Gå til innhold

Hvor mange skritt har du gått i dag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

  • 2 måneder senere...

I går gikk jeg 6193.. veldig lite til å være meg, men trengte en hviledag :) Trente styrke da forøvrig i en time, og det telles jo ikke på skritt. 

Anonymkode: 89408...4d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Malenealone skrev:

Veldig bra!. Har dere skritteller applikasjon på mobilen? Jeg har kun en treningsapp som jeg bruker når jeg løper. Den teller også skritt. Men jeg er redd at en skritteller på mobilen vil koste penger med tanke på at man bruker vel....  Internett....for å få den inn. 

Men veldig gøy og motiverende å se hvor mye man går hver dag :)

Hun du siterer bruker fitbit som er et armbånd man har på seg. 

Jeg bruker også det, veldig greit om man vil følge med på aktive minutter, antall skritt, søvnmønster osv 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Xanthine
5 timer siden, Malenealone skrev:

Veldig bra!. Har dere skritteller applikasjon på mobilen? Jeg har kun en treningsapp som jeg bruker når jeg løper. Den teller også skritt. Men jeg er redd at en skritteller på mobilen vil koste penger med tanke på at man bruker vel....  Internett....for å få den inn. 

Men veldig gøy og motiverende å se hvor mye man går hver dag :)

Det stemmer, er en fitbit, jeg er kjempefornøyd med den.

Jeg går mye på jobb, og så har jeg en hund som trenger turer. Blir nok mellom 3-4 timer gåtur med hunden hver dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 8.5.2017 den 23.22, Xanthine skrev:

Ny personlig rekord for meg :nordvesta:

IMG_20170508_231828.JPG

KJEMPEFLOTT, SELV HAR JEG BARE GÅTT RUNDT 27 000.

Anonymkode: ea406...578

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Xanthine
1 time siden, AnonymBruker skrev:

KJEMPEFLOTT, SELV HAR JEG BARE GÅTT RUNDT 27 000.

Anonymkode: ea406...578

Men det er jo kjempebra :)

Synes alle her er flinke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dere som går 17000 skritt eller mere, hvor mye går dere? Jeg kommer aldri/ svart sjelden over 7000 skritt. Går ca en time hver dag, fram og til bake til byen, går fort og med lange steg da. Ca 5.5 km/t, så en god halv time på mølla, pluss styrke 2 ganger i uka. Kan godt finne på å gå en tur tilbake til byen om det er noe jeg har glemt. Jobbet på sykehus og hadde vel ca 6- 7000 skritt der på ei vakt. Du som gikk 42000 hvor og hvordan har du klart det? Det er utrolig mye!

Anonymkode: 1f314...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Xanthine
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere som går 17000 skritt eller mere, hvor mye går dere? Jeg kommer aldri/ svart sjelden over 7000 skritt. Går ca en time hver dag, fram og til bake til byen, går fort og med lange steg da. Ca 5.5 km/t, så en god halv time på mølla, pluss styrke 2 ganger i uka. Kan godt finne på å gå en tur tilbake til byen om det er noe jeg har glemt. Jobbet på sykehus og hadde vel ca 6- 7000 skritt der på ei vakt. Du som gikk 42000 hvor og hvordan har du klart det? Det er utrolig mye!

Anonymkode: 1f314...268

Ligger vanligvis på ca 30 000 skritt hver dag. Jeg har hund,så det blir mange ekstra skritt av det,regner med ca 4 timer tur hver dag med henne,pluss ca en halvtime hver vei til jobb,har en jobb som jeg må bevege meg mye i,pluss en gåtur til butikken, så fyker antall skritt opp.(prøver å slanke meg, har mange kilo jeg skal bli kvitt, innen neste sommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjennomsnittet er vel 20 000 men kan fort komme opp i 30 000 på en aktiv dag:)

Anonymkode: f977f...d5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...