Gå til innhold

Post bilde/beskriv drømmejenta

Fremhevede innlegg

Gjest Leonardo
Skrevet
14 timer siden, carmen81 skrev:

🤗

Det var kun en firkant i svaret ditt, men jeg velger å anta at det er en positiv firkant.
:)  

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Denne mannsjåvinistiske tråden burde fjernes.

Anonymkode: dfaa1...74c

Gjest Jon Are
Skrevet

barnløs, ønsker ikke barn, er glad i dyr og glad i å reise. sporty og søt.

med hilsen fra

jon are

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Leonardo skrev:

Det var kun en firkant i svaret ditt, men jeg velger å anta at det er en positiv firkant.

Jeg får heller ikke frem noe annet enn firkant. Har sett det flere ganger, og det er litt irriterende å ikke vite hva som skal være der.

Anonymkode: 9d9a3...2b5

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Jon Are skrev:

barnløs, ønsker ikke barn, er glad i dyr og glad i å reise. sporty og søt.

med hilsen fra

jon are

Dette er jo meg. Men jeg søker stadig drømmemannen, som uteblir. :P

Anonymkode: 9d9a3...2b5

AnonymBruker
Skrevet

image.png

image.jpeg

Anonymkode: 2e1b6...73b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Drømmekvinnen går rundt i bare undertøy? :klo:

Anonymkode: a525f...c5c

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Drømmekvinnen går rundt i bare undertøy? :klo:

Hva slags dumt spørsmål er det? Hadde kvinner postet en mann i bar overkropp hadde ingen lurt på om drømmemannen bare går rundt i boxeren. 

Anonymkode: b143b...f26

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags dumt spørsmål er det? Hadde kvinner postet en mann i bar overkropp hadde ingen lurt på om drømmemannen bare går rundt i boxeren. 

Anonymkode: b143b...f26

Jeg kan sikle på bilder av kjekke, muskuløse menn i boxer, men det er ikke drømmemannen utfra bare det. Andre ting er viktigere når det kommer til å være drømmemannen. Derfor lurer jeg på, ifølge bildene som er postet her, om drømmedama bare skal være pen og ta seg bra ut i bikini? 

Skrevet
6 timer siden, Leonardo skrev:

Det var det! 

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne mannsjåvinistiske tråden burde fjernes.

Anonymkode: dfaa1...74c

Eller du burde la være å lese slike tråder. 

• Liker 1
  • 9 måneder senere...
Gjest RealWildOne
Skrevet

Drømmedama er ei som får tårer til å renne nedover mitt kinn, ei som får meg til å smile og le fordi hennes smil og latter smitter over til meg, ei som får meg til å føle bekymring for henne når hun f.eks. er syk. Altså ei som berører meg på et følelsesmessig plan, ei som får meg til å føle meg mer levende fordi hun er til...

Jeg har følt på de fleste følelser man kan føle påvirket av andre man har kjær, så jeg har gått gjennom hele mitt følelsesregister på på godt og vondt, men drømmedama har jeg aldri møtt da i så fall hadde jeg ikke vært single nå. Bruddstykker av hvem hun er har jeg dog fått, så jeg vil kjenne henne igjen fra mine drømmer når jeg en gang møter henne for alle mine ekser har hatt en del av seg i henne selv om ingen av dem var henne...

Har ikke møtt henne så langt, men vet at hun finnes der ute og jeg håper mer enn noe annet at jeg skal treffe henne... :)

Skrevet
På 2.3.2016 den 19.07, AnonymBruker skrev:

Ikke så uenig der, men tattiser...meh...det er bare så harry og mainstream at det er turn off. Tenk når hun blir over 60...ikke mye igjen av de tattisene da...

Anonymkode: a0d66...dba

Bilderesultat for tattoo meme

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...