Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kunne godt ha tenkt meg at det fantes et "middagslotteri", hvor en kunne vinne en stor middag (med alt) en gang i uka, for en mnd, et halvt år eller et helt år. Uansett hva slags prisklasse det dreide seg om. Det hadde jeg sett på som min form for velsmakende luksus, så kan de andre ha sine mange uker på krusskip i kø i middelhavet. :spise: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anton har stått opp grytidlig og dratt på fisketur. Hadde et vann og ei elv han skulle sjekke ut litt. 
Fersk grillet fisk høres bra ut ved bålet. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (16 minutter siden):

Anton har stått opp grytidlig og dratt på fisketur. Hadde et vann og ei elv han skulle sjekke ut litt. 
Fersk grillet fisk høres bra ut ved bålet. :) 

Eller rå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neiiii! :fy: Fisken må tilberedes godt....så ikke vi spiser fiskelus på oss. :jolie: RAMP! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Neiiii! :fy: Fisken må tilberedes godt....så ikke vi spiser fiskelus på oss. :jolie: RAMP! 

Fiskelus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Fiskelus?

Et ekkelt krepsdyr som er parasitt på fisk 😣 lakselus i alle fall 😀 tenk deg en mutert reke som ligner en skikkelig stygg lus så er du ganske nærme 😩😳

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Et ekkelt krepsdyr som er parasitt på fisk 😣 lakselus i alle fall 😀 tenk deg en mutert reke som ligner en skikkelig stygg lus så er du ganske nærme 😩😳

Og dere spiser fisk likevel? O:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Jeg kunne godt ha tenkt meg at det fantes et "middagslotteri", hvor en kunne vinne en stor middag (med alt) en gang i uka, for en mnd, et halvt år eller et helt år. Uansett hva slags prisklasse det dreide seg om. Det hadde jeg sett på som min form for velsmakende luksus, så kan de andre ha sine mange uker på krusskip i kø i middelhavet. :spise: 

Støttes 110%! 😀😀😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (1 time siden):

Og dere spiser fisk likevel? O:

Godt tilberedt er de helt i orden. ;) 

Entern skrev (1 time siden):

Du ass 😝

Ja, omtrent der termometeret skal inn, men da heter det gattet. :jolie: *kunnskapsrike Hoppe slår til igjen* 

Cid skrev (39 minutter siden):

Nå har Anton fått et sammenbrudd 

Ved tanken på at han kanskje aldri kan spise fisk mere, fordi de kan være syke? :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hoppe har glemt å barbere armhulene. Anton ber henne om å ta på seg langermet men hun nekter. 😱

image.jpeg.f7273e2cf444f58caea4ac5e4f387991.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (10 minutter siden):

Nå forfører hun Anton :lur:

Tror du mener at Anton vurderer å få seg førerhund, for fiskelussjokket har satt ham i en lei knipe. Han tror han er syk. 
Eller var det en forførerhund han ville ha? :sjokkblå:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppe kjøper bh fra Victoria’s Secret for å få ekstra kløft. Anton ber henne om å dekke seg til men hun nekter. :snurt:
image.jpeg.ea1ab2e243b542e61a94c3927f10f27c.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (Akkurat nå):

Hoppe har glemt å barbere armhulene. Anton ber henne om å ta på seg langermet men hun nekter. 😱

image.jpeg.f7273e2cf444f58caea4ac5e4f387991.jpeg

Folk er rare. Det er helt naturlig med mye eller lite behåring over alt på kroppen, spesielt der moten
nå sier at det er kjempestygt og "ta det bort". Det er ganske tullete å vise seg frem på det viset, 
så jeg stemmer for at hun finner seg litt mere klær, eller i alle fall tar ned armene til hun skal dirigere et korps. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...