AnonymBruker Skrevet 16. mars 2016 #61 Skrevet 16. mars 2016 22 timer siden, AnonymBruker skrev: For å ta ham i forsvar: han er ikke en dott! Han er superfar, handyman, og har alltid vært der hundre prosent for meg. Det er bare det her med sex som alltid har vært et problem. Og som sagt - etter sistemann kom, så har han forandret seg. Han forventer vel at jeg gjør alt, siden jeg er i permisjon. Og jeg synes det er skikkelig dårlig å ta opp sexproblemet og stille forholdet til veggs i denne fasen. Anonymkode: 665c9...af1 At han er der hundre prosent for deg sa du? Unnskyld meg, men det høres ikke akkurat sånn ut.. Men, det er jo ditt eget valg å ta til takke med en sånn taper. Anonymkode: cc715...a16 5
Dr. A. Kula Skrevet 16. mars 2016 #62 Skrevet 16. mars 2016 28 minutter siden, ViljaH skrev: Jeg jobber ikke med barn. TS spurte hva andre mente hennes samboer burde bidra med. TS har forsøkt å snakke rolig med ham, har funnet seg i å være oppofrende og han er unnlatende og lat. Han hører ikke på henne. Da er det lov å si fra såpass tydelig at man blir hørt! De bør ikke alltid snakke slik til hverandre, enig i det, men TS virker å være veldig mild og oversnill. Da vil samboer ta det på alvor om hun sier NÅ ER DET NOK!! Først, beklager feil assosiasjon med nick, er jo også off-topic og irrelevant. Litt pirkete, så spør TS om han bør bidra met, ikke med hva. Videre forteller hun at de skriker til hverandre og er låst i kommunikasjonen. Ikke at de snakker rolig. Derfor er ikke løsningen å være trassig, men finne en måte å kommunisere på slik at begges sider blir tatt hensyn til. Ref andres og egen anbefaling om å bruke FVK.
Lammelåret Skrevet 17. mars 2016 #63 Skrevet 17. mars 2016 Den 16.3.2016 at 17.07, AnonymBruker skrev: Mannen går i full jobb, du er hjemmeværende, den eldste ungen er i barnehage, og likevel forventer du at han skal ta våkenetter sånn at du får sove? Jeg skjønner godt at han er sur. Anonymkode: 06e50...239 Det er da en helt rimelig forventning. Å være hjemme med baby er slitsomt, så at baby og barn er et felles ansvar etter hans arbeidstid er helt innafor! 1
Eighth Planet Skrevet 17. mars 2016 #64 Skrevet 17. mars 2016 (endret) Den 15. mars 2016 at 23.18, AnonymBruker skrev: Til høsten ja. Anonymkode: 665c9...af1 (angående hans pappapermisjon) Endret 17. mars 2016 av Eighth Planet la til hva som skjer til høsten
Arabella Skrevet 17. mars 2016 #65 Skrevet 17. mars 2016 Den 15.3.2016 at 23.17, AnonymBruker skrev: Veldig lett for det og si sånt. Jeg finner meg jo ikke i det - jeg har jo nettopp brukt hele kvelden på å prøve å få trøkt dette inni hodet på ham. Men han er så forbaska sta og det ender opp med at vi står og skriker til hverandre og ingen forstår den andre! Jeg har jo ikke lyst til at det skal bli slutt heller. Jeg elsker ham jo og jeg vil ikke at barna skal ende opp med en uke her og en uke der! Jeg er ikke en som bare gir opp pga. litt motgang. Men jeg trenger litt støtte og tips! Anonymkode: 665c9...af1 Der kom det, tenkte jeg det ikke. Du kan ikke tro hvor mange ganger jeg har hørt dette i møte med utslitte, ettergivende kvinner som har egoistiske menn som bare tenker på seg selv, at kvinnene er til for dem. Elsker denne mannen deg?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå