AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #1 Skrevet 17. mars 2016 Jeg har truffet en tilsynelatende hyggelig mann.Nå viser det seg at han er slem mot dyr.Har ikke sett han være fysik slem,men han ler når han hører om påkjørte dyr,syke dyr osv..Jeg føler dette er en megastor dealberaker for meg.Nå har han spurt om vi skal treffes i helgen og jeg har ikke mye lyst.Skal jeg fortelle han direkte hvorfor? Hadde dere orket å date en som ikke har medfølelse for dyr som lider? Anonymkode: f34bb...1ba
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #2 Skrevet 17. mars 2016 Det er verdens største dealbreaker. Ja, fortell han direkte hvorfor. Anonymkode: 12fea...3fe 31
kisskissbangbang Skrevet 17. mars 2016 #3 Skrevet 17. mars 2016 Soleklar dumpegrunn. Og jeg hadde definitivt fortalt ham hvorfor. 18
Eighth Planet Skrevet 17. mars 2016 #4 Skrevet 17. mars 2016 wtf? see ya never! Smaken er som baken, han der høres ut som han har for lite empati for min del. Det sprer seg gjerne i andre deler av livet. Ja ville sagt ifra. 8
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #5 Skrevet 17. mars 2016 Han hadde fått høre det så fort han åpnet munnen eller hadde ledd av dyr som blir skadet. Og aldri snakket med han igjen. Anonymkode: 06b8b...e9f 8
Gjest Belle âme Skrevet 17. mars 2016 #6 Skrevet 17. mars 2016 Hadde han ledd av eit skada/sjukt dyr i nærleiken av meg, hadde han fått så øyrene flagra! Hadde dumpa han på flekken og så absolutt forklart kvifor.
EvaLena Skrevet 17. mars 2016 #7 Skrevet 17. mars 2016 Han hadde ikke jeg orket å ha noe med å gjøre. Finn deg en med empati for både mennesker OG dyr 3
Gjest Sylphrena Skrevet 17. mars 2016 #8 Skrevet 17. mars 2016 Jeg hadde avsluttet deg og fortalt han hvorfor Hadde vært en dealbreker og han hadde ikke fått komme i nærheten av mine søte pelsballer (katter )
Gjest chisandra Skrevet 17. mars 2016 #9 Skrevet 17. mars 2016 Fytti! Fatter ikke at du klarer å forholde deg til han på noe som helst plan, ts.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 17. mars 2016 #10 Skrevet 17. mars 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har truffet en tilsynelatende hyggelig mann.Nå viser det seg at han er slem mot dyr.Har ikke sett han være fysik slem,men han ler når han hører om påkjørte dyr,syke dyr osv..Jeg føler dette er en megastor dealberaker for meg.Nå har han spurt om vi skal treffes i helgen og jeg har ikke mye lyst.Skal jeg fortelle han direkte hvorfor? Hadde dere orket å date en som ikke har medfølelse for dyr som lider? Anonymkode: f34bb...1ba Nei. Men hadde kanskje tatt en tur for å se hvordan hunden hans har det Eller jeg hadde hatt lyst til det hvertfall. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #11 Skrevet 17. mars 2016 1 minutt siden, Evilposelos skrev: Nei. Men hadde kanskje tatt en tur for å se hvordan hunden hans har det Eller jeg hadde hatt lyst til det hvertfall. Han har ingen dyr heldigvis... Anonymkode: f34bb...1ba 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 17. mars 2016 #12 Skrevet 17. mars 2016 Thats it, når jeg leser at han har hund og det ikke står der, er det på tide å sove. Natta 8
AnonymBruker 42 Skrevet 17. mars 2016 #13 Skrevet 17. mars 2016 "han ler når han hører om påkjørte, skadde, eller syke dyr" Hvordan har denne informasjonen nådd deg, og kan du gi et eksempel? OM det stemmer så har han jo antageligvis en form for "hjerneskade", men jeg misstenker at du har missforstått noe, for det å synes at skadede dyr er morsomt, både tror (og håper) jeg er såpass sjeldent at man må virkelig lete for å finne noen som faller under kategorien... "Hadde dere orket å date en som ikke har medfølelse for dyr som lider?" SELVFØLGELIG IKKE! 3
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #14 Skrevet 17. mars 2016 Mennesker uten empati for dyr klarer jeg ikke å forholde meg til i det hele tatt. De har dessverre ikke empati med mennesker heller. Skjønner godt du har aversjon mot han her. Anonymkode: 7b844...ff1 5
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 17. mars 2016 #15 Skrevet 17. mars 2016 (endret) w Endret 15. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #16 Skrevet 17. mars 2016 17 minutter siden, Beeblebrox skrev: "han ler når han hører om påkjørte, skadde, eller syke dyr" Hvordan har denne informasjonen nådd deg, og kan du gi et eksempel? OM det stemmer så har han jo antageligvis en form for "hjerneskade", men jeg misstenker at du har missforstått noe, for det å synes at skadede dyr er morsomt, både tror (og håper) jeg er såpass sjeldent at man må virkelig lete for å finne noen som faller under kategorien... "Hadde dere orket å date en som ikke har medfølelse for dyr som lider?" SELVFØLGELIG IKKE! Eksempel 1: En kompis hadde kjørt på et rådyr/hjortedyr.Han trodde dyret var dødt og la det i bagasjerommet og kjørte videre.Da han noen mil senere stoppet bilen kunne han se bulker i bak-panseret og da han åpnet bagasjerommet lå dyret der sprell levende og hadde altså spent så hardt at det ble bulker.Han sa han holdt på å le seg ihjel da kameraten fortalte han dette.Jeg spurte om han ikke synes synd på dyret som hadde ligget der skadet og livredd men fikk ingen respons på det. Eksempel 2: Han lo da jeg fortalte at hunden min fikk en nyresykdom og måtte avlives. Eksempel 3: Han fortalte at han som barn synes det var moro å la hunden jage katter mens han kjørte på skateboard og hadde hunden i bånd,slik at han ble dradd avgårde. Eksempel 4: Han sa han hatet katter fordi han en gang hadde trakket på en kattunge (det var IKKE med vilje i følge han selv) og kattemoren hadde frest til han...Dessuten hadde han en gang blitt angrepet av en villkatt uten forvarsel.Den hoppet ned på han fra et tre. Anonymkode: f34bb...1ba
Kristanna Skrevet 17. mars 2016 #17 Skrevet 17. mars 2016 Hadde væt helt uaktuelt for meg, han hadde jeg dumpet øyeblikkelig. Syns virkelig det er helt sykt å le av dyr som blir skadet, da er man ikke frisk i mine øyne.. Jeg liker ikke hunder (det er fordi jeg er allergisk), men jeg ønsker de ingenting vondt for det. Syns det er like trist hvis en hund blir skadet, som en katt. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #18 Skrevet 17. mars 2016 Blir helt uvell av å lese hva dere skriver. Det er jo flere grunner for at vi har fått et Dyrepoliti. Blant annet at de skal fange opp unge dyremishandlere da disse ofte vil overføre disse sadistiske tankene over på andre mennesker. Han første som ble dømt iht den nye loven får nå tvungen terapi for å ikke mishandle dyr eller mennesker mer. Anonymkode: 7b844...ff1 3
Gjest Sobril Skrevet 17. mars 2016 #19 Skrevet 17. mars 2016 (endret) 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er verdens største dealbreaker. Ja, fortell han direkte hvorfor. Anonymkode: 12fea...3fe Enig. Seriemordere har ofte en forhistorie med mishandling av dyr. Bare for å nevne det... Daten din høres for øvrig ut som en empatiløs jævel. Endret 17. mars 2016 av Sobril
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #20 Skrevet 17. mars 2016 Jeg datet en mann som elska og skremme katten min. Etter 2 date fikk han aldri komme til meg igjen. Katten min freste og reiste bust når hun så han. Hun tok avgjørelsen for meg. Anonymkode: 281c1...de4 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå