AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #61 Skrevet 22. mars 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Av en selvmordsbomber mener du? Et selvmordsforsk går ganske upåaktet hen i Oslo Anonymkode: 89fed...0e2 tror du er klokk nok å forstå hva jeg mente. Anonymkode: 690e6...117
Ms.Sommerfugl Skrevet 22. mars 2016 #63 Skrevet 22. mars 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er klar over at de fleste ofre for islamsk terror er muslimer ikke sant ? Anonymkode: dd1f7...c4e Ja, i land som Syria, Afghanistan, Pakistan, Irak, Iran, og i midtøsten generelt, er muslimer hovedofrene til terrorister. Men i vesten, så er det alle. Ekstremistene her hater vesten like mye som de hater vantro muslimer, så jeg vet ikke helt hva poenget ditt er, men uansett opphav så er det ofre i alle terror-angrep. 2
Avalon Skrevet 22. mars 2016 #64 Skrevet 22. mars 2016 Ryddet for hatefulle innlegg og avsporinger, samt flere svar til dette. - Avalon, mod
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #65 Skrevet 22. mars 2016 Huff... Begynner å bli lei. Anonymkode: 1c3ed...79f 1
Alja Skrevet 22. mars 2016 #66 Skrevet 22. mars 2016 Det verste med hele hendelsen er nordmenn inne på NRK sin facebookside. Verden står faen ikke til påske, for GUD FORBY at de har utsatt PÅSKELABYRINTEN!!!!! Jeg vil beklage på deres vegne. Håper de våkner en dag og skammer seg lang ned i jorden. 6
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #67 Skrevet 22. mars 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Huff... Begynner å bli lei. Anonymkode: 1c3ed...79f Ditto... Anonymkode: b7e64...b0d
Alja Skrevet 22. mars 2016 #68 Skrevet 22. mars 2016 (endret) Og dette var bare NOEN av innleggene.... Endret 22. mars 2016 av Alja 2
Daraya Skrevet 22. mars 2016 #69 Skrevet 22. mars 2016 3 minutter siden, Alja skrev: Og dette var bare NOEN av innleggene.... Snakk om snever horisont. 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #70 Skrevet 22. mars 2016 Hvilken side er kommentarene på? Anonymkode: 30171...d82
Alja Skrevet 22. mars 2016 #71 Skrevet 22. mars 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilken side er kommentarene på? Anonymkode: 30171...d82 NRK sin facebook-side. På gjesteinnlegg, eller "visitors posts"
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #72 Skrevet 22. mars 2016 Hva kan vi gjøre for å stoppe disse folka nå? Ingebting. Dumme politikere lar dem flyte over grensene. Anonymkode: 69bbf...3ae 3
Gorgonzola Skrevet 22. mars 2016 #73 Skrevet 22. mars 2016 (endret) 5 timer siden, debattanten skrev: .... Begynner å komme ganske hyppig disse hendelsene i Europa nå. Hva tenker folk om det? Skal det kanskje bli bedre nå som vi får rekordmengder med fremmedkulturelle til Europa? Kanskje de får flere av vennene sine hit så da ordner alt seg. Jeg tenker at du har et mildt sagt smalt syn på verden. Hyppige hendelseri Europa? Har du gløttet ut av EU noen gang? Det smeller minst ukentlig i svært mange land av samme type som det som nå skjedde i Belgia. Men - heldigvis for oss, som er noe mer sivilisert og priviligert; 99 av 100 selvmordsaksjoner rammer muslimer og av disse er 90 prosent av drepte og skadde menn. Du vet, gærningene peker seg ut taktiske mål, som en rekrutterings kø der unge menn søker seg til enten politiet eller militæret. Eventuelt en kø der de venter på jobb, som håndtverkere eller venter på lønn. Eller markeder, der både kvinner, barn og menn er tett samlet. Disse grusomhetene får i beste fall en setning eller fem på nyhetene, en notis i avisene og vi fortsetter med vårt. Samtidig rister vi på hodet over alle migrantene og lykkejegerne som truer vår velferd uten at de påviselig har behov for beskyttelse. Tja, jeg vet ikke jeg....... Endret 22. mars 2016 av Gorgonzola 3
debattanten Skrevet 22. mars 2016 Forfatter #74 Skrevet 22. mars 2016 1 minutt siden, Gorgonzola skrev: Jeg tenker at du har et mildt sagt smalt syn på verden. Hyppige hendelseri Europa? Har du gløttet ut av EU noen gang? Det smeller minst ukentlig i svært mange land av samme type som det som nå skjedde i Belgia. Men - heldigvis for oss, som er noe mer sivilisert og priviligert; 99 av 100 selvmordsaksjoner rammer muslimer og av disse er 90 prosent av drepte og skadde menn. Du vet, gærningene peker seg ut taktiske mål, som en rekrutterings kø der unge menn søker seg til enten politiet eller militæret. Eventuelt en kø der de venter på jobb, som håndtverkere eller venter på lønn. Eller markeder, der både kvinner, barn og menn er tett samlet. Disse grusomhetene får i beste fall en setning eller fem på nyhetene, en notis i avisene og vi fortsetter med vårt. Samtidig rister vi på hodet over alle migrantene og lykkejegerne som truer vår velferd uten at de påviselig har behov for beslyttelse. Tja, jeg vet ikke jeg....... Åja, men siden det smeller så ofte nedover i Midtøsten så er vel alt greit da. Eller hvor vil du egentlig med dette fjasete innlegget ditt? Vi kan vel tåle litt terror, siden de har så mye mer terror nedover i Midtøsten. Alle er vel klar over at det er mye mer elendighet nedover der, men det betyr jo ikke at vi skal akseptere mer og mer terror her hjemme og bagatellisere det. Slik som du gjør her. 9
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #75 Skrevet 22. mars 2016 3 minutter siden, Gorgonzola skrev: Jeg tenker at du har et mildt sagt smalt syn på verden. Hyppige hendelseri Europa? Har du gløttet ut av EU noen gang? Det smeller minst ukentlig i svært mange land av samme type som det som nå skjedde i Belgia. Men - heldigvis for oss, som er noe mer sivilisert og priviligert; 99 av 100 selvmordsaksjoner rammer muslimer og av disse er 90 prosent av drepte og skadde menn. Du vet, gærningene peker seg ut taktiske mål, som en rekrutterings kø der unge menn søker seg til enten politiet eller militæret. Eventuelt en kø der de venter på jobb, som håndtverkere eller venter på lønn. Eller markeder, der både kvinner, barn og menn er tett samlet. Disse grusomhetene får i beste fall en setning eller fem på nyhetene, en notis i avisene og vi fortsetter med vårt. Samtidig rister vi på hodet over alle migrantene og lykkejegerne som truer vår velferd uten at de påviselig har behov for beskyttelse. Tja, jeg vet ikke jeg....... Ja, vi får fortsette å ta i mot folk fra disse landene, slik at det blir like mye terror i Europa som det er i landene de kommer fra. Strålende argument. Anonymkode: faf44...f73 9
Gorgonzola Skrevet 22. mars 2016 #76 Skrevet 22. mars 2016 5 timer siden, debattanten skrev: Begynner å komme ganske hyppig disse hendelsene i Europa nå. Hva tenker folk om det? Skal det kanskje bli bedre nå som vi får rekordmengder med fremmedkulturelle til Europa? Kanskje de får flere av vennene sine hit så da ordner alt seg. 5 minutter siden, Gorgonzola skrev: Jeg tenker at du har et mildt sagt smalt syn på verden. Hyppige hendelseri Europa? 2 minutter siden, debattanten skrev: Åja, men siden det smeller så ofte nedover i Midtøsten så er vel alt greit da. Eller hvor vil du egentlig med dette fjasete innlegget ditt? Vi kan vel tåle litt terror, siden de har så mye mer terror nedover i Midtøsten. Alle er vel klar over at det er mye mer elendighet nedover der, men det betyr jo ikke at vi skal akseptere mer og mer terror her hjemme og bagatellisere det. Slik som du gjør her. Fjaset mitt var ikke annet enn ment som et forsøk på å riste litt i fremmedfrykten din, som du benyttet i fullt monn med tragedien i Belgia som et snasent argumentativt bakteppe. Jeg driter i å telle smeller i midtøsten eller andre steder. Akkurat like mye som jeg driter i folk som trekker ut muslimfiendtligheten sin av hvilken som helst hatt, relevant eller ei. 1
Snof Skrevet 22. mars 2016 #77 Skrevet 22. mars 2016 (endret) 12 minutter siden, Gorgonzola skrev: Jeg tenker at du har et mildt sagt smalt syn på verden. Hyppige hendelseri Europa? Har du gløttet ut av EU noen gang? Det smeller minst ukentlig i svært mange land av samme type som det som nå skjedde i Belgia. Men - heldigvis for oss, som er noe mer sivilisert og priviligert; 99 av 100 selvmordsaksjoner rammer muslimer og av disse er 90 prosent av drepte og skadde menn. Du vet, gærningene peker seg ut taktiske mål, som en rekrutterings kø der unge menn søker seg til enten politiet eller militæret. Eventuelt en kø der de venter på jobb, som håndtverkere eller venter på lønn. Eller markeder, der både kvinner, barn og menn er tett samlet. Disse grusomhetene får i beste fall en setning eller fem på nyhetene, en notis i avisene og vi fortsetter med vårt. Samtidig rister vi på hodet over alle migrantene og lykkejegerne som truer vår velferd uten at de påviselig har behov for beskyttelse. Tja, jeg vet ikke jeg....... Ser ikke helt hvorfor dette argumentet blir brukt som et slags forsvar. De fleste som døde under kommunismen var kommunister. De fleste som dør under islamismen er islamister, eventuelt kan vi legge inn muslimer siden islamismen har sterke røtter til religion islam. Å bygge opp en sivilisasjon/bli sivilisert slik som du legger det, tar generasjoner og går i arv. Det er ting som tillit til hverandre, verdier, styreform, og mer som er veldig vanskelig å sette ord på. Som sagt, dette tar lang tid å få innført i et samfunn, og at mange har en tendens til å kalle det for privilegier i en slags etisk argument for fri flyt av mennesker, eller at man som er i disse siviliserte samfunnene er egoistisk, er ikke annet enn galskap som vil bety at alle samfunn går mot avgrunnen om man går inn for et slikt argument. Endret 22. mars 2016 av Snof 6
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #78 Skrevet 22. mars 2016 Kunne ikke brydd meg mindre om bombingen Anonymkode: 7c640...a8d
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #79 Skrevet 22. mars 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det var nettopp flere aksjoner i Tyrkia. Ingen sa noe. Så kommer Belgia, og DA synes alle synd. Ja, man SKAL synes synd, men hva med Tyrkia? Anonymkode: f5700...67b Tyrkia som ropte Allah Akkbar når Grekerne ville ha et minutt med stillhet for Paris terroren? Tror ikke de var helt sympatiske til å begynne med... Anonymkode: e6991...322 4
Cashbah Skrevet 22. mars 2016 #80 Skrevet 22. mars 2016 Oslo neste? Lurer på hvor mange terrorangrep Europa må gjennomgå før folk innser hva vi allerede har gjort. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå