Embla Othea Skrevet 3. februar 2023 #90861 Del Skrevet 3. februar 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Det gjør jeg og, humoren min kan være veldig mørk 😅 Det tror jeg på! Bare @Agent smith er verre enn deg på griseprat. 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. februar 2023 #90862 Del Skrevet 3. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Det gjør jeg og, humoren min kan være veldig mørk 😅 Cassidy Tvillingene har sånn skarp irsk sarkastisk humor og vi er redde for at den blir altfor sterk for noen her inne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. februar 2023 #90863 Del Skrevet 3. februar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Det har jeg også. Kunne ønske det var større takhøyde på KG. 🙄 Det skulle Cassidy Tvillingene også ha ønsket. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 3. februar 2023 #90864 Del Skrevet 3. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene har sånn skarp irsk sarkastisk humor og vi er redde for at den blir altfor sterk for noen her inne. Så lenge man ikke bryter retningslinjene bør det jo være greit men det er en vanskelig balansegang… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 3. februar 2023 #90865 Del Skrevet 3. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Det skulle Cassidy Tvillingene også ha ønsket. 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. februar 2023 #90866 Del Skrevet 3. februar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Takk. 🥰 Cassidy Tvillingene ble litt overfølsomme her i sted. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 3. februar 2023 #90867 Del Skrevet 3. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Det skulle Cassidy Tvillingene også ha ønsket. Embla må få ut litt frustrasjon og aggresjon etter å ha vært to ganger i belteseng i dag!!! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 3. februar 2023 #90868 Del Skrevet 3. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene ble litt overfølsomme her i sted. Åå? Av hva? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. februar 2023 #90869 Del Skrevet 3. februar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Så lenge man ikke bryter retningslinjene bør det jo være greit men det er en vanskelig balansegang… Ja Cassidy Tvillingene synes at den balanseringen er veldig vanskelig. Embla Othea skrev (2 minutter siden): 🙂 👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. februar 2023 #90870 Del Skrevet 3. februar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Åå? Av hva? Cassidy Tvillingene blir så grepet av det som skrives her av og til, og da tar nesten følelsene overhånd over oss.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. februar 2023 #90871 Del Skrevet 3. februar 2023 Embla Othea skrev (3 minutter siden): Embla må få ut litt frustrasjon og aggresjon etter å ha vært to ganger i belteseng i dag!!! Cassidy Tvillingene synes at det er bra at du får det ut, for det blir vel bare verre å stenge det inne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 3. februar 2023 #90872 Del Skrevet 3. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (8 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene synes at den balanseringen er veldig vanskelig. 👍👍 Det er den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 3. februar 2023 #90873 Del Skrevet 3. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene blir så grepet av det som skrives her av og til, og da tar nesten følelsene overhånd over oss.🥰🥰 Åå det er ikke meningen å trigge dere. Si ifra hvis jeg deler for mye. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 3. februar 2023 #90874 Del Skrevet 3. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er bra at du får det ut, for det blir vel bare verre å stenge det inne. Hihi. Litt visuell bank! 🥵 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. februar 2023 #90875 Del Skrevet 3. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Åå det er ikke meningen å trigge dere. Si ifra hvis jeg deler for mye. Nei det går bra, Men Cassidy Tvillingene tåler ganske mye. Vi har jo hatt en tøff oppvekst vi også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. februar 2023 #90876 Del Skrevet 3. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (10 minutter siden): Cassidy Tvillingene blir så grepet av det som skrives her av og til, og da tar nesten følelsene overhånd over oss.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. februar 2023 #90877 Del Skrevet 3. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Hihi. Litt visuell bank! 🥵 Cassidy Tvillingene digger visuell bank, du er den eneste som får lov å gi oss det uten at vi tar igjen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. februar 2023 #90878 Del Skrevet 3. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene sier Tusen Takk snille Entern.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. februar 2023 #90879 Del Skrevet 3. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene sier Tusen Takk snille Entern.♥️♥️ 🧡🧡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. februar 2023 #90880 Del Skrevet 3. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): 🧡🧡 ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå