Gå til innhold

All kinds of kinds


Tennessee

Anbefalte innlegg

Wiiiii. :nordvesta:En helt fantastisk milepæl dette her! :hjerte: 

Så kjipt at du fremdeles sliter med hodepine. Det er grusomt når det aldri går vekk! Jeg legger min stemme med i naprapatkoret. Beste behandleren jeg har vært hos. :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 18.4.2017 den 11.50, ^^Belle^^ skrev:

Wiiiii. :nordvesta:En helt fantastisk milepæl dette her! :hjerte: 

Så kjipt at du fremdeles sliter med hodepine. Det er grusomt når det aldri går vekk! Jeg legger min stemme med i naprapatkoret. Beste behandleren jeg har vært hos. :jepp: 

Ja, det er det virkelig! 12 uker liksom, jeg som ikke har hatt en eneste ordentlig positiv test før denne gangen. Regner med du følte litt på det samme i din tid! 

Hmm, skjønner at det er mange som har hatt god erfaring med naprapat, jeg tar det med i bakhodet! :jepp: Nå har heldigvis hodepinen vært mer borte igjen og da fortrenger jeg den ganske fort :ler: 

På 18.4.2017 den 18.57, Verdande skrev:

Hurra for 12 uker! :strix:

Og hurra for sjokolade :nordvesta:

 

Tusen takk! :hoppendeglad: Jeg tror kanskje ikke det blir så mye sjokolade riktig enda altså, frister liksom ikke helt enda! :sjenert: 

---------------------------------

Usj, har sovet dårlig i natt, ikke vet jeg hvorfor. Kjære mente det kanskje skjedde endel i kroppen og at det var derfor den var såpass urolig, og det kan jo hende. Magen er ihvertfall betraktelig tydeligere i dag, vanligvis har den ikke vært så synlig på morgen/formiddag, men nå tror jeg den popper :nigo: Sikkert lurt at jeg sa fra på jobb både til kunde og kolleger i går, det er begrenset hvor mye påskeegg jeg kan ha spist liksom :flau: Veldig gode og hyggelige reaksjoner da, det er stas. Selv om det også var litt forvirring ute og gikk blant kollegaene mine, ikke så lett å skjønne dette :fnise: Så nå håper jeg bare at offentliggjøringen ikke jinxer hele greia... Kjenner jeg er litt utålmodig med tanke på neste ukes ultralyd, jeg vil vite om det er bra med dem NÅ liksom... :sjenert: 

Jordmortimen på tirsdag gikk også bra, fikk et godt inntrykk av henne! Men var ikke forberedt på at den skulle vare så lenge! Og at vi skulle snakke så mye om følelsene våre for å sitere kjære! :ler: Måtte være brutalt ærlig på noen ting i historikken min også, som jeg i etterkant har tenkt over at nok var veldig lurt! Men var jo fullstendig utmattet i etterkant!! Ble veid (ny vektklasse allerede ja :fnise: ) sjekket blodtrykk og blodprosent og urinprøve som jeg ikke hadde fått beskjed om å ta med måtte jeg skaffe på befaling :ler: Ikke noe magemål eller lytting etter hjertelyd ennå, må fortsatt vente i spenning på det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med april i år egentlig? Bare :sno: og enda mer :sno:  Skjønner ingenting jeg... 

Sånn bortsett fra snøstorm har uka startet med fire glass blod tappet fra venstrearmen. Lurer på om jeg har noe igjen :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde alle 4 årstidene på et blunk her om dagen :daane: Det var sol og fint, så snødde det - før det selvsagt begynte å regne og blåse noe helt sykt, og alt i løpet av noen få timer :ler: Hva kler en ungene som skal ut å leke i da?! Det er vel her på vestlandet begrepet allværsklær kommer fra :fnise: 

4 glass? Grøss! Hva skal de med alt det blod?! Enig med Verdande, pass på å drikke masse!! 

Ha en fin dag min skatt :klemmer:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Verdande skrev:

:regn:  her sørpå! :nigo: (for det er jo så fryktelig mye lengre sør :fnise: )

Pass på å drikke godt! :ler:

Når er UL? :hoppe:

Jeg hadde heller tatt regn enn snø altså, det må jeg innrømme! :ler: 

Ultralyd er torsdag ettermiddag, like sent som sist :fnise: 

3 timer siden, Diddles skrev:

Vi hadde alle 4 årstidene på et blunk her om dagen :daane: Det var sol og fint, så snødde det - før det selvsagt begynte å regne og blåse noe helt sykt, og alt i løpet av noen få timer :ler: Hva kler en ungene som skal ut å leke i da?! Det er vel her på vestlandet begrepet allværsklær kommer fra :fnise: 

4 glass? Grøss! Hva skal de med alt det blod?! Enig med Verdande, pass på å drikke masse!! 

Ha en fin dag min skatt :klemmer:

 

Det var bare rutineprøver :klo: Jernlager, blodtype, hiv, rubella og syfilis tror jeg. Drikker masse vann! :jepp: 

Allværsklær ja, dere trenger nok det :skratte: 

Fin dag til deg også kjære! Jeg er akkurat hjemme igjen og her skal det soves :natti: Etter en helg med masse (koselige) sosiale greier og ingen lur er det ikke mye igjen av meg :Gjesp: 

PS! Etter å ha vært ganske rolige i mange uker har plutselig puppene mine tatt helt av! Både størrelse, blodårer og ømhet har eskalert skikkelig i løpet av helga! :overrasket: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, dere som har gjort dette før meg, er det vanlig å være skrubbsulten HELE tida?? :bond: Blir jo helt gal av denne ulvehungeren, ikke rart jeg har mage! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Verdande skrev:

Ulvehungeren er vanlig ja, blir heldigvis (???) plass til mindre mat etter hvert :ler:

 

Haha, det er det som blir løsningen ja... :fnise: Vanskelig å finne balansen i å ikke spise for tre og stagge ulvehungeren samtidig! Nå har jeg ihvertfall bakt Oatmeal raisin bars så jeg kan ha med litt på jobb, jordmora anbefalte å ha litt sånne ting tilgjengelig. Der og da tenkte jeg at jeg ikke hadde opplevd sånn veldig behov for rask energi, så gikk det en uke og nå skjønner jeg hva hun mente... :sjenert::ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det å skulle på ultralyd er omtrent som å skulle til tannlegen... :sjenert: Desto nærmere timen kommer, jo flere ting er man overbevist om at er galt... :rolleyes: Er nervøs for i morgen jeg... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Verdande
11 timer siden, Tennessee skrev:

Jeg tror det å skulle på ultralyd er omtrent som å skulle til tannlegen... :sjenert: Desto nærmere timen kommer, jo flere ting er man overbevist om at er galt... :rolleyes: Er nervøs for i morgen jeg... :sukk:

*Unnlater å vitse om hull og slikt* :fnise:

Sender masse gode tanker :nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde alltid epler og nøtter i veska når jeg var gravid, nyttet ikke å prøve å gå noe sted uten niste med seg - for om jeg ikke spiste når jeg var sulten (og det var jeg forholdsvis ofte :ler: ) så ble jeg svimmel og rar..og sur :hoho: 

Håper UL blir en fiiiiiin opplevelse denne gangen også :strix: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix::rodmer::hjerte::hjerte::rodmer::strix: 

Sånn føles det å ha sett tvillingene på ultralyd i dag! De er der fortsatt ( :fnise: ), ingen har spist opp den andre, de er nøyaktig like store (så nøyaktig det går an å måle ihvertfall), og fortsatt tre dager større enn egentlig alder. Og i følge gynekologen ser de helt perfekte ut :nordvesta::daane: 

Det var helt fantastisk hvor godt vi så dem, med hjernehalvdeler og ansikt og ryggrad og fingre og bein! Vi kommer til å trenge å prosessere dette en stund, helt uvirkelig! Den øverste var helt rabagast, lå knapt i ro i det hele tatt, vinket så vi så alle fem fingrene, snudde seg og saboterte målingene og holdt show generelt. Den jo størst plass også, den andre ligger jo lenger ned i bekkenet. 

Utvendig ultralyd i dag, positiv overraskelse. Men det er ikke rart jeg har dårlig plass i buksene mine, han hadde ul-dingsen rett under navlen da han så på sprellemannen :ler: 

Åh, så glad og takknemlig og lettet og stolt nå!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ååååå! :strix: Så utrolig herlig å se dem live. :rodmer: Vil dere vite kjønn om dere kan? :popcorn:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Verdande skrev:

Åååh, så gøy! Begynner nesten å grine litt jeg! :lillesky::rodmer::nordvesta::strix:

 

Ja, må innrømme det kom noen tårer altså! Forrige gang var det kjære som slet med å holde maska da vi så dem, denne gangen var det meg :ler: 

Bittesmå menneskene!! :hjerte: 

9 timer siden, ^^Belle^^ skrev:

Ååååå! :strix: Så utrolig herlig å se dem live. :rodmer: Vil dere vite kjønn om dere kan? :popcorn:

 

Det var faktisk enda mer magisk enn jeg hadde trodd det kunne være! Og så mye tydeligere alt syntes på skjerm enn på bildene! Fantastisk!! :rodmer: 

Vi vil gjerne vite kjønn om vi kan! :jepp: Første mulighet er vel på OUL om drøye 5,5 uker! Vi er ikke enige om hva vi tror de er, så blir veldig spennende hvis vi kan finne det ut! Kjære er helt sikker på at det er to gutter, jeg tror minst én av dem er jente. Uansett spiller det virkelig ingen rolle. Vi har fått spørsmål om det er noe vi ønsker oss mer enn deg andre, men ingen av oss er der i det hele tatt. Vi er bare overlykkelige og takknemlige, og fortsatt helt i tåka etter det vi opplevde i går! :strix: 

Fikk en annen overraskelse også, i postkassa lå det en invitasjon til en bryllupsfest i august, et vennepar har giftet seg i all hemmelighet i Paris og skal feire! Så i dag tidl fikk vi brukt svaret om at vi kommer alle fire :fnise: Spent på hvor lang tid det tar før reaksjonen kommer :lur: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Verdande

Det er så utrolig - det starter fra nesten ingenting, og så POFF så skjer det dritmye i løpet av noen uker - og så blir det miniminimennesker som etter hvert kommer ut, lærer å snakke, gå og så BAM så er de (forhåpentligvis) fornuftige samfunnsborgere! :bond::daane::ler: #dagenseksistensialistiskenestenkriseførmorgenkaffen

Friske barn er det viktigiste :opplyser:  (Om jeg fikk en tier for hver "Åh, så heldige dere er som fikk en av hver, da, det er jo så stas!" (Eeeh, joa, men det er nå stas med friske barn uansett spør du meg! ))

Åååh, så gøy! Håper de tar den! :ler:

Endret av Verdande
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg griner ikke bare nesten, mannen bare :roll: når jeg står og tørker tårer over mobilen! Igår kom det litt tørt; er det Tennessee igjen nå da?! :hoho: 

Så deilig at ul ble akkurat så magisk som det kan være!! Det ER så sprøtt å se at det bor noen inni der, og ekstra gøy når de lager show for mammaene sine i tillegg :ler: Bare gled deg til du faktisk kan kjenne de bevegelsene dere såg igår, DET er vilt det!!!!! Haha, for å ikke snakke om når du kan se det :daane: 

:fnise: for et bra svar; vi kommer alle 4!! Gleder meg til å høre reaksjonen deres!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...