AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #41 Skrevet 17. mars 2016 2 minutter siden, Try2 skrev: skjønner ikke hvorfor du spør engang My point exatly! Anonymkode: 5676f...e6d
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #42 Skrevet 17. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er sååå drøyt det som blir nevnt-at jeg ikke klarer la være å tro at dette er en reel sitausjon. Alle som er normale hadde skjønt at dette er en fyr å droppe for lenge.. Anonymkode: 5676f...e6d siden.. Anonymkode: 5676f...e6d
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #43 Skrevet 17. mars 2016 Hvor lenge har du truffet han karen her? Er dette første tegn på at han ikke har empatiske evner, eller har du sett tegn tidligere? Anonymkode: e3880...808
Alja Skrevet 18. mars 2016 #44 Skrevet 18. mars 2016 Det er to faktorer, og kun to som kan vise deg en ganske konkret pekepinn på hvordan en mann er og vil være i fremtiden. 1) se på hvordan han behandler sin mor og evt søstre. 2) se på hvordan han behandler dyr. 3
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #45 Skrevet 18. mars 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Eksempel 2: Han lo da jeg fortalte at hunden min fikk en nyresykdom og måtte avlives. Anonymkode: f34bb...1ba Hvor lenge er det siden hunden gikk bort? Anonymkode: 72d03...012
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #46 Skrevet 18. mars 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er sååå drøyt det som blir nevnt-at jeg ikke klarer la være å tro at dette er en reel sitausjon. Alle som er normale hadde skjønt at dette er en fyr å droppe for lenge.. Anonymkode: 5676f...e6d Ok- forstår. Er helt enig at bare det å vurdere veien videre / skal jeg si ifra eller ei osv , virker TAFATT og litt spesielt ja. For mennesker innen normal -spekteret så er det et instinkt å føle kun avsky mot dyssosiale krek som finner dyremishandling underholdende Anonymkode: b95ee...cf9
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #47 Skrevet 18. mars 2016 9 timer siden, Eva.Sha skrev: Ville tatt det opp med ham. Mange menn er dumme og tror at sånne ting er morsomt, men de vet ikke bedre enn det :-( Ja, dakkar sånne mennMed masse kjærlighet fra en kvinne og forsiktig tilsnakk blir de nok empatiske, skal du se. De er jo snille på bunn, må vite Kvinnefella de luxe Anonymkode: 12fea...3fe 4
Fireflies Skrevet 18. mars 2016 #48 Skrevet 18. mars 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge er det siden hunden gikk bort? Anonymkode: 72d03...012 Ikke at jeg vet hvorfor du lurer på det, men det har virkelig ikke noe å si. Man ler ikke av slikt. Det er like ille som å sitte å le av noen som har mistet et familiemedlem.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #49 Skrevet 18. mars 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge er det siden hunden gikk bort? Anonymkode: 72d03...012 "Gikk bort"?Det er en HUND, ikke menneske! Anonymkode: cd8d8...b9e 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #50 Skrevet 18. mars 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Gikk bort"?Det er en HUND, ikke menneske! Anonymkode: cd8d8...b9e Du vet at dyr, ved lov, har fått status som individuelle individer med verdi? Og det er en grunn for dette. Anonymkode: 7b844...ff1 3
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #51 Skrevet 18. mars 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Gikk bort"?Det er en HUND, ikke menneske! Anonymkode: cd8d8...b9e Noen kan ikke norsk+ burde gjøre noe med den manglende empatien.... GET A F GRIP! Anonymkode: b95ee...cf9 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #52 Skrevet 18. mars 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Gikk bort"?Det er en HUND, ikke menneske! Anonymkode: cd8d8...b9e LÆR DEG NORSK !!! Anonymkode: b95ee...cf9
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #53 Skrevet 18. mars 2016 30 minutter siden, S00l skrev: Ikke at jeg vet hvorfor du lurer på det, men det har virkelig ikke noe å si. Man ler ikke av slikt. Det er like ille som å sitte å le av noen som har mistet et familiemedlem. Nei, man ler ikke av sånt, men hvis det er kort tid siden hunden måtte avlives tenker jeg at han ikke har et snev av sosiale antenner i tillegg til at han er uempatisk. Anonymkode: 72d03...012
Jannemo Skrevet 18. mars 2016 #54 Skrevet 18. mars 2016 Nei guri malla ts! Kom deg vekk fra den ekle typen der! Det skumle er jo at de som mangler empati for dyr i noen tilfeller ikke har empati for mennesker heller. Det er ikke ok eller normalt å fryde seg over dyr som er skadet!! Hadde jeg vært i din situasjon hadde jeg sagt klart og tydelig i fra til han at dette ikke er greit - og så hadde jeg dratt min vei og forhåpentligvis aldri sett drittsekken igjen! 2
AnonymBruker 42 Skrevet 18. mars 2016 #55 Skrevet 18. mars 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Om du leser det du siterte så skrev ikke jeg dyremishandling men mangel på empati. Han evner ikke å se at et dyr lider under enormt mye stress liggende i et bagasjerom i en bil. Han evner ikke å se at hunden faktisk skremmer katter, som løper for sitt liv. Han evner ikke å se at det å miste et dyr er sorgfult. Han mangler empati. Men vi har ingen bevis for at han er en dyremishandler. Anonymkode: 7b844...ff1 Om du ler av en sirkus-ape eller spiser kalkunfillet uten å reflektere på omstendighetene rundt dette har det ingenting å si om dine empatiske evner... Det at du, inkludert en hel del andre ikke EVNER å sette seg i denne typens sted i 1,3 og 4 derimot, det ER mangel på empati... 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Her tar du forbasket feil. Det er klinkende klart at hva han og de atale kompisene et ekstremt uempatiske svin. Jeg innledet et forhold til en mishandler , mot meg og fy f mot hundene sine! I dag sitter han fengslet I Sør-statene og vil bli der lenge. Til pass for asosiale jævler!Haha! Jeg hadde holdt masken bitte litt lenger m denne fyren, er garantert noe møkk I hans liv-dette hadde jeg gravd frem så kontaktet rette myndigheter for en nærmere kikk. INGEN jeg møter på min vei kommer unna med råtne holdninger /mishandling av dyr. Anonymkode: b95ee...cf9 Spennende historie, og veldig relevant... Vil de høre en vits? Spoiler En mann med slips.... 1
lovedrug Skrevet 18. mars 2016 #56 Skrevet 18. mars 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har truffet en tilsynelatende hyggelig mann.Nå viser det seg at han er slem mot dyr.Har ikke sett han være fysik slem,men han ler når han hører om påkjørte dyr,syke dyr osv..Jeg føler dette er en megastor dealberaker for meg.Nå har han spurt om vi skal treffes i helgen og jeg har ikke mye lyst.Skal jeg fortelle han direkte hvorfor? Hadde dere orket å date en som ikke har medfølelse for dyr som lider? Anonymkode: f34bb...1ba For en drittsekk han er,dump han..folk som er slemme med dyr er ikke stabile og kan lett ta aggresjonen ut på deg også til slutt. Mange som torturer dyr eller er slemme mot dem,går ofte over til mennesker også . En mann som er sånn er ikke en mann. Jeg hadde blitt så sint om han hadde ledd sånn av dyr som lider ,forbanna dritt. Kast han ut! 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #57 Skrevet 18. mars 2016 1 time siden, Beeblebrox skrev: Om du ler av en sirkus-ape eller spiser kalkunfillet uten å reflektere på omstendighetene rundt dette har det ingenting å si om dine empatiske evner... Det at du, inkludert en hel del andre ikke EVNER å sette seg i denne typens sted i 1,3 og 4 derimot, det ER mangel på empati... Spennende historie, og veldig relevant... Vil de høre en vits? Vis skjult innhold En mann med slips.... Jo jeg evner å sette meg inn i hans situasjon og hvorfor han ler av å se dyr i stressede situasjoner. Og på bakgrunn av dette kan jeg si at dette er en person som ikke ser andres lidelser. Han evner ikke å se at disse dyrene har dødsangst. Anonymkode: 7b844...ff1
AnonymBruker 42 Skrevet 18. mars 2016 #59 Skrevet 18. mars 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo jeg evner å sette meg inn i hans situasjon og hvorfor han ler av å se dyr i stressede situasjoner. Og på bakgrunn av dette kan jeg si at dette er en person som ikke ser andres lidelser. Han evner ikke å se at disse dyrene har dødsangst. Anonymkode: 7b844...ff1 Nei, det beviser du jo helt klart at du ikke gjøre. Hvor er det det står skrevet at han ler av å se stressede dyr? Det er ren spekulasjon og innbilning fra din side, og nesten litt skummelt at din "go to" konklusjonen er at det er dyrets lidelse han synes er morsomt... Mest sannsynlig så lo han av historien og situasjonen kompisen hans havnet i, og ikke at det var et skadet dyr i bagasjerommet. Han synes det var moro å bli dratt etter hunden på skateboard, og IKKE at katten antageligvis ville funnet på noe annet å ta seg til. Er det virkelig så vanskelig å se forskjellen på dette, og det Å LIKE at dyr lider??? I så fall så vitner det om særdeles liten innsikt i hvordan andre tenker og opplever en gitt situasjon. Om man bare hadde et ord for dette... 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #60 Skrevet 18. mars 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, man ler ikke av sånt, men hvis det er kort tid siden hunden måtte avlives tenker jeg at han ikke har et snev av sosiale antenner i tillegg til at han er uempatisk. Anonymkode: 72d03...012 Hei ts her.Hunden gikk bort for noen år siden.Det er fortsatt veldig sårt for meg,tenker på han hver dag. Anonymkode: f34bb...1ba
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå