AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #41 Skrevet 2. mars 2016 4 minutter siden, Trollkarlen skrev: Slank, ikke for store pupper. Ikke kjerringklipp. Minimalt med selfies på sosiale medier Har sitt eget liv med egne interesser og disse interessene er faktiske interesser, ikke kun tull som realityserier og shopping. Avskyr "sole seg" ferier og reiser. Uten barn og vil ikke ha barn Trenger ikke samboerskap eller giftemål Sånn, tror jeg har klart å sikte meg inn på en nært ikke-eksisterende del av den kvinnelige befolkning i Norge. Vi finnes Anonymkode: e4088...9e6 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #43 Skrevet 2. mars 2016 Lav, søt, nett, slank, morsom, positive vibes, langt hår, fin hud, gjerne brunt/Sort hår, tæn, snill mot andre og aktiv Anonymkode: 76de7...621 6
Kristiansand123 Skrevet 2. mars 2016 #44 Skrevet 2. mars 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er lov å si feit i steden for formfull altså ;-) Anonymkode: e4036...8bc Er du gal??'hun er da langt fra feit. For en gal verden altså... 10
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #45 Skrevet 2. mars 2016 17 minutter siden, Kristiansand123 skrev: Er du gal??'hun er da langt fra feit. For en gal verden altså... På KG er alle feite. Og sjalu. Og har hengepupper :/ Flaks vi har sånne flinke troll til å minne oss på det! Anonymkode: 2c44c...9f3 11
Gjest incognita Skrevet 2. mars 2016 #46 Skrevet 2. mars 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: På KG er alle feite. Og sjalu. Og har hengepupper :/ Flaks vi har sånne flinke troll til å minne oss på det! Anonymkode: 2c44c...9f3 Du glemte bitter. 1
Gjest Cartman Skrevet 2. mars 2016 #47 Skrevet 2. mars 2016 3 timer siden, Løkky skrev: Så usikkerhetsmomentene er familien min, vektløfting og sminke. Jeg er mors gullgutt, så det går sikkert fint. Mamma er fra Bergen, så du må bare si "Brrrrrrann e bæst. Eg drikker Hansa øøøøøl." Vektløfting ordner vi. Sminken ordner jeg. Skal ringe han derre Hallgrim fyren fra luksusfellen. Han kan holde et foredrag om sminkeutgifter.
Gjest Løkky Skrevet 2. mars 2016 #48 Skrevet 2. mars 2016 Et øyeblikk siden, Cartman skrev: Så usikkerhetsmomentene er familien min, vektløfting og sminke. Jeg er mors gullgutt, så det går sikkert fint. Mamma er fra Bergen, så du må bare si "Brrrrrrann e bæst. Eg drikker Hansa øøøøøl." Vektløfting ordner vi. Sminken ordner jeg. Skal ringe han derre Hallgrim fyren fra luksusfellen. Han kan holde et foredrag om sminkeutgifter. Hahahaha! God plan, god plan!
Gjest incognita Skrevet 2. mars 2016 #49 Skrevet 2. mars 2016 1 minutt siden, Cartman skrev: Så usikkerhetsmomentene er familien min, vektløfting og sminke. Jeg er mors gullgutt, så det går sikkert fint. Mamma er fra Bergen, så du må bare si "Brrrrrrann e bæst. Eg drikker Hansa øøøøøl." Vektløfting ordner vi. Sminken ordner jeg. Skal ringe han derre Hallgrim fyren fra luksusfellen. Han kan holde et foredrag om sminkeutgifter.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #50 Skrevet 2. mars 2016 3 timer siden, Katten.2.0 skrev: Min er derimot høy, slank, lyshåret, blondt hår, blå/grønne øyne, høye kinnbein, tatoveringer, et fantastisk smil og med glimt i øynene. Tatoveringer er aldri feil! Mye fokus på utseendet da. Anonymkode: 0b02f...757 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #51 Skrevet 2. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Mye fokus på utseendet da. Anonymkode: 0b02f...757 Gjelder forøvrig flere her. Er det bare det dere tenker på når dere tenker drømmedame? Anonymkode: 0b02f...757 1
Katten.2.0 Skrevet 2. mars 2016 #52 Skrevet 2. mars 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mye fokus på utseendet da. Anonymkode: 0b02f...757 "Post bilde/beskriv drømmedama" er tittelen på tråden. Da er det naturlig å tro at tråden vektlegger utseendet kontra personlige egenskaper. 6
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #53 Skrevet 2. mars 2016 1 minutt siden, Katten.2.0 skrev: "Post bilde/beskriv drømmedama" er tittelen på tråden. Da er det naturlig å tro at tråden vektlegger utseendet kontra personlige egenskaper. Tolket det litt annerledes og det har vist flere andre gjort også. For meg er i hvert fall ikke utseendet det viktigste men vi er jo forskjellig. Anonymkode: 0b02f...757 1
Gjest Cartman Skrevet 2. mars 2016 #54 Skrevet 2. mars 2016 11 minutter siden, incognita skrev: Hva er galt med han? Kanskje han flørter med Løkky og tar henne fra meg
Gjest incognita Skrevet 2. mars 2016 #55 Skrevet 2. mars 2016 Et øyeblikk siden, Cartman skrev: Hva er galt med han? Kanskje han flørter med Løkky og tar henne fra meg Hallgeir.
Gjest Cartman Skrevet 2. mars 2016 #56 Skrevet 2. mars 2016 Et øyeblikk siden, incognita skrev: Hallgeir. Haha. Nei jeg tenker på broren hans Hallgrim
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #57 Skrevet 2. mars 2016 Leste gjennom denne tråden og syns det var mye reflektert rundt hvordan drømmedama skal være framfor se ut, så jeg syns ikke det ble mye fokus på utseendet her. Som Katten sier så var jo trådens tema hvordan drømmedama skal se ut og gjerne med bilde, så jeg ble faktisk overrasket over at det er flere som heller har ramset opp kvaliteter. Syns det var en fin vending - we have to use that in another episode... Anonymkode: 69978...f6f 4
mann.85 Skrevet 2. mars 2016 #58 Skrevet 2. mars 2016 (endret) http://25.media.tumblr.com/tumblr_m7p5nq2SUA1rc7110o1_1280.jpg Endret 3. mars 2016 av Tekola 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #59 Skrevet 2. mars 2016 4 timer siden, Leonardo skrev: En veldig viktig ting jeg glemte å skrive og som er verdt en egen post: Hun er vakker, men hun er ikke opphengt i sin egen skjønnhet. Altså, hun vet at hun er vakker, men hun har langt viktigere ting på gang i livet sitt og føler ikke at det at hun er vakker i seg selv betyr at verden skylder henne noe eller at hun er verdt mer enn andre kun fordi hun var heldig og ble født vakker. Hva betyr det i praksis? Det betyr mellom annet at hun sannsynligvis ikke har Instagram og at om hun har det, så er det ikke utelukkende bilder av seg selv eller seg selv med andre. Hun oppdaterer heller ikke jevnlig profilbildet på Facebook og lever ikke for bekreftelse fra andre. Det betyr også at hun er empatisk og ikke selvopptatt. Hva legger du i jevnlig? Anonymkode: 3be2e...867
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #60 Skrevet 2. mars 2016 Jeg opplever meg selv som en person som er jordnær, pliktoppfyllende, reflektert, omsorgsfull og opptatt av andres velvære. Er engasjert i det som skjer rundt meg i hverdagen, og sier som regel ja til det meste. Liker å dra en vits innimellom og er stort sett positivt innstilt. Er generelt veldig sosial av meg og liker å møte nye mennesker. Samtidig er jeg en person som kan bli sliten av alt kjaset og maset rundt meg. Av den grunn er det lett for meg å trekke meg tilbake, nyte noen gode timer for meg selv og rett og slett slappe av med litt god musikk, en kjøretur eller en god TV-serie. Liker den gode samtalen og andre mennesker gir meg energi. Drømmedama (beskrivelse): Jordnær Medmenneskelig og empatisk Humoristisk Liker fysisk aktivitet av ulik sort (men ikke fanatisk opptatt av det) Liker å se på ulike typer idrett Interesse for matlaging Evner å være sosial, men samtidig like rolige kvelder (ikke dumt med en TV-serie eller en lidenskapelig samtale) Romantisk og kjærlig Interesse for musikk (hører selv på mye forskjellig, inkludert opera og klassisk) Når det kommer til utseende har jeg ingen bestemt fasit, ettersom personligheten betyr mye (og den er med på å gjøre personen vakker). Dessuten har jeg møtt på mange vakre personer rent fysisk, uavhengig av etnisitet, kroppsfasong, lengde og øvrig utforming. Anonymkode: 745fb...b13
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå