Gå til innhold

Terroraksjon i Brussel på flyplass!

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, debattanten skrev:

#CALLBRUSSELS

Lite mediestunt som ble gjort i januar siden byen hadde fått terroriststempel. Så de skulle overbevise verden om at det var feil. Naiviteten lenge leve sier jeg bare. Triste greier.

Grøss.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Den 22.3.2016 at 15.08, AnonymBruker skrev:

Tja det har blitt gjennomført terror angrep i Europa siden 1800 tallet. Så kanskje man skal slutte å framstille det slik at terror er noe helt nytt som har kommet til Europa de siste 15-20 årene. 

Anonymkode: dd1f7...c4e

Kanskje man skal slutter å fremstille det som om terror ikke har vokst siden 1800-tallet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, debattanten skrev:

#CALLBRUSSELS

Lite mediestunt som ble gjort i januar siden byen hadde fått terroriststempel. Så de skulle overbevise verden om at det var feil. Naiviteten lenge leve sier jeg bare. Triste greier.

Videoen er gjort privat, men jeg fant denne. Kanskje den samme?

Uansett, friket meg ut litt.. "Ikke hør på BBC og CNN, hopp på et fly hit!"

Anonymkode: bc637...42c

• Liker 3
Skrevet (endret)
35 minutter siden, Cashbah skrev:

Kanskje man skal slutter å fremstille det som om terror ikke har vokst siden 1800-tallet.

Det nye er at pga internett og informasjonsdeling så har folk tilgang til kunnskap om hvordan falseflag foregår.

Bryssel har jeg ingen info om ennå, men du verden hvor mange terrorhendelser utført av "etteretningsorganisasjoner".
Google Boston bombing hoax, London bombing hoax, evt. også crisis actors og false flag. Det mediene spyr ut er gjerne bevisst desinfo og lite av sannheten.

Endret av slask
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Videoen er gjort privat, men jeg fant denne. Kanskje den samme?

Uansett, friket meg ut litt.. "Ikke hør på BBC og CNN, hopp på et fly hit!"

Anonymkode: bc637...42c

Ja det så ut som samme. Den jeg la ut ble slettet. 

Skrevet

Fredens religion slo til igjen med sin aggresjon, som mange rundt meg sier. Og jeg er enig med dem.

• Liker 3
Skrevet
39 minutter siden, Drizzt skrev:

Fredens religion slo til igjen med sin aggresjon, som mange rundt meg sier. Og jeg er enig med dem.

Ikke virker det som det er noe å gjøre med heller. De kan operere som de vil, eller skjule aktivitetene sine om de går inn for det.

Nå skriver mediene at en av de to som sprengte seg i lufta ble deportert til Belgia av Tyrkerne i fjor sommer. Tyrkia advarte og sa at han var fremmedkriger, men i Belgia ble han sluppet løs som jo er vanlig praksis for disse som reiser på "actionferie" til Syria......................

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, Apis skrev:

På tide å børste støv av de gamle militære domstolene for bruk mot fremmedkrigere fra IS, tragisk at han ene i følge VG ble fanget av Tyrkia utlevert til Belgia for så å bli frigitt http://www.vg.no/nyheter/utenriks/terrorangrepet-i-brussel/erdogan-brussel-terrorist-paagrepet-i-fjor-sommer/a/23645653/

Ja, det er litt galt at det skal være helt greit å holde på med det der.

• Liker 1
Skrevet (endret)
13 minutter siden, debattanten skrev:

Ikke virker det som det er noe å gjøre med heller. De kan operere som de vil, eller skjule aktivitetene sine om de går inn for det.

Nå skriver mediene at en av de to som sprengte seg i lufta ble deportert til Belgia av Tyrkerne i fjor sommer. Tyrkia advarte og sa at han var fremmedkriger, men i Belgia ble han sluppet løs som jo er vanlig praksis for disse som reiser på "actionferie" til Syria......................

Ikke sant? Med sin naive holdning til terrorfaren og sin manglende evne å tilpasse seg de nye realitetene, kommer Europa til å gå dundrende under om ikke veldig lenge. Det er bare å fortsette å behandle alle like snilt. Også de som vil spre ødeleggelse og død.

Endret av Drizzt
  • Liker 3
Skrevet

Ryddet for spekulasjon.

- Avalon, mod

Skrevet
21 minutter siden, Drizzt skrev:

Ikke sant? Med sin naive holdning til terrorfaren og sin manglende evne å tilpasse seg de nye realitetene, kommer Europa til å gå dundrende under om ikke veldig lenge. Det er bare å fortsette å behandle alle like snilt. Også de som vil spre ødeleggelse og død.

Samtidig som det åpnes for visumfri innreise for tyrkere, skeptisk

• Liker 2
Skrevet
20 minutter siden, Apis skrev:

Samtidig som det åpnes for visumfri innreise for tyrkere, skeptisk

Veldig skeptisk. Dette er en stor feil som Europa kommer til å innse litt senere.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Dagbladet:

Nyhetsbyrå: IS skal ha trent 400 terrorister til å angripe Europa

Nyhetsbyrået AP melder at sikkerhetsmyndigheter anslår at IS har trent og sendt minst 400 terrorister for å angripe Europa. Disse skal være trent opp i egne leire, og skal kunne slå til selv om IS skal bli svekket i Syria.

Dette skal nyhetsbyrået ha fått opplyst fra både europeisk og irakisk etterretningsoffiserer, samt fra en folkevalgt i Frankrike, som følger terrorgruppen tett. 

Opprørerne utgjør terrorceller av tilsvarende type som de som sto bak angrepene i Brussel og Paris, og har fått ordre om å velge tid, sted og metode for å forårsake så høye dødstall som mulig, ifølge kildene AP har snakket med.

Anonymkode: 2c069...5e0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

opsss det er fra aftenposten ikke dagbladet. 

AP: TERRORCELLEN  HAR SPREDD SEG TIL DANMARK OG SVERIGE

AP skriver at personer fra gruppen som har gjennomført terrorangrepet i Paris har spredd seg til andre land som Danmark, Sverige, Tyskland, Storbritannia og Italia, og viser til en irakisk etterretningskilde. Byrået viser til flere etterretningskilder og skriver at IS har trent en egen gruppe på rundt 400 personer for angrep i Europa. Den irakiske kilden hevder at en ny gruppe kom inn fra Tyrkia nylig. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så vi må bli litt forsiktig hvor vi skal reise osv.

Vet aldri hvor idiotene kommer til å sprenge seg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...