Gå til innhold

Du som er rik, hvordan ble du rik?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er jævlig digg. Når skal vi møtes? 

Anonymkode: 36d96...342


Freddan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Yme skrev:


Freddan!

Det gledes! Jeg går utifra at du spanderer, kjekken. 

Anonymkode: 36d96...342

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en tråd som handler om penger så blir det så tåpelig og sentimentalt å dra inn barn, venner m.m.

Økonomisk sterke folk har også kjærlighet i livet, men det er ikke spørsmålet her!

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det gledes! Jeg går utifra at du spanderer, kjekken. 

Anonymkode: 36d96...342


Selvfølgelig! Det hadde jo vært urimelig av meg å forvente at du skulle få tak i penger, nedi Fritzel-kjelleren min, så strøm og mat betaler jeg jo selvfølgelig for.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette må være det dummeste jeg har lest her inne på lenge, gratulerer, det skal jammen noe til. Selvfølgelig er man rik om man har millionbeløp i formue. Å påstå noe annet, er direkte hånlig mot de som ikke har noe som helst i formue, eller enda verre, lever under fattigdomsgrensen.

Anonymkode: 96c51...a1d

Haha! Vi har vel bare et veldig forskjellig syn på hva som er å være rik da. At du synes folk med millionbeløp i formue er rike, får være opp til deg. I mine øyne er man ikke rik bare fordi man har en million på bok. Og man kan hvertfall ikke betegnes som rik hvis man har penger bundet opp i bolig, det har de fleste mellom 35-100. F.eks har både mamma og pappa arvet penger etter at deres foreldre døde. De har et par millioner på bok til sammen (altså ikke bundet opp i huset). Vil ikke påstå at de er rike selv om. Det er ikke sånn at de kan bruke penger uten å tenke over det, de reiser ikke på lange og dyre ferier årlig, de har ikke noen bolig nr.2, ikke noen hytte i Hemsedal osv osv. Å påstå at det er et hån mot de som ikke har noe i formue å si at man ikke er rik selv om man har en million på bok er kanskje noe av det dummeste jeg har hørt. Du synes kanskje det er et hån at de fattige i Norge kaller seg fattige og? De er jo tross alt bare relativt fattige i forhold til folk andre steder i verden som har nada, ikke en gang velferdsstaten.

Anonymkode: 2d4a9...3bf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper det jeg har lyst på, og reiser til utlandet 6- 7 ganger i året. Dette er noe jeg kan gjøre fordi vi har lite gjeld. 

Anonymkode: 06c4a...b81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjøper det jeg har lyst på, og reiser til utlandet 6- 7 ganger i året. Dette er noe jeg kan gjøre fordi vi har lite gjeld. 

Anonymkode: 06c4a...b81

Deilig å reise :)

Anonymkode: 3488e...5e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er jævlig digg. Når skal vi møtes? 

Anonymkode: 36d96...342

Dere kan jo møtes via en eskorte side. Eller er du der allerede?

Endret av auto
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Unødvendig av deg. Dette er økonomi-underforum. Det handler om penger. 

Anonymkode: b7b50...0d4

Denne kom opp som "mest aktiv no" og då gjekk eg inn på den. Dessutan såg det ut som at det trengte ei med eit fornuftig syn på kva rikdom er.

Ha ein fin kveld!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MapleSirup skrev:

 

Økonomisk sterke folk har også kjærlighet i livet, men det er ikke spørsmålet her!

Det er ingen informasjon om at denne tråden handler om penger utenom underforumsnavnet. 

 

Og hahahhaha!!

Anonymkode: f9272...5d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

@Yme er ikke du navgubben? Hvordan er du rik?

Anonymkode: 3488e...5e3


Jeg var ikke klar over at man blir fattig av å ha skrevet på en blogg som inneholdt ordet NAV. Er det en sammenheng, eller automatikk der, jeg ikke forstår? Har jeg gjort det feil, siden bruken av ordet NAV ikke har gitt meg dårlig økonomi?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ingen informasjon om at denne tråden handler om penger utenom underforumsnavnet. 

 

Og hahahhaha!!

Anonymkode: f9272...5d2

Det er implisitt, men man kan ikke ta høyde for alle idioter.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke rik på penger, men rik i hjertet. 

Anonymkode: 6624f...b17

 

5 timer siden, Stjerner og planeter skrev:

Eg vart rik den dagen eg fekk vener

 

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble rik den dagen jeg fikk min sønn, vet det høres flåsete ut tråden tatt i betraktning, men jeg mener det. Hadde ikke valgt han vekk om jeg fikk alle verdens penger.

Anonymkode: e4cfc...d67

 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har to flotte barn. Mann som jeg elsker. Har hatt jobb i mange år, desverre blitt arbledig. Har eget hus som vi sparer på ved å betale lån. Har overskudd der, pluss at vi har sparekonto . Vi har overvunnet alvorlig sykdom, det betydde mere enn å få et lastebillass med penger. Føler meg elsket og føler meg enormt rik

Anonymkode: 269f5...032

 

image.jpeg.b9d3f19ca64d13c82346aa3d5fb84286.jpeg

Anonymkode: 3b9b6...66d

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt over 2.000.000.000.000 på bok, er jeg rik da? 

Anonymkode: f69cf...c90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har litt over 2.000.000.000.000 på bok, er jeg rik da? 

Anonymkode: f69cf...c90

Nei kjempe fattig...

Anonymkode: 3488e...5e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dreamonaut

Alt er relativt. Noen vil si man er rik med 1 million, andre vil si så mye mer. En jeg hørte om arvet 1 million av sin mormor og brukte det bare på champagne og festing, fordi det var jo bare "småpenger". Han tok utdanning på BI. Siste jeg hørte var at han gikk på NAV, og fikk dagpenger. 

Jeg har bare ca. 4 millioner i fond/bank/bufferspar/brukskonto, ved siden av to hus, to hytter og bil. Har ikke problemer med å bruke penger, men jeg liker å være litt forsiktig og det må lønne seg for min del. Prioriteringer tenker jeg på det som. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Dreamonaut skrev:

Alt er relativt. Noen vil si man er rik med 1 million, andre vil si så mye mer. En jeg hørte om arvet 1 million av sin mormor og brukte det bare på champagne og festing, fordi det var jo bare "småpenger". Han tok utdanning på BI. Siste jeg hørte var at han gikk på NAV, og fikk dagpenger. 

Jeg har bare ca. 4 millioner i fond/bank/bufferspar/brukskonto, ved siden av to hus, to hytter og bil. Har ikke problemer med å bruke penger, men jeg liker å være litt forsiktig og det må lønne seg for min del. Prioriteringer tenker jeg på det som. 

Bare 4 millioner ja 😁😂

Anonymkode: 3488e...5e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere rike som skriver under full nick, tenk om dere får gold diggers etter dere da haha 👀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...