

Anonymkode: e4e32...6d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Chumi skrev:

så om en mann tar initiativ til sex på første date, anser du han da som useriøs og dropper alt? 

Jeg antar det var ment til meg eller AB over meg, men jeg svarer likevel 😊

Ja, en mann som tar initiativ til sex på første date med meg har ikke "lest meg" godt nok, og ødelegger inntrykket jeg har av han. (Nå foretrekker jeg kaffi- og tur-dater som "den første daten")

Om det er meg eller mannen som tar initiativ senere er egentlig det samme. Velger jeg å dra på flere dater med en person, så er det fordi jeg er interessert 😊

Anonymkode: 9e2da...6c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg antar det var ment til meg eller AB over meg, men jeg svarer likevel 😊

Ja, en mann som tar initiativ til sex på første date med meg har ikke "lest meg" godt nok, og ødelegger inntrykket jeg har av han. (Nå foretrekker jeg kaffi- og tur-dater som "den første daten")

Om det er meg eller mannen som tar initiativ senere er egentlig det samme. Velger jeg å dra på flere dater med en person, så er det fordi jeg er interessert 😊

Anonymkode: 9e2da...6c9

Men hva konkret er feil med det da ? det er jo en måte å vise at han liker deg på det og? (jeg mener ikke å være kritisk på noen som helst måte, er bare veldig nysgjerrig på dette emnet og på hva folk mener). Jeg kommer fra et miljø hvor det prates veldig hverdagslig om sex, + at jeg er tidlig i 20åra, så mulig det er det som er grunnen til at det ikke er noe problem for meg at mannen er litt seksuell ;)

Anonymkode: e4e32...6d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker at mannen tar initiativ, da jeg er ganske sjenert i begynnelsen. Liker at han tar litt styringa.

Anonymkode: 61395...e68

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hva konkret er feil med det da ? det er jo en måte å vise at han liker deg på det og? (jeg mener ikke å være kritisk på noen som helst måte, er bare veldig nysgjerrig på dette emnet og på hva folk mener). Jeg kommer fra et miljø hvor det prates veldig hverdagslig om sex, + at jeg er tidlig i 20åra, så mulig det er det som er grunnen til at det ikke er noe problem for meg at mannen er litt seksuell ;)

Anonymkode: e4e32...6d1

Jeg har ingen problem å snakke om sex med mine venner, men det er ikke er tema jeg ønsker å diskutere når jeg møter en mann for første gang.

I 20-årene kunne det være et kompliment, men nå når jeg har passet 30 så gir det meg ingenting. Jeg vil bli kjent med hjernen før kroppen, og jeg liker spenningen som oppstår ved å vente med sex til jeg tror det kan bli noe mer. 😊

(Folk kan gjøre hva de vil, men for meg er det en fullstendig dealbreaker )

Anonymkode: 9e2da...6c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ingen problem å snakke om sex med mine venner, men det er ikke er tema jeg ønsker å diskutere når jeg møter en mann for første gang.

I 20-årene kunne det være et kompliment, men nå når jeg har passet 30 så gir det meg ingenting. Jeg vil bli kjent med hjernen før kroppen, og jeg liker spenningen som oppstår ved å vente med sex til jeg tror det kan bli noe mer. 😊

(Folk kan gjøre hva de vil, men for meg er det en fullstendig dealbreaker )

Anonymkode: 9e2da...6c9

Skjønner... (jeg venter også gjerne med sex altså, men synes det er fint å vite at han har sexlyst) 

Anonymkode: e4e32...6d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ønsker du som dame selv å ta initiativ til når det er riktig med fysisk kontakt, når det passer å kysse hverandre og selv ta initiativ til sex når det passer sånn? 

 

Når jeg møtte han jeg er sammen med nå, åpnet han nærmest med å spørre om å få bilde av puppene mine, jeg syntes det var morsomt og sjarmerende 😆 Har aldri hatt problem med at han er verken respektløs eller useriøs! 

Ts

 

Anonymkode: e4e32...6d1

Det er faktisk noe jeg ville hatt problemer med.

Anonymkode: 939f6...f56

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er faktisk noe jeg ville hatt problemer med.

Anonymkode: 939f6...f56

Ser den altså, og det ville nok jeg også om det var en mann med en annen utstråling, men han passer til det... Men når synes du det passer seg å spørre om sånt? (ps: jeg sa nei, men jeg syntes det var morsomt) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Chumi skrev:

Ser den altså, og det ville nok jeg også om det var en mann med en annen utstråling, men han passer til det... Men når synes du det passer seg å spørre om sånt? (ps: jeg sa nei, men jeg syntes det var morsomt) 

Haha, der glemte jeg AB... men det r ikke farlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ingen problem å snakke om sex med mine venner, men det er ikke er tema jeg ønsker å diskutere når jeg møter en mann for første gang.

I 20-årene kunne det være et kompliment, men nå når jeg har passet 30 så gir det meg ingenting. Jeg vil bli kjent med hjernen før kroppen, og jeg liker spenningen som oppstår ved å vente med sex til jeg tror det kan bli noe mer. 😊

(Folk kan gjøre hva de vil, men for meg er det en fullstendig dealbreaker )

Anonymkode: 9e2da...6c9

Jeg er 20 år og er av samme oppfatning. Jeg har null interesse av menn som er seksuelt pågående fra første møte av. Jeg ser heller ikke på det som et kompliment. Jeg ser ikke helt hvorfor man skulle se på det som et kompliment heller. Dette er jo et karaktertrekk ved vedkommende og oppførselen er nok lik uansett kvinne. 

Om noen hadde spurt meg om et puppebilde helt i starten hadde jeg faktisk ikke svart personen engang. 

Anonymkode: d2131...451

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 20 år og er av samme oppfatning. Jeg har null interesse av menn som er seksuelt pågående fra første møte av. Jeg ser heller ikke på det som et kompliment. Jeg ser ikke helt hvorfor man skulle se på det som et kompliment heller. Dette er jo et karaktertrekk ved vedkommende og oppførselen er nok lik uansett kvinne. 

Om noen hadde spurt meg om et puppebilde helt i starten hadde jeg faktisk ikke svart personen engang. 

Anonymkode: d2131...451

Om jeg hadde latt være å svare, så hadde jeg gått glipp av tidenes mann ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg faktisk en aldri så liten teori! Jeg tror de fleste damer tenker og sier som de fleste her, men at de i praksis handler annerledes...

Jeg har en svensk kompis på rundt 40, han er kort fortalt en typisk tinderdater og han er ikke interessert i noe fast forhold. Han er kjekk, og møter DRØSSEVIS av damer! I følge han, så sier de ALLER fleste at "det blir ikke noe på første date", men at det likevel blir det i 80% av tilfellene! Aldri så mye damene har sagt at de bare vil ha seriøst forhold, og aldri så mye de sier at de ikke ville ha tilfeldig sex... så blir de smigret, de liker det og de er seksuelle vesener som vil ha sex når en kjekk mann legger an på dem... 

det gjelder sikkert ingen her, men det er nå det han sier ;)

Anonymkode: e4e32...6d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 timer siden, Chumi skrev:

så om en mann tar initiativ til sex på første date, anser du han da som useriøs og dropper alt? 

Selv kan jeg godt takke nei, men har ikke noe imot det og det endrer ikke mitt syn på han! At han vil ha sex, betyr ikke at han ikke kan forelske seg i meg og ville være i et forhold med meg også :) jeg forbinder det med menn som har selvtillit, manndom og liv i kroppen + at jeg tar det som et kompliment... Men er kanskje bare jeg som er rar, haha 

Har vel litt med responsen å gjøre. Antar en fyr som begynner å sutre kanskje ryker ut. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Okapi skrev:

Har vel litt med responsen å gjøre. Antar en fyr som begynner å sutre kanskje ryker ut. :P

enig! Har ofte opplevd at jeg avviser menn på en vennlig måte og sier at jeg vil bli mer kjent med han, forskjellen på "bra fyr" eller "kjip fyr" i mine øyne er da om han tar det på en positiv måte, og sier noe sånt som at han synes det er vanskelig å la være, at han synes jeg er så fin eller noe i den gata, eller om han blir sur, fornærma eller flau og lager klein stemning... Da er det over å ut! Det verste jeg vet er å bli kalt kjip hvis jeg vil vente! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her har jeg faktisk en aldri så liten teori! Jeg tror de fleste damer tenker og sier som de fleste her, men at de i praksis handler annerledes...

Jeg har en svensk kompis på rundt 40, han er kort fortalt en typisk tinderdater og han er ikke interessert i noe fast forhold. Han er kjekk, og møter DRØSSEVIS av damer! I følge han, så sier de ALLER fleste at "det blir ikke noe på første date", men at det likevel blir det i 80% av tilfellene! Aldri så mye damene har sagt at de bare vil ha seriøst forhold, og aldri så mye de sier at de ikke ville ha tilfeldig sex... så blir de smigret, de liker det og de er seksuelle vesener som vil ha sex når en kjekk mann legger an på dem... 

det gjelder sikkert ingen her, men det er nå det han sier ;)

Anonymkode: e4e32...6d1

Også min erfaring med tinder. Veldig mange er med på sex første date til tross for at "de ikke er ute etter sex". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste kvinner er lette å få til sengs om man bruker sjarmen på riktig måte og det ser jeg ikke på som noe negativt. Hvorfor skal man ikke bare kunne ha sex når man får lyst? 

Men igjen, det kan være spennende å vente også, da bygger den seg litt opp over tid

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...