Gå til innhold

Tror daten min er en dyremishandler :(

Fremhevede innlegg

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eksempel 2:

Han lo da jeg fortalte at hunden min fikk en nyresykdom og måtte avlives.

Anonymkode: f34bb...1ba

:hakeslepp:

DUMP HAN!

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dumpes.

Next !

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Eksempel 1:

En kompis hadde kjørt på et rådyr/hjortedyr.Han trodde dyret var dødt og la det i bagasjerommet og kjørte videre.Da han noen mil senere stoppet bilen kunne han se bulker i bak-panseret og da han åpnet bagasjerommet lå dyret der sprell levende og hadde altså spent så hardt at det ble bulker.Han sa han holdt på å le seg ihjel da kameraten fortalte han dette.Jeg spurte om han ikke synes synd på dyret som hadde ligget der skadet og livredd men fikk ingen respons på det.

Eksempel 2:

Han lo da jeg fortalte at hunden min fikk en nyresykdom og måtte avlives.

Eksempel 3:

Han fortalte at han som barn synes det var moro å la hunden jage katter mens han kjørte på skateboard og hadde hunden i bånd,slik at han ble dradd avgårde.

Eksempel 4:

Han sa han hatet katter fordi han en gang hadde trakket på en kattunge (det var IKKE med vilje i følge han selv) og kattemoren hadde frest til han...Dessuten hadde han en gang blitt angrepet av en villkatt uten forvarsel.Den hoppet ned på han fra et tre.

#1 Fortalt på en morsom måte, av en kompis med god inlevelse, kan jeg god se for meg at det er fullt mulig å le av dette. Ikke bekymringsfullt i det hele tatt etter min mening.

#2 Veldig bekymringsfullt!!!!!!

3# Ikke noe jeg ville ansett som "dyreplageri", eller tegn på at man var en som manglet empati.

4# Det at han ikke liker katter gjør han ikke til en dyremishandler, uansett årsak til at han ikke liker dem. Ikke noe jeg hadde brydd meg om.. 

Kalle denne karen "dyremishandler" blir helt feil for meg. Det er min mening...

Hadde det ikke vært for #2 ( som er en total deal-breaker-deluxe ), så hadde jeg fint kunne datet en slik person....

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er dette en kødde tråd?

Skjønner ikke helt problemstillingen?

Dump Han-det skulle du gjord for lengest...!

Anonymkode: 5676f...e6d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, Beeblebrox skrev:

#1 Fortalt på en morsom måte, av en kompis med god inlevelse, kan jeg god se for meg at det er fullt mulig å le av dette. Ikke bekymringsfullt i det hele tatt etter min mening.

#2 Veldig bekymringsfullt!!!!!!

3# Ikke noe jeg ville ansett som "dyreplageri", eller tegn på at man var en som manglet empati.

4# Det at han ikke liker katter gjør han ikke til en dyremishandler, uansett årsak til at han ikke liker dem. Ikke noe jeg hadde brydd meg om.. 

Kalle denne karen "dyremishandler" blir helt feil for meg. Det er min mening...

Hadde det ikke vært for #2 ( som er en total deal-breaker-deluxe ), så hadde jeg fint kunne datet en slik person....

1,2 og 3 er uten tvil tegn på manglende empati for dyr. 

Det er helt greit å ikke like enkelte dyr, men at en katt freste til han er ikke nok for å mislike alle katter. 

Denne fyren har en diger varseltrekant midt i panna. 

Anonymkode: 7b844...ff1

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har truffet en tilsynelatende hyggelig mann.Nå viser det seg at han er slem mot dyr.Har ikke sett han være fysik slem,men han ler når han hører om påkjørte dyr,syke dyr osv..Jeg føler dette er en megastor dealberaker for meg.Nå har han spurt om vi skal treffes i helgen og jeg har ikke mye lyst.Skal jeg fortelle han direkte hvorfor?

Hadde dere orket å date en som ikke har medfølelse for dyr som lider?

Fortell i vei, men ikke gå i damefella og prøv å "redde" han. Han vil ikke endre syn på bakgrunn av at du sier fra, eller gjør noe annet for den sak skyld.

Anonymkode: 72d03...012

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

..Litt på siden:

Et annet sted koser noen seg med neddopa tigre, elefantridning, svømming og kosing med delfiner og spekkhoggershow og skryter av det på Tinder/Facebook/Insta.

Nordmenn er en smule naive her (og). 

Anonymkode: a323b...04c

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

..Litt på siden:

Et annet sted koser noen seg med neddopa tigre, elefantridning, svømming og kosing med delfiner og spekkhoggershow og skryter av det på Tinder/Facebook/Insta.

Nordmenn er en smule naive her (og). 

Anonymkode: a323b...04c

Det er jeg enig i. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

1,2 og 3 er uten tvil tegn på manglende empati for dyr. 

Det er helt greit å ikke like enkelte dyr, men at en katt freste til han er ikke nok for å mislike alle katter. 

Denne fyren har en diger varseltrekant midt i panna. 

"uten tvil" REALLY??? 

Om noe, så er det å ikke klare å tå på seg hans skotøy i situasjonen 1,3 of 4 et tegn på noe begrensede empatiske evner..

Kanskje han ikke er av den mest sympatiske sorten, men det gjør han heller ikke til noen dyremishandler..

Jada, typen virker "dodgy as fuck", men er kun basert på  #2...

• Liker 4
Skrevet

Ville tatt det opp med ham. Mange menn er dumme og tror at sånne ting er morsomt, men de vet ikke bedre enn det :-(

• Liker 1
Gjest Ennasus
Skrevet
3 timer siden, NasseNøff skrev:

For meg er det uaktuelt å date noen som ikke respekterer dyr. Du behøver ikke å like katter f.eks, men det å le av et dyr som blir skadet er ikke normalt. 

Møtte en fyr i fylla. Han fikk vite jeg hadde hund og katt. Han fortalte at han vokste opp med katter, pratet ikke mer om dyr enn det. Han så bilde på mobilen min, derfor vi kom innpå temaet dyr. 

Første date edru hjemme hos meg dagen etter;
Han prater om hvordan han hadde en katt som liten. Han fortalte en historie om hvordan han å en kompis dro utpå vannet med en båt, og kastet katten uti og lo. Han lo da han fortalte historien.
Så kom han på en historie til; Han og noen kompiser tok en kattunge i en pose med masse steiner og kastet den på havet. Lo så tårene trillet da han fortalte det. 

Satt igjen alene i sjokk, fikk et par sekunder på å trekke inn pusten. Så jeg ba han høflig om å gå da han kom ut fra badet, for jeg vil ikke ha en som han rundt mine dyr. Sorry, men slik er det bare sa jeg. 
Han ble fly forbannet og jeg var sikker på at han skulle til å dra meg ned. Stormet så ut i sinne, kalte meg det ene og det andre.

Skrev så en lang melding om hvor frekk jeg var, hvor hårsår jeg var. etc
Forsto ikke hvorfor en liten morsom historie fra barndommen skulle ødelegge alt. Blokkerte nummeret, for jeg ville ikke ha kontakt med han mer etter det. 

Alt var bra før han fortalte de historiene, og hans reaksjon. 
Han var et barn da det skjedde, ok, men måten han reagerte da han sa det... hadde aldri klart å vært med en slik psykopat. Ja psykopat, for det er det man er når man ler av å skade andre dyr og mennesker. 

Fy fader dette er jo helt sykt. Creds til deg som var så direkte! 

For en tosk!!

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Beeblebrox skrev:

"uten tvil" REALLY??? 

Om noe, så er det å ikke klare å tå på seg hans skotøy i situasjonen 1,3 of 4 et tegn på noe begrensede empatiske evner..

Kanskje han ikke er av den mest sympatiske sorten, men det gjør han heller ikke til noen dyremishandler..

Helt enig med deg! 

Anonymkode: cd8d8...b9e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Beeblebrox skrev:

"uten tvil" REALLY??? 

Om du leser det du siterte så skrev ikke jeg dyremishandling men mangel på empati. Han evner ikke å se at et dyr lider under enormt mye stress liggende i et bagasjerom i en bil. Han evner ikke å se at hunden faktisk skremmer katter, som løper for sitt liv. Han evner ikke å se at det å miste et dyr er sorgfult. Han mangler empati. Men vi har ingen bevis for at han er en dyremishandler. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du leser det du siterte så skrev ikke jeg dyremishandling men mangel på empati. Han evner ikke å se at et dyr lider under enormt mye stress liggende i et bagasjerom i en bil. Han evner ikke å se at hunden faktisk skremmer katter, som løper for sitt liv. Han evner ikke å se at det å miste et dyr er sorgfult. Han mangler empati. Men vi har ingen bevis for at han er en dyremishandler. 

Han kan godt ha empati, men samtidig ha mangel på medfølelse for andre.

Mange forveksler begrepet empati og begrepet  medfølelse.

Mange mishandlere (deriblandt psykopater og sadister) har empati (f.eks. evne til å sette seg inn i hvordan det vil være for offeret å bli mishandlet). Og de bruker sine empatiske evner til å planlegge mishandlingen.

Anonymkode: 16c15...374

• Liker 1
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
Ennasus skrev (På 17.3.2016 den 22.12):

Fy fader dette er jo helt sykt. Creds til deg som var så direkte! 

For en tosk!!

Endret av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker
Skrevet

Disse eksemplene er jo så overdrivet i tusene.

enten er dette en trolle tråd eller så feiler det TS noe..

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Beeblebrox skrev:

"uten tvil" REALLY??? 

Her tar du forbasket feil.

Det er klinkende klart at hva han og de atale kompisene et ekstremt uempatiske svin.  Jeg innledet et forhold til en mishandler , mot meg og fy f mot hundene sine!  I dag sitter han fengslet I Sør-statene og vil bli der lenge. Til pass for asosiale jævler!Haha!

Jeg hadde holdt masken bitte litt lenger m denne fyren,  er garantert noe møkk I hans liv-dette hadde jeg gravd frem så kontaktet rette myndigheter for en nærmere kikk. INGEN jeg møter på min vei kommer unna med råtne holdninger /mishandling av dyr. 

Anonymkode: b95ee...cf9

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Disse eksemplene er jo så overdrivet i tusene.

enten er dette en trolle tråd eller så feiler det TS noe..

Hva  et det  som  surrer oppi skolen din? Prøvet du å få frem at du syns dette høres ut som en top notch fyr eller misforstår jeg.   ..?

• Liker 2
Skrevet

skjønner ikke hvorfor du spør engang

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva  et det  som  surrer oppi skolen din? Prøvet du å få frem at du syns dette høres ut som en top notch fyr eller misforstår jeg.   ..?

Dette er sååå drøyt det som blir nevnt-at jeg ikke klarer la være å tro at dette er en reel sitausjon.

Alle som er normale hadde skjønt at dette er en fyr å droppe for lenge..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...