powski Skrevet 2. mars 2016 #61 Skrevet 2. mars 2016 5 timer siden, kisskissbangbang skrev: Jeg har ingen drømmedame, bare en drømmemann. Men må si at hu der var perfekt! Goals 4
Gjest Minesveiper Skrevet 2. mars 2016 #62 Skrevet 2. mars 2016 Utseende: Synes Anna Faith Carlson(Frozen girl) ser veldig bra ut. Hadde hun gått forbi meg hadde jeg blitt helt Personlighet: Liker damer som er lekne, gode, varme, flørtete(med meg) og smarte.
Gjest Leonardo Skrevet 2. mars 2016 #63 Skrevet 2. mars 2016 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva legger du i jevnlig? Anonymkode: 3be2e...867 Akkurat det har jeg ikke reflektert så nøye over, men sjeldnere enn en gang i måneden i hvert fall.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #64 Skrevet 2. mars 2016 4 minutter siden, Leonardo skrev: Akkurat det har jeg ikke reflektert så nøye over, men sjeldnere enn en gang i måneden i hvert fall. Hahah, ok, så hvis en kvinne legger ut et nytt bilde av seg selv hver andre eller tredje måned (på fb f.eks.) , så er hun uaktuell for deg? Anonymkode: 3be2e...867
Gjest Leonardo Skrevet 2. mars 2016 #65 Skrevet 2. mars 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hahah, ok, så hvis en kvinne legger ut et nytt bilde av seg selv hver andre eller tredje måned (på fb f.eks.) , så er hun uaktuell for deg? Anonymkode: 3be2e...867 Det har jeg ikke sagt. Hver andre eller tredje måned er jo sjeldnere enn en gang i måneden. Jeg, mine kamerater og mange av selv de pene jentene på vennelisten min oppdaterer ikke profilbildet mer enn kanskje 1 gang i året. Du henger deg opp i detaljer. Essensen i det jeg skrev er jo at jeg ønsker en jente som ikke dyrker sin egen skjønnhet, ikke er avhengig av konstant bekreftelse fra omgivelsene og som vet at hun har noe som er verdt mer enn nettopp sitt ytre. Men jeg har vel ikke noen absolutter i så måte. Oppfordringen var å beskrive "drømmedamen" og jeg gjorde nettopp det.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #66 Skrevet 2. mars 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er faktisk en venninne av meg som mener at jeg har for høye krav, til tross for at de eneste kravene mine er at hun er en jente, hun liker meg, ikke har iq under 80 og ikke veier over 100. Anonymkode: 88ba7...034 Vel, nå er det veldig stor forskjell på ei på 1.80 som veier 101 kg og ei på 1.65 som veier 99 kg, men den ene er ikke innafor hos deg? Anonymkode: 50746...bbd
Gjest Tekola Skrevet 3. mars 2016 #67 Skrevet 3. mars 2016 Ryddet for hets, personangrep og svar til dette. Tekola, admin.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #68 Skrevet 3. mars 2016 (endret) Rachel Weisz må vel være typisk drømmedame-materiale. Utrolig søt og sexy på samme tid, elegant, naturlig, velutdannet, reflektert og veltalende. Holder seg utrolig godt også, hun er faktisk over 40 nå. Liker generelt damer med et naturlig pent utseende, sunn vekt og høy intelligens. Spraytan-brune damer som tilbringer livet sitt på treningsstudio og knapt har lest en bok havner nederst på lista mi. http://www4.pictures.gi.zimbio.com/Agora+Photocall+2009+Cannes+Film+Festival+CLk5jMFjO0Ml.jpg Anonymkode: b308a...c2d Endret 4. mars 2016 av Tekola 8
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #69 Skrevet 3. mars 2016 Drømmedama mii! Slank, positiv, lav (160), fin hud, fint hår osv. Anonymkode: 76de7...621 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #70 Skrevet 3. mars 2016 (endret) 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Rachel Weisz må vel være typisk drømmedame-materiale. Utrolig søt og sexy på samme tid, elegant, naturlig, velutdannet, reflektert og veltalende. Holder seg utrolig godt også, hun er faktisk over 40 nå. Liker generelt damer med et naturlig pent utseende, sunn vekt og høy intelligens. Spraytan-brune damer som tilbringer livet sitt på treningsstudio og knapt har lest en bok havner nederst på lista mi. http://www4.pictures.gi.zimbio.com/Agora+Photocall+2009+Cannes+Film+Festival+CLk5jMFjO0Ml.jpg Anonymkode: b308a...c2d Fra Reddit: Sitat I sat next to Rachel Weisz on a flight to Malta. I was 14 or 15 years old and had absolutely fallen in love with her in The Mummy movies. She was my first girl crush and I wanted to be just like her. She was very warm and friendly at the beginning of the flight so I thought "Don't screw this up by acting like another fawning fangirl." I never let on that I knew who she was and just chatted happily with her as the conversation dwindled and she became more sullen and withdrawn. Finally she snapped at me about something (I can't even remember what I said or what she said in response, but it was clearly in a irritated tone) and I immediately sat back and went silent. Her little son and his nanny were sitting across the aisle from me and I guess the nanny had been eavesdropping. A couple minutes after Weisz snapped at me, she got up to use the restroom and her nanny leaned over and said simply and quietly "She gets upset if you don't acknowledge who she is." I tried to continue talking to the nanny but she turned back to the little boy and acted like she had never said anything at all. Anonymkode: a605b...00e Endret 4. mars 2016 av Tekola 2
Gjest Leonardo Skrevet 3. mars 2016 #71 Skrevet 3. mars 2016 Den 2.3.2016 at 18.36, Leonardo skrev: Utseende: Feminin. Slank og trent, men helst ikke en fitness-fysikk. Gjerne pupper, men ingen krise om de er små. En deilig rumpe er viktigere. Jepp. I'm an ass-man. Svak for langt hår, men kan også være kort. Velstelt og bra hygiene. Bra klesstil. Personlighet: Feminin. Snill. Omsorgsfull. Dømmer ikke. Baksnakker ikke. Snakker generelt ikke negativt om andre mennesker. Positiv og god innstilling. Sprudlende. Glad. Takknemlig. Leken. Sexy. Bestemt. Vet hva hun vil. Åpen og utadvendt. Romantisk. Lidenskapelig. Noe eventyrlysten. Nysgjerrig på livet. Fra toppen av hodet mitt akkurat nå. Møtte henne i dag. Bold som jeg er spurte jeg henne selvsagt ut også.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #72 Skrevet 3. mars 2016 8 minutter siden, Leonardo skrev: Møtte henne i dag. Bold som jeg er spurte jeg henne selvsagt ut også. Fant du ut at hun hadde hele den personligheten på en dag? Trodde slike ting tok litt tid. Men, bra du turte Anonymkode: e1cd6...d0f 3
Gjest Leonardo Skrevet 3. mars 2016 #73 Skrevet 3. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fant du ut at hun hadde hele den personligheten på en dag? Trodde slike ting tok litt tid. Men, bra du turte Anonymkode: e1cd6...d0f Utseendet kunne jeg raskt bekrefte. NYDELIG jente med en fantastisk utstråling og et nydelig smil. Feminin? Jepp. Hun virket snill. Og gav ekstra service utover hva hun trengte å gjøre (snill og omsorgsfull). La også merke til at hun var hyggelig med andre (veldig viktig). Positiv og god innstilling. Sprudlende. Glad. Åpen og utadvendt. Jeg kjenner henne selvsagt ikke, men jeg liker å tro at jeg er litt menneskekjenner og jeg merker ganske fort om det er en jente jeg liker og for meg fremsto hun som en drømmedame. I hvert fall en jeg kunne tenke meg å bli bedre kjent med.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #74 Skrevet 3. mars 2016 Et øyeblikk siden, Leonardo skrev: Utseendet kunne jeg raskt bekrefte. NYDELIG jente med en fantastisk utstråling og et nydelig smil. Feminin? Jepp. Hun virket snill. Og gav ekstra service utover hva hun trengte å gjøre (snill og omsorgsfull). La også merke til at hun var hyggelig med andre (veldig viktig). Positiv og god innstilling. Sprudlende. Glad. Åpen og utadvendt. Jeg kjenner henne selvsagt ikke, men jeg liker å tro at jeg er litt menneskekjenner og jeg merker ganske fort om det er en jente jeg liker og for meg fremsto hun som en drømmedame. I hvert fall en jeg kunne tenke meg å bli bedre kjent med. Så du ba ut ei du kjøpte kaffe av? Du vet at de må være serviceinnstilte ovenfor alle kundene? Anonymkode: e4036...8bc 3
Gjest Leonardo Skrevet 3. mars 2016 #75 Skrevet 3. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så du ba ut ei du kjøpte kaffe av? Du vet at de må være serviceinnstilte ovenfor alle kundene? Anonymkode: e4036...8bc Kanskje. Ja. Det finnes rikelig med servicepersonell som IKKE er serviceinnstilte ovenfor alle kundene, men nei, jeg trodde ikke hun var interessert kun fordi hun var hyggelig med meg. Men jeg var interessert i henne og derfor gjorde jeg som jeg gjorde.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #76 Skrevet 3. mars 2016 1 minutt siden, Leonardo skrev: Kanskje. Ja. Det finnes rikelig med servicepersonell som IKKE er serviceinnstilte ovenfor alle kundene, men nei, jeg trodde ikke hun var interessert kun fordi hun var hyggelig med meg. Men jeg var interessert i henne og derfor gjorde jeg som jeg gjorde. Sa hun ja? Gjorde du det foran de andre kundene? Anonymkode: e4036...8bc
Gjest Leonardo Skrevet 3. mars 2016 #77 Skrevet 3. mars 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sa hun ja? Gjorde du det foran de andre kundene? Anonymkode: e4036...8bc Hun sa det var veldig hyggelig, men at hun hadde kjæreste. Jeg sa at jeg var ikke overrasket, men at jeg uansett synes hun var veldig sjarmerende. Hun sa hun synes jeg var sjarmerende også og at vi sikkert sees en dag. Spiller ingen rolle for min del. Jeg gikk for det jeg ville ha og det er det viktigste for meg. Forhåpentligvis tok hun det som et hyggelig kompliment i hverdagen. Og nei, jeg gjorde det ikke foran de andre kundene. Det var stille i lokalet. Hvis ikke hadde jeg ikke gjort det. Ikke for min del (jeg bryr meg ikke om noen hører), men for hennes del.
Gjest Leonardo Skrevet 4. mars 2016 #78 Skrevet 4. mars 2016 Jeg må innrømme at jeg ble ganske sjarmert av denne jenta og har hatt meg selv i å tenke på henne flere ganger i dag. Det var sikkert bare en veldig høflig avvisning, men jeg har også tatt meg i å tenke på at hun sa hun synes jeg også var sjarmerende og at vi sikkert sees igjen. Satser på det går over i løpet av helgen. Om ikke blir jeg kanskje nødt å skru opp sjarmen enda et nivå og se hva som skjer.
Silfen Skrevet 4. mars 2016 #79 Skrevet 4. mars 2016 Hadde jeg likt damer så tror jeg at jeg hadde hevet meg på KKBB sin smak. Bildet av den kvinnen var helt herlig. 1
carmen81 Skrevet 4. mars 2016 #80 Skrevet 4. mars 2016 Den 2. mars 2016 at 18.36, Leonardo skrev: Utseende: Feminin. Slank og trent, men helst ikke en fitness-fysikk. Gjerne pupper, men ingen krise om de er små. En deilig rumpe er viktigere. Jepp. I'm an ass-man. Svak for langt hår, men kan også være kort. Velstelt og bra hygiene. Bra klesstil. Personlighet: Feminin. Snill. Omsorgsfull. Dømmer ikke. Baksnakker ikke. Snakker generelt ikke negativt om andre mennesker. Positiv og god innstilling. Sprudlende. Glad. Takknemlig. Leken. Sexy. Bestemt. Vet hva hun vil. Åpen og utadvendt. Romantisk. Lidenskapelig. Noe eventyrlysten. Nysgjerrig på livet. Fra toppen av hodet mitt akkurat nå. 🤗
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå