Gå til innhold

All kinds of kinds


Tennessee

Anbefalte innlegg

Krysser alt denne gangen også, jeg! :klemmer:

Åh, det var et fint bilde! Det er stabeisene som kommer seg noe sted her i verden! Det er i hvert fall det jeg sier til meg selv når jeg har dagens femtende stahetskonkurranse med treåringen før klokken har blitt i om morgenen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er godt dere krysser fingrene folkens! I morgen vet vi om det blir noe innsett eller om det er null overlevelse i eskimoduoen... Gruer meg... :sjenert: 

Det kroppen er ekstremt god på, og særlig nå etter oppstart på progesteron er å være trøtt :Gjesp: Helt utmattet-på-grensen-til-zombie-trøtt :daane: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gisp, så utrolig gode nyheter! :hoppe::hoppe::hoppe: 

Du skal se at det blir tvillinger ut av dette her. :fnise: Når det først skjer, så skjer det, liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ^^Belle^^ skrev:

Gisp, så utrolig gode nyheter! :hoppe::hoppe::hoppe: 

Du skal se at det blir tvillinger ut av dette her. :fnise: Når det først skjer, så skjer det, liksom.

Ja, legen sa det, at nå måtte vi ikke kjefte på dem hvis det ble tvillinger :ler::overrasket: 

Innsett gikk helt strålende, var seksjonsoverlegen denne gangen, og han kunne sine saker! Ikke vondt engang! Så nå ruger jeg på to! :hjerte::hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja @Verdande, måtte det gå veien! Har aldri fått satt inn to noengang, og det er spennende. Legen mente de hadde kommet langt i utviklingen, så da kan det jo ikke være helt usannsynlig at ihvertfall en av dem vil bli der inne?? :sjenert::hjerte: 

Vet du hva @Diddles, jeg har litt lyst til å ha trua på disse to jeg også! Jeg kjenner at jeg er mer optimistisk på lenge, og den kjemiske i juni er plutselig et tegn på at kroppen jo faktisk kan vurdere å bli gravid. Så selv om jeg ved et Google-uhell i sta kom over en dame som mente at det var dårligere og dårligere sjanse for hvert forsøk, så kjenner jeg at dette vil jeg tro på! Akkurat nå bærer jeg på to håp, og til det motsatte eventuelt er bevist skal jeg tro på dem :rodmer: De har jo allerede motbevist min pessimisme ved å overleve tining, så dette forsøket kjennes ut som en bonus! Jeg trodde ikke på labdama da hun sa de begge hadde overlevd, skjønte ingenting! 

Å skjønne ingenting var også fasiten da innsett var gjort, som sagt var det seksjonsoverlegen denne gangen, vi har ikke møtt ham før, men jeg har sett ham på nyhetene :fnise: I og med at begge de tidligere fryseforsøkene har hatt smertefulle innsett (dvs et var tortur, et var vondt, men ikke like ille)  sa jeg fra da han skulle begynne at vi hadde hatt dårlige opplevelser tidligere og at livmorhalsen min ikke nødvendigvis er samarbeidsvillig. Han mente det så ut som den var grei, og satte i gang. Jeg kjente ingenting! Ikke engang kateteret, og det kjenner jeg alltid! :overrasket: Og før vi visste ordet av det tok han ut spekelet (det kjente jeg da, noe annet er umulig :rolleyes: ) og verken jeg eller kjære skjønte noe som helst. Så jeg spurte litt vantro om de var på plass allerede og da så han på meg og sa med glimt i øyet: "Ja, jeg vet ikke hvor langt opp du har tenkt å ha dem jeg?!" :skratte: Og ved den kommentaren ble både kjære og jeg superfnisete, all spenning var utløst og vi klarte ikke annet enn å le. Det er godt det kan gå den veien innimellom også! :nigo: Og nå er det bare å håpe at kroppen gjør resten av jobben også!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ludodama

Åååååh, nå håper jeg dere blir tvillingforeldre :hjerte:

:hoppe:

*pliispliis* 

En funker og gull, men to hadde vært awesome :nigo:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hopping og heiing @Verdande og @Ludodama! :nigo: 

Jeg må vel innrømme at vi synes det er skummelt nok med en, og at det er det mest ønskelige, men som ei venninne sa i går: "Heller to enn ingen ikke sant? ;) " Og det stemmer jo. Heller to enn ingen. Så må jeg prøve å tøyle forventningene litt, for det er jo mange som setter inn to fryseegg uten å bli gravide i det hele tatt. Men nå må det snart være vår tur til å ha litt flaks. Har liksom litt trua på disse små overleverne! :hjerte: 

Singelhelg på planen, hos katten til mamma mens de er på ferie (i Florida :sjokk: )  Helga skal bare brukes til kos og egenpleie, gleder meg!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å se at optimismen råder, kall meg overtroisk - men jeg er sikker på at det er viktig :sjenert: 

Digger at det gikk så fint under innsett at dere kunne gå derfra fnisete og smålykkelige - bærende på en hemmelighet (to faktisk :fnise: ) som ingen kan se :rodmer: Veldig fint!! 

Høres ut som du har en deilig helg i sikte, det er så fortjent! Kos deg masse med alenetid med en pus på fanget - det høres helt herlig ut :strix: Har dere like crazy fint høstvær som vi har eller?! For her er det helt uvirkelig fint :klo: Det er så langt fra oktober slik oktober pleier å være at jeg skjønner ingenting! Men nyter det!!!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Diddles skrev:

Så deilig å se at optimismen råder, kall meg overtroisk - men jeg er sikker på at det er viktig :sjenert: 

Digger at det gikk så fint under innsett at dere kunne gå derfra fnisete og smålykkelige - bærende på en hemmelighet (to faktisk :fnise: ) som ingen kan se :rodmer: Veldig fint!! 

Høres ut som du har en deilig helg i sikte, det er så fortjent! Kos deg masse med alenetid med en pus på fanget - det høres helt herlig ut :strix: Har dere like crazy fint høstvær som vi har eller?! For her er det helt uvirkelig fint :klo: Det er så langt fra oktober slik oktober pleier å være at jeg skjønner ingenting! Men nyter det!!!!! 

Vel, hvis jeg ikke skal tro på disse som allerede har proved me wrong én gang, så vet ikke jeg! Fallhøyden kan jo bli stor, men disse små celleansamlingene er allerede en bonus i mine øyne. Det blir veldig spennende å se når det blir tid for test, og skulle den være positiv denne gangen og det går bra videre blir det ekstra spennende å finne ut om det er en eller to...! :daane: 

Det er crazy fint høstvær her også ja, helt magisk og spesielt ved soloppgang og solnedgang :rodmer: Det kommer jo ikke til å vare evig, og gudene vet hvordan straffen kommer til å bli når det er så fint så lenge, så det er bare å nyte! 

God helg til deg også! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Verdande

Jeg håper så innmari på at de fortsetter å motbevise pessimismen! :rodmer:

Helt nydelige soloppganger og soldager og solnedganger her den siste uka også :sol::strix:

Håper du får en fin helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.10.2016 den 19.58, Verdande skrev:

Jeg håper så innmari på at de fortsetter å motbevise pessimismen! :rodmer:

Helt nydelige soloppganger og soldager og solnedganger her den siste uka også :sol::strix:

Håper du får en fin helg! :klemmer:

Helga var kjempefin! :nigo: Jeg var hos katten fra fredag kveld til sånn ett-ish på søndag, og han var fornøyd så lenge han hadde et fang å ligge på ;) Så fort jeg reiste meg opp eller gud forby gikk på badet var det full krise og alarm "hva med meg, hva med meg, hva med meg" :skratte: Så det ble ihvertfall en god anledning til å slappe av og strikke med dårlig tv i bakgrunnen :jepp: Jeg fikk også tatt en tur på garnbutikken i hjembygda, der jeg fikk gavekort av kjære (og kjøpt enda mer garn og et fantastisk oppskriftshefte - som visstnok var gammelt, men det bryr jeg meg ikke om) og gått en fin tur i skogen :hjerte: Søndag ettermiddag "måtte" jeg betale prisen for pop'en med å bare slappe av ved å gjøre masse husarbeid, og jeg var veldig effektiv! Jeg vasket hus, vasket og ryddet fem maskiner klær, bakte brød, fikset russerøyenbrynene mine, skrev kort til en brevvenninne i England, gjorde oktoberinstagramchallengene mine og gikk tur (og alt dette mellom kl halv tre og halv ni! :daane: Men det er helt greit så lenge tempo er selvstyrt. Hadde noen pålagt meg det derimot, hadde det nok ikke vært mye nåde å finne... Kvinnfolk ass :skratte:

Og nå er det tirsdag og en uke siden insett. Og under en uke til resultatet avsløres :haar: Ikke uventet driver jeg meg selv til vanvidd i perioder med symptomjakt og både eventuell tilstedeværelse og mangel på sådanne, og jeg vet jo at det ikke hjelper og at alt både kan være symptomer på ja og nei... Det er bare så utrolig vanskelig å la det ligge! :bond: Vonde pupper har jeg, og det har jeg hatt siden før innsett, så det er nok mest av alt medisinene. Og jeg har hatt den samme slitenfølelsen i korsryggen som jeg hadde forrige gang med den kjemiske, men det er litt borte nå. Og innimellom skjer det noe der nede, men mer som svie/brennende følelse enn normale mensmurringer, og ifølge internett burde det jo være mye mer av dem (selv om det ikke er lurt å spørre internett). Og jeg er trøtt, noe som både er helt vanlig og medisinindusert. Og kjære mener jeg er hormonell og ustabil i humøret, og det stemmer nok til dels (i dag tidlig var for eksempel en av kollegaene mine som jeg er veldig glad i utrolig irriterende :fnise: ) Og i dag er jeg helt ekstremt sulten, jeg var sulten igjen da jeg kom på jobb, og da var det jo ikke akkurat lenge siden frokost. Jeg kjenner fortsatt på optimismen over disse små fighterne, men det er helt uungåelig å kjenne mer på skrekken over det kommende resultatet jo nærmere det kommer. Jeg vil så gjerne at dette bonusforsøket (som det fortsatt kjennes som) skal være det som virkelig snur det hele for oss...! :sjenert:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Verdande

Åh, så deilig med en sånn helg! Både avslapning og å få lov til å være effektiv i sitt eget tempo! :jepp:

Jeg er alltid mest effektiv når jeg er alene hjemme. Det er helt rart. Men da bestemmer jeg liksom selv. Da kan ingen si noe på hverken musikk, tempo eller metode :ler: (Ikke det at noen legger seg borti det uansett, men det er noe med følelsen... Jepp, kvinnfolk, ass! All ære til partnerne som holder ut med oss :hoho: )

Vi trenger en grønn tå. Seriøst. Som blir gradvis grønnere etter hvert som ting setter seg fast. Men det hadde vel vært like ille det. "Jeg sparket jo borti noe her om dagen, kan det bare være et blåmerke?" :ler:

Jeg håper så innmari at dette er deres runde :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et uforklarlig blåmerke på underarmen @Verdande, tror du det kan være noe :fnise: 

Jeg håper også det er vår tur nå, at 14 blir lykketallet! Men mest av alt ønsker jeg meg akkurat nå å kunne være hjemme alene, svigerfarinvasjon er litt i overkant nå kjenner jeg, og en veldig kontrast i forhold til alenehelga... :sjenert: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...