Gå til innhold

Terroraksjon i Brussel på flyplass!

Fremhevede innlegg

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var nettopp flere aksjoner i Tyrkia. Ingen sa noe. Så kommer Belgia, og DA synes alle synd. Ja, man SKAL synes synd, men hva med Tyrkia?

Anonymkode: f5700...67b

Skal jeg si hvorfor jeg ikke bryr meg så mye? Selvsagt vil jeg ikke rent generelt at folk skal dø.

Men i muslimske land sies det at de moderate muslimene som vil leve i fred og ro, respektere lover og demokrati, er et stooort flertall. IS og de som støtter rabiate islamister er bare en pitteliten del av befolkningen. OK, hvorfor overmanner de ikke disse få sinnsforvirrete personene? Hvorfor skal vesten få lide av at disse spiller ut over grensene til de muslimske landene og tar med ekstrem islamisme til våre land?

I Europa er vi bundet på hender og føtter av alle de som synes synd på muslimene. Det nytter ikke å innføre ordninger som tar sikte på å begrense spredning av islam. Dialogprester kaller det å angripe folks religion. Man tror wahabisme og og sunnislam er ufarlige, som baptister og jehovas vitner. For mange nyttige tullinger for islam, som tror på at hvis muslimene får et kurs i demokrati og menneskerettighetene, så blir de straks vestlige og legger fra seg ekstremistisk islam.

• Liker 15
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det bare er EN terrorist så spiller det vel ingen rolle hvilken religion han har. ABB var kristen, men ingen snakker om det. 

Anonymkode: f5700...67b

Begikk han terror i kristendommens navn, slik enkelte andre religiøse begår terror i sine religioners navn?

ABB var vel mest politisk  terrorisme, i motsetning til visse andre terrorister...

Anonymkode: b051b...0cd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forventer at mitt land først sørger for stabilitet og trygghet før de tar inn fremmede. Blir Europa skylt over av migranter må vi ha grensene tilbake. Trist men sant. Og joda, jeg vet motargumentet at ingen murer kan holde dem vekk. "Bygger dere en 5 meter høy mur lager vi en 6 meter høy stige". Sant det, men det er betydelig færre som kommer seg opp en 6 meter høy stige og over en 5 meter høye muren, så at det er litt lekkasje kan jeg godta.

Slutt med det feilslåtte integreringsforsøk. Det var mislykket, så da må vi lære av det og ikke gjenta feilen om og om igjen, det er bare dumhet å prøve.

Lurer på hvem som står på tur neste gang. Disse terroristene vet at de trenger få ressurser for å få en stor effekt. Tipper på enda en storby i sentral Europa. Berlin? Amsterdam? København?

Anonymkode: f7a52...585

• Liker 4
Skrevet

Stockholm, Oslo og Amsterdam er jo byer som har vært relativt skånet for terror på tross av at det er mange fremmedkrigere og Islamister her. 

Vi får se hvor lenge det varer. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Forferdelig. 23 drept står det nå. :( 

Og VG presterer å ha et bilde på forsiden av en dame som har fått klærne revet opp, så hun sitter med BH-en synlig og bar mage.. dårlig av VG. Tviler på at damen synes det er greit å bli blottlagt slik.

Anonymkode: 30b78...293

• Liker 10
Skrevet

Herrefred så grusomt det som skjer i Belgia er :(

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Til sammen nærmere tretti  mennesker som skal være drept, leste jeg ett sted.  :icon_frown:

Anonymkode: b051b...0cd

Skrevet
1 time siden, VinterSnø skrev:

Man kan falle av trykket fra bomber ja.

Man kan dø av trykkbølgen etter en bombe.

Skrevet

Minst 43 drept er vi oppe i nå... 

Skrevet
10 minutter siden, Jolene skrev:

Man kan dø av trykkbølgen etter en bombe.

Ja, men det var ikke spørsmålet. Selvfølgelig vet jeg at man kan dø av trykkbølger, mem man kan også falle uten at man dør.

Skrevet
1 time siden, Kjetil E skrev:

Det er faktisk også feil, veldig stor andel av terrorister i Europa (hvis de tilhørere noen relgion er faktisk katolikker). Med organisasjoner som IRA og ETA blant annet.

IRA og ETA reiste ut i verden og sprengte bomber i Egypt, Marokko, Libya, Algerie, Portugal, Russland....?

Jihadist attacks killed more than 5,000 people in just one month, an investigation by the BBC World Service and King's College London has found: http://www.bbc.com/news/world-30080914

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Blir ikke sjokkert lenger. Virker som det er helt normalt at folk roper noen ord for deretter å sprenge seg selv i lufta. 

Anonymkode: 6bf7c...047

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, VinterSnø skrev:

Ja, men det var ikke spørsmålet. Selvfølgelig vet jeg at man kan dø av trykkbølger, mem man kan også falle uten at man dør.

Det er sant. Trenger ikke å svare så krast :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

10330483_625124217641770_120301564910429

Anonymkode: 59b49...056

• Liker 2
Skrevet
27 minutter siden, Jolene skrev:

Det er sant. Trenger ikke å svare så krast :)

Svarte like krast som jeg følte du svarte meg :) Men kunne selvsagt tatt det mindre krast:)

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på hvem som står på tur neste gang. Disse terroristene vet at de trenger få ressurser for å få en stor effekt. Tipper på enda en storby i sentral Europa. Berlin? Amsterdam? København?

Anonymkode: f7a52...585

OSLO. 

Anonymkode: 690e6...117

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

OSLO. 

Oslo er ikke noen storby.

Anonymkode: dd1f7...c4e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oslo er ikke noen storby.

Anonymkode: dd1f7...c4e

670.000 er nok til å føle affekten av en stor selvmords forsøk.  

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

670.000 er nok til å føle affekten av en stor selvmords forsøk.  

Av en  selvmordsbomber mener du? Et selvmordsforsk går ganske upåaktet hen i Oslo

Anonymkode: 89fed...0e2

Skrevet

Ser politiet har bevæpnet seg i ettertid i Oslo. Kjipt at det samme vil skje om noe lignende hadde skjedd i f.eks Oslo.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...