Gå til innhold

All kinds of kinds


Tennessee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

16 timer siden, Verdande skrev:

En hel helg! :daane::bond:

Ja, og så må jeg forholde meg til virkeligheten... :sjenert: Jeg er (ikke overraskende) litt mer enn middels ambivalent til hele greia. Og akkurat nå liker jeg å kunne håpe på det beste og er livredd for svaret. Gikk bananas på Insta her tidligere i uka og så på alle mulige profiler som hadde IVF i navnet, masse gode resultater. Smartere å lete etter suksesshistorier enn motsatt :lur: Der lærte jeg et uttrykk PUPO (pregnant until proven otherwise) som vi jo er etter innsett :ler: 

Men det har vært vanskeligere å ikke teste denne gangen også, det er bare frykten som holder meg igjen. Kroppen har vært snål nok til at jeg har vært ordentlig mistenksom, så derfor er det godt å være PUPO litt til :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ludodama

Jeg må innrømme at jeg har klikket meg inn på denne boka ca femtentusen ganger og bare :ph34r:

*nervøs* Åh jeg er så spent! Det er lurt å bare droppe testing ja til man faktisk får et ordentlig svar. Ah, jeg håper alt lykkestøvet vårt hjelper asså :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Ludodama skrev:

Jeg må innrømme at jeg har klikket meg inn på denne boka ca femtentusen ganger og bare :ph34r:

*nervøs* Åh jeg er så spent! Det er lurt å bare droppe testing ja til man faktisk får et ordentlig svar. Ah, jeg håper alt lykkestøvet vårt hjelper asså :daane:

:ler: Med tanke på hvor lite oppdateringer det har vært herfra blir det mye ninjajobbing for lite moro :flau: 

Jeg håper også. Helt vilt masse faktisk! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvor lang tid det tar før Riksen oppdager det  hvis jeg ikke dukker opp til morgendagens blodprøve?? :klo: 

*vilikketeste*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Verdande

Ååå! Når er timen? Hva slags test brukte du? Noen krever jo mer hcg enn andre. Tenker på deg og sender masse gode tanker! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neineinei!! Håper blodprøven viser noe annet :pls: Fortsetter å håpe en stund til jeg, og sender en million varme klemmer i mellomtida :klemmer: Tenker på deg :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte en vanlig Clearblue @Verdande og den plukket jo opp den kjemiske sist, så jeg har liten tro på at den ikke har rett denne gangen også :sukk: 

Blodprøvesvar i løpet av den neste timen, sikkert eviglang kø i og med det er mandag. Så blir det å finne ut hvor lang ventetid det blir før tredje og siste forsøk :sjenert: Akkurat nå er det helt umulig å tro at dette går veien. 14 negative gjør liksom noe med fremtidsoptimismen. 

Og så må jeg bare si at jeg virkelig HATER progesteronstøtte. I og med det er årsaken til alle symptomene mine de to siste ukene mener jeg... Helvetes falske forhåpninger altså! :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ludodama

:sukk:Årh, jeg synes dette skulle vært lettere for dere! 

Men jeg er fortsatt optimist og har bestemt at det SKAL gå bra i februar! En million klemmer din vei!! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, kjære deg! :klem: Sender deg hundre klemmer og et tonn med trøst. Fæn, dette skulle liksom gå veien denne gangen. :kose: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk for :klemmer: @Verdande, @Ludodama og @^^Belle^^, de varmer! 

Jeg er så enig, dette burde både vært gangen siden fryseeggene overlevde mot alle odds, og det burde vært lettere sånn generelt også. Det føles så kjipt og urettferdig nå, og det blir nok noen tunge stunder før balansen er tilbake denne gangen også... Sover dårlig og føler meg tung og motløs. 

Det som også er så kjipt er at denne prosessen og de manglende resultatene fører til så mye tristhet og skuffelse hos kjære (naturlig nok). De siste månedene har hun syntes det har vært vanskelig å omgås de små i omgivelsene våre, eventuelt de som er gravide. Det blir en ekstra påminnelse for henne om det vi ikke har. Misforstå meg rett, jeg vet at jeg ikke har noen skyld her, men det er nesten vanskeligere å forholde seg til hennes følelser enn mine egne. Mine vet jeg jo om liksom, mens det er tøffere å forholde seg til hva som evt foregår på innsiden hos noen andre... :sjenert: 

Nå har jeg sluttet på medisiner, og jeg har noen helt ekstreme kramper allerede. Tre år av og på kunstige hormoner har tydeligvis begynt å sette sine spor for alvor. Jeg gleder meg til den dagen jeg vet jeg ikke skal utsettes for kunstige hormoner lenger, uavhengig av resultat. Og for sikkerhets skyld har kroppen bukket under for en forkjølelse i løpet av natta også, takk skal du ha liksom :snurt: Var hjemme i går, og er hjemme i dag. Fra i morgen får jeg dra meg i gang igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppskrift for å kurere søvnmangel tas imot med takk... :sukk: Den nye trenden er å sovne tidligst kl halv to etter å ha ligget lys våken lenge. Medfører personlig rekord i Valebrokk-øyne, zombiefølelse og hodepine. 

Legg til hoste, gørr i bihulene, menssmerter og knust hjerte og det er beskrivelsen på tilstanden her i gården... :tristbla:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aff, det høres virkelig ut som om du har ditt å stri med. Knust hjerte er ille nok om man ikke skulle få all den andre dritten oppå der i tillegg. Skulle ønske jeg kunne gitt deg en skikkelig varm og god klem, men jeg får nøye meg med en varm og god cyberklem i stedet for. :klem: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ludodama

Jeg anbefaler piller og et par dagers ekstra sykemelding/egenmelding/hjemmekontor.

Altså innsovningspiller. Ikke nødvendigvis sovepiller. 

Og at kona vekker deg til vanlig tid sånn at du ikke forstyrrer søvnrytmen enda mer. Legen min sitt råd(i tillegg til piller) var "ta tiden til hjelp". Ikke så dumt som det høres ut, faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...