Trampe Skrevet 8. mars 2016 #61 Del Skrevet 8. mars 2016 Jeg lurer litt på hvilke signaler disse middagene sender til barna, og hvilket forhold barna da har til deg. Hvordan ser de på deg? Som en inntrenger? Hun som står i veien for at mamma og pappa blir sammen igjen? Reagerer ikke barna på at du blir tilsidesatt hver mandag til fordel for mamma? Mitt stebarn ville reagert om moren hennes hadde kommet hit for å spise uten at jeg ble inkludert. At skilte foreldre tilbringer tid sammen med barna, kan være svært positivt for alle parter. Hvis det er planlagt, gjennomtenkt og forklart til barna. Er far her sikker på at ikke barna går og venter på at du skal flytte, slik at mamma kan flytte inn igjen? Gjør du og far noe sammen med barna ellers, slik at disse middagene bare er koselige for dem - kvalitetstid sammen med foreldrene sine - og ikke skaper håp om at foreldrene en vakker dag blir sammen igjen? Jeg skulle tro de fleste skilsmissebarn, meg selv inkludert, ønsker innimellom at foreldrene skal finne sammen igjen. Hvis disse barna går og venter på dette, fordi de opplever hver eneste uke at mamma og pappa bruker tid sammen, da kan de umulig ha det veldig bra..? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caline Skrevet 8. mars 2016 #62 Del Skrevet 8. mars 2016 Den 3. mars 2016 at 20.58, O.G. skrev: Det der skal du ikke finne deg i, hvis de vil ete sammen så kan de gå på resturant, ikke i ditt hus og på ditt kjøkken. Makan! Dette!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå