Gjest Verdande Skrevet 16. februar 2017 #401 Del Skrevet 16. februar 2017 Det var så hyggelig å endelig få hilst på deg i går! Håper det er en rolig og fin helg som venter på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tennessee Skrevet 18. februar 2017 Forfatter #402 Del Skrevet 18. februar 2017 På 16.2.2017 den 13.27, Verdande skrev: Det var så hyggelig å endelig få hilst på deg i går! Håper det er en rolig og fin helg som venter på deg Takk det samme @Verdande det var så stas!! Selv om jeg jo har hatt et ansikt på deg en stund blir det noe helt annet å treffes på ordentlig! Her er det definitivt en rolig helg som venter, og godt er det. Disse midtdagene denne uka gikk mildt sagt i ett med jobbmøte på ettermiddagen/kveld tirsdag, forsinket morsdagsmiddag hos mamma onsdag og hockeykamp torsdag. Og jeg som helst trenger en ettermiddagslur for tida! I går derimot dro jeg hjem halv ett, og det var så deilig. Jeg sovnet på sofaen en drøy halvtimes tid ca før jeg laget meg middag. Og så sov jeg i halvannen time etter jeg hadde spist også, og enda var det vanskelig å dra kroppen i gang Så denne helga er det minst mulig planer og mest mulig avslapping. Det blir jo litt husarbeid og sånn da, men det skal gå fint! Håper du får en fin helg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tennessee Skrevet 18. februar 2017 Forfatter #403 Del Skrevet 18. februar 2017 Lørdag, 9 dager siden innsett og 3 dager til resultatet skal avsløres Tradisjonen tro er kroppen min helt gal, og hjertet får allverdens grunn til å få opp håpet, selv om hjernen og frykten prøver å komme med litt realitetsorientering Siste gang, siste grufulle graviditetstest, og jeg vet nesten ikke om jeg orker å ta den. Men jeg må jo det. Hver morgen er jeg sikker på at alt jeg kjenner på er innbildt svangerskap og bivirkninger fra progesteronen, mens utover dagen er jeg mer og mer overbevist om at den siste gangen er den som gir oss resultater. Man kan bli gal av mindre!! Jeg har hatt en del mindre symptomer/bivirkninger denne gangen synes jeg, og da blir jeg jo redd for at alt er mislykket. Puppene mine ble ømme på slutten av sprøytingen som alltid, og har ikke gitt seg ennå. Kjære sier er er større, og de siste to dagene har de hatt stikninger. I går på vei hjem var det ubehagelig å ha på stroppen på sekken, det er definitivt nytt. Og så har jeg mindre menssmerter enn vanlig nå som det nærmer seg test, noe som jo både kan være bra fordi det et annerledes og dumt fordi hele Internett hadde tusenvis av murringer og menssmerter. Jada, jeg vet det, ligg unna internett!! Jeg har litt murringer, men ikke så mye, men jeg har heller stikking på sidene og litt i lysken. Det varierer veldig, og gudene vet, jeg kan jo finne på dem også... og så er jeg litt sliten i korsryggen, noe jeg var på den kjemiske også. Samtidig, korsrygg- og mageting kan jo være der hver måned, uten at jeg tenker over det, men at det er hyperoppmerksomhet som gjør at jeg merker det nå. Og puppene blir jo alltid vonde og oppsvulmet av progesteron, selv om de er litt rarere enn før... Jeg vil vite det hvis det mot alle odds har lyktes å feste seg, jeg vil ikke vite det hvis reisen er over... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verdande Skrevet 18. februar 2017 #404 Del Skrevet 18. februar 2017 Ååh Kroppen er en skikkelig drittsekk, altså, som ikke har et enkelt, klart tegn på at "Dette vil gå bra!" Det er absolutt noe eget med å endelig treffes Jeg fortsetter med å krysser fingre, pupper og tær og alt som er for deg og dere, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 20. februar 2017 #405 Del Skrevet 20. februar 2017 Sender over en haug med og - tipper nervene er i høyspenn (hvis du ikke allerede har testa da?!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tennessee Skrevet 20. februar 2017 Forfatter #406 Del Skrevet 20. februar 2017 3 minutter siden, Diddles skrev: Sender over en haug med og - tipper nervene er i høyspenn (hvis du ikke allerede har testa da?!) Hah, du kjenner meg bedre enn det, du vet jeg ikke rører de greiene der før jeg må Jeg veksler mellom uutholdelige nerver og fullstendig apati... Det er helt vilt at det er tid for test i morgen, synes det har gått veldig fort! Takk for klemmene, både til @Verdande og deg @Diddles! De kommer godt med uansett resultat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 20. februar 2017 #407 Del Skrevet 20. februar 2017 Hahaha, jo men jeg måtte jo spør - i tilfelle du i et øyeblikks galskap skulle komme til å teste før du var plent nødt Fy søren så spennende, JEG er kvalm på dine vegne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verdande Skrevet 20. februar 2017 #408 Del Skrevet 20. februar 2017 Det har gått metafort! Jeg krysser alt jeg har og litt til! Og sender tusen klemmer til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 21. februar 2017 #409 Del Skrevet 21. februar 2017 Ååååi, jeg trodde det var i går du skulle teste. Iiiiik. Her krysses alt som krysses kan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tennessee Skrevet 21. februar 2017 Forfatter #410 Del Skrevet 21. februar 2017 Nå er det bare å fortsette å krysse folkens, sånn ca i 36 uker til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 21. februar 2017 #411 Del Skrevet 21. februar 2017 Jeg ER så glad på deres vegne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 21. februar 2017 #412 Del Skrevet 21. februar 2017 Føler meg nesten religiøs her jeg går tur i strålende solskinn og vet at du er gravid Tror nesten jeg ble like glad for dette som når jeg ble gravid selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 21. februar 2017 #413 Del Skrevet 21. februar 2017 ....nå ble det overskya, men den nesten-religiøse feelingen er der ennå - så da hadde den imgenting med sola å gjøre; den er ene og alene der fordi DU ER GRAVID ...nå skal jeg gi meg nei vent - et lite til bare!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tennessee Skrevet 21. februar 2017 Forfatter #414 Del Skrevet 21. februar 2017 Du ass @Diddles, du er noe for deg selv! Men jeg ble veldig glad av å lese alt sammen, tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 21. februar 2017 #415 Del Skrevet 21. februar 2017 7 minutter siden, Tennessee skrev: Du ass @Diddles, du er noe for deg selv! Men jeg ble veldig glad av å lese alt sammen, tusen takk! Ja det er jeg, og det skal vi jammen være glad for...det hadde muligens vært en smule slitsomt om det fantes flere av meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 21. februar 2017 #416 Del Skrevet 21. februar 2017 Åh, verdens fineste positive test altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tennessee Skrevet 21. februar 2017 Forfatter #417 Del Skrevet 21. februar 2017 38 minutter siden, Diddles skrev: Ja det er jeg, og det skal vi jammen være glad for...det hadde muligens vært en smule slitsomt om det fantes flere av meg Så lenge jeg få beholde deg akkurat som du er, så er jeg fornøyd jeg altså! 31 minutter siden, ^^Belle^^ skrev: Åh, verdens fineste positive test altså! Ja, det er det! Denne gangen rakk jeg ikke å lure på om det kom til å dukke opp noen strek, den var der før kontrollstreken omtrent. Så selv om spenningen var til å ta og føle på før den begynte å reagere gikk det fort over i glede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verdande Skrevet 21. februar 2017 #418 Del Skrevet 21. februar 2017 Ååååååhh, krysse, krysse, krysse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tennessee Skrevet 22. februar 2017 Forfatter #419 Del Skrevet 22. februar 2017 19 timer siden, Verdande skrev: Ååååååhh, krysse, krysse, krysse! Tusen takk @Verdande Det er veldig merkelig dette, det må jeg bare si. Håper det holder hele veien, men det er jo også litt rart at det var nr 15 som skulle treffe! Jaja, vi skal i tilfelle ha for å ikke gi oss! Telefonen til sykehuset i går var mye hyggeligere enn den har vært før, blodprøven var ikke bare positiv, men skyhøy!! Så det blir spennende hvis dette fortsatt går bra å se hvor mange som egentlig er der inne!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tennessee Skrevet 24. februar 2017 Forfatter #420 Del Skrevet 24. februar 2017 Jeg er så trøtt! Det har vært litt av en utladning denne uka, det er det ingen tvil om... Og kanskje er det litt hormoner inne i bildet også, ikke vet jeg... Men jeg vil soooooove.....! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå