AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #1 Skrevet 2. mars 2016 Jeg er litt nysgjerrig på hva dere gutter anser som ei såkalt "drømmejente". Spør kun av ren nysgjerrighet Jeg vet det er flere tråder om nettopp dette, men det er mye avsporing på de. Post gjerne bilde eller beskriv hvordan hun ser ut og oppfører seg. Og ett spørsmål til; hvis jenta hadde vært jomfru - hva hadde dere tenkt om det? Eller hadde dere ikke brydd dere? Eventuelt negative/positive sider ved det? Og nei, jeg er ikke jomfru. Men jeg vet at det er mange forskjellige meninger rundt det Vennligst ikke spor av, hold dere til tema Anonymkode: 1f5bd...b70
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #2 Skrevet 2. mars 2016 Ikke masete Snill, god og omtenksom Bein i nesa, klare å stå opp for seg selv Selvrespekt Søt Kosete Anonymkode: b143b...f26 4
Gjest Cartman Skrevet 2. mars 2016 #3 Skrevet 2. mars 2016 Lite drama Utrolig viktig at hun akseptere andre mennesker, som mennesker med downs syndrom, arvelige sykdommer etc. Snill Omtenksom Fungerer godt med familien min Hun aksepterer meg for den jeg er Empatisk Direkte Sjenert Rolig Kroppsform ikke viktig. Pupper og ræv er digg uansett størrelse. Liker filmer og serier Vektløfting er et pluss Liker fisketurer Bruker ikke sminke Går på butikken i joggebukse Liker ikke feminister, MRA og alle andre gærninger Mange flere punkter jeg kunne lagt til, men det blir litt mye.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #5 Skrevet 2. mars 2016 3 minutter siden, Jacuzzi skrev: Oioioi Cartman. Lykke til med det der. Selvfølgelig måtte det komme en sånn post. Anonymkode: b143b...f26 5
Gjest Cartman Skrevet 2. mars 2016 #6 Skrevet 2. mars 2016 4 minutter siden, Jacuzzi skrev: Oioioi Cartman. Lykke til med det der. Takk! Jeg skal gi deg beskjed når jeg har funnet henne. Kan sikkert legge ut et bilde også.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #7 Skrevet 2. mars 2016 10 minutter siden, Cartman skrev: Takk! Jeg skal gi deg beskjed når jeg har funnet henne. Kan sikkert legge ut et bilde også. Du beskrev meg nesten 😉 Anonymkode: f3230...aee 2
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 2. mars 2016 #8 Skrevet 2. mars 2016 (endret) Jeg gidder ikke beskrive så jeg poster et bilde https://4.bp.blogspot.com/-xKOV8Sv62K8/Vsz0UievADI/AAAAAAAAGSc/UESGbRmkVZE/s1600/Journelles-Berlinale-Showroom-zlabels-17-683x1024.jpg Endret 2. mars 2016 av Tekola
Gjest Cartman Skrevet 2. mars 2016 #9 Skrevet 2. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du beskrev meg nesten 😉 Anonymkode: f3230...aee Hvor enn jeg er tenker jeg på deg!
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #10 Skrevet 2. mars 2016 Drømmedama er en person som faktisk eksiterer og som liker meg Anonymkode: 88ba7...034 6
kisskissbangbang Skrevet 2. mars 2016 #11 Skrevet 2. mars 2016 Hun er en sexylubben/formfull brunette med myke lår og myke pupper. Har lys hud, masse tatoveringer og fyldige lepper. 3
Gjest Cartman Skrevet 2. mars 2016 #12 Skrevet 2. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Drømmedama er en person som faktisk eksiterer og som liker meg Anonymkode: 88ba7...034 Nå synes jeg du stiller høye krav her. Tenk på alle damene, som ikke eksisterer. De ønsker seg kanskje kjæreste de også
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #13 Skrevet 2. mars 2016 1 minutt siden, kisskissbangbang skrev: Hun er en sexylubben/formfull brunette med myke lår og myke pupper. Har lys hud, masse tatoveringer og fyldige lepper. Hva mener du med "myke" lår? Utrent, litt dvaske liksom? Har du et bilde? Anonymkode: e4036...8bc
kisskissbangbang Skrevet 2. mars 2016 #14 Skrevet 2. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du med "myke" lår? Utrent, litt dvaske liksom? Har du et bilde? Anonymkode: e4036...8bc 17
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #15 Skrevet 2. mars 2016 1 minutt siden, kisskissbangbang skrev: Hun der var jævlig digg Anonymkode: e4036...8bc 6
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #16 Skrevet 2. mars 2016 7 minutter siden, Cartman skrev: Nå synes jeg du stiller høye krav her. Tenk på alle damene, som ikke eksisterer. De ønsker seg kanskje kjæreste de også Det er faktisk en venninne av meg som mener at jeg har for høye krav, til tross for at de eneste kravene mine er at hun er en jente, hun liker meg, ikke har iq under 80 og ikke veier over 100. Anonymkode: 88ba7...034 5
Gjest Løkky Skrevet 2. mars 2016 #17 Skrevet 2. mars 2016 33 minutter siden, Cartman skrev: Lite drama Utrolig viktig at hun akseptere andre mennesker, som mennesker med downs syndrom, arvelige sykdommer etc. Snill Omtenksom Fungerer godt med familien min Det kan jeg ikke garantere uten å ha møtt de Hun aksepterer meg for den jeg er Empatisk Direkte Sjenert Rolig Kroppsform ikke viktig. Pupper og ræv er digg uansett størrelse. Liker filmer og serier Vektløfting er et pluss Lite utprøvd, men man vet ikke før man har prøvd. Liker fisketurer Bruker ikke sminke Bruker stort sett alltid maskara, men det er også kun det eneste. (Til fest er det noe annet..) Går på butikken i joggebukse Liker ikke feminister, MRA og alle andre gærninger Mange flere punkter jeg kunne lagt til, men det blir litt mye.
kisskissbangbang Skrevet 2. mars 2016 #18 Skrevet 2. mars 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun der var jævlig digg Anonymkode: e4036...8bc I know! Det ironiske er at damer jeg vil ligge med er den rake motsetninga av hvordan jeg ønsker å se ut sjøl. Har ikke lyst til å være så formfull sjøl, feks, men damer som henne gjør meg sånn --> 4
Gjest Cartman Skrevet 2. mars 2016 #19 Skrevet 2. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er faktisk en venninne av meg som mener at jeg har for høye krav, til tross for at de eneste kravene mine er at hun er en jente, hun liker meg, ikke har iq under 80 og ikke veier over 100. Anonymkode: 88ba7...034 Du kan hilse venninna di fra meg og si at hu er på bærtur. Du bestemmer over ditt eget liv. Hun har ingen rett til å utnevne seg selv som dommer. Kravene dine er innenfor normalen. Viktigste i livet er lykke.
Katten.2.0 Skrevet 2. mars 2016 #20 Skrevet 2. mars 2016 14 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Hun er en sexylubben/formfull brunette med myke lår og myke pupper. Har lys hud, masse tatoveringer og fyldige lepper. Min er derimot høy, slank, lyshåret, blondt hår, blå/grønne øyne, høye kinnbein, tatoveringer, et fantastisk smil og med glimt i øynene. Tatoveringer er aldri feil! 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå