Gå til innhold

Hvor mange skritt har du gått i dag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når jeg går fra sengen min til sofaen, er det kanskje 30 steg. Så skal jeg ha mat, 20 steg til kjøkkenet og 20 tilbake. Så er det bad, 40 steg fram og tilbake. Da har jeg brukt 100 steg tilsammen på en vanlig morgenrutine. Men jeg skal selvsagt ha 2-3 måltider til. Og gjerne mer enn 1 dobesøk. På en veldig lat dag gjør jeg kanskje 1000-1500 steg.

Så jeg skjønner ikke hvordan dere klarer 100-250?

Ikke for å være en kjip helsefrik, men dere bør endre deres livsstil før det er for sent.

Anonymkode: eb35c...97c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 4 måneder senere...

Normen for meg er ca 10000, på en veldig god dag kan jeg komme opp i 12-14000. På dårlige dager prøver jeg å i alle fall komme til 6-7000.  Er ufør og har funnet en omtrentlig balanse for hvor mye jeg kan pushe meg uten at det blir for mye. Deler det opp i flere korte turer i løpet av dagen (eller økter med stepkasse), helst etter måltider så holder jeg lettere blodsukkeret i sjakk også. 

Når det er sagt, så ble det 9650 i går, i dag håper jeg å komme meg til 7000.

Anonymkode: 72d00...122

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke i form om dagen. Har nok med å bruke energi på å ta vare på barna, lage mat, stelle i huset. Går ikke med tlf på meg hele tiden. Men ser den registrerer 2000-4000 daglig. Gleder meg til energien kommer opp og formen er god, slik at jeg får trent igjen, gått lange turer osv.

Anonymkode: 5b748...23c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag og fortsatt gåen i kroppen etter operasjonen på tirsdag

49FE421A-C804-41F0-80A8-5D5C1B17405E.jpeg

Anonymkode: e924d...340

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.8.2020 den 14.06, AnonymBruker skrev:

Normen for meg er ca 10000, på en veldig god dag kan jeg komme opp i 12-14000. På dårlige dager prøver jeg å i alle fall komme til 6-7000.  Er ufør og har funnet en omtrentlig balanse for hvor mye jeg kan pushe meg uten at det blir for mye. Deler det opp i flere korte turer i løpet av dagen (eller økter med stepkasse), helst etter måltider så holder jeg lettere blodsukkeret i sjakk også. 

Når det er sagt, så ble det 9650 i går, i dag håper jeg å komme meg til 7000.

Anonymkode: 72d00...122

Ufør når du normalt greier 10 000 skritt pr dag! ??

Anonymkode: 343fd...ce0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ufør når du normalt greier 10 000 skritt pr dag! ??

Anonymkode: 343fd...ce0

Det går helt fint det...

Anonymkode: e924d...340

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ufør når du normalt greier 10 000 skritt pr dag! ??

Anonymkode: 343fd...ce0

Huff ja tenk så mye arbeidsevne jeg sløser bort på å gå noen runder i nabolaget i løpet av en dag. Jeg har nettopp gått en runde og vært innom butikken på retur og er oppe i 4900 skritt. Når jeg har hvilt noen timer er jeg kanskje så freidig at jeg prøver meg på en runde til. 

Anonymkode: 72d00...122

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...