Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har Anton og Cid tatt farvel med hverandre, livet går videre sier de og alle eventyr har en avslutning. Det har oppstått mye tøyseri og hyggelige øyeblikk på Lønneberget men alt kommer til en slutt en dag ;) Livet på Lønneberget fortsetter videre med Hoppe, Anton og Ordet. Hvem vet hva fremtiden vil bringe 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (5 minutter siden):

Nå har Anton og Cid tatt farvel med hverandre, livet går videre sier de og alle eventyr har en avslutning. Det har oppstått mye tøyseri og hyggelige øyeblikk på Lønneberget men alt kommer til en slutt en dag ;) Livet på Lønneberget fortsetter videre med Hoppe, Anton og Ordet. Hvem vet hva fremtiden vil bringe 😎

Vil du ikke poste her mer? 😢

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 timer siden):

Hun får besøk av disse to i dag

pjimage%20(1).jpg?quality=75&width=640&a

Dette blir en trist dag og de to blir rare i ansiktet når de hører om Cids planer. Skal han ikke være her mere? :( :( 

Cid skrev (11 minutter siden):

Nå har Anton og Cid tatt farvel med hverandre, livet går videre sier de og alle eventyr har en avslutning. Det har oppstått mye tøyseri og hyggelige øyeblikk på Lønneberget men alt kommer til en slutt en dag ;) Livet på Lønneberget fortsetter videre med Hoppe, Anton og Ordet. Hvem vet hva fremtiden vil bringe 😎

Hoppe: Hadde aldri trodd at jeg skulle se det, men Anton sitter på en stubbe inni skogen. Han ser veldig trist ut og snufser. Sier at det bare er en forkjølelse, men jeg ser at det egentlig er noe annet. Nå har favoritten hans tenkt å dra på en liten "amerikatur" og sier at han blir borte. Anton savner jakten allerede nå. :(  Cid er min favoritt, sier Anton. Ingen løper så fort som han. Som en slalomkjører uten ski, han smyger seg kjempefort mellom trær og busker...gjør det vanskelig å få tak i ham. 

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (6 minutter siden):

Vil du ikke poste her mer? 😢

Cassidy Tvillingene kommer også til å savne Cid dersom han slutter å poste her.😢😢 Vi vet at vi to ikke er så godt likte av Cid nå etter den uenigheten som skjedde her i Sosial prat tidligere. Men vi liker Cid like godt som før og vi synes at det er trist hvis ikke han vil poste her inne mer.:nikke::nikke:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Dette blir en trist dag og de to blir rare i ansiktet når de hører om Cids planer. Skal han ikke være her mere? :( :( 

Hoppe: Hadde aldri trodd at jeg skulle se det, men Anton sitter på en stubbe inni skogen. Han ser veldig trist ut og snufser. Sier at det bare er en forkjølelse, men jeg ser at det egentlig er noe annet. Nå har favoritten hans tenkt å dra på en liten "amerikatur" og sier at han blir borte. Anton savner jakten allerede nå. :(  Cid er min favoritt, sier Anton. Ingen løper så fort som han. Som en slalomkjører uten ski, han smyger seg kjempefort mellom trær og busker...gjør det vanskelig å få tak i ham. 

Du er min favoritt her på kg, aldri glem det :klem: 

Entern skrev (10 minutter siden):

Vil du ikke poste her mer? 😢

Sånn som det er nå så får jeg mer irritasjon enn glede av å henge på sosial prat og da må jeg ta hensyn til meg selv og heller trekke meg ut fra sosial prat, jeg kommer til å være i dagbøker fremover så du ser meg nok rundt om kring der hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Dette blir en trist dag og de to blir rare i ansiktet når de hører om Cids planer. Skal han ikke være her mere? :( :( 

Hoppe: Hadde aldri trodd at jeg skulle se det, men Anton sitter på en stubbe inni skogen. Han ser veldig trist ut og snufser. Sier at det bare er en forkjølelse, men jeg ser at det egentlig er noe annet. Nå har favoritten hans tenkt å dra på en liten "amerikatur" og sier at han blir borte. Anton savner jakten allerede nå. :(  Cid er min favoritt, sier Anton. Ingen løper så fort som han. Som en slalomkjører uten ski, han smyger seg kjempefort mellom trær og busker...gjør det vanskelig å få tak i ham. 

:klem3::klem3:♥️♥️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

 

Sånn som det er nå så får jeg mer irritasjon enn glede av å henge på sosial prat og da må jeg ta hensyn til meg selv og heller trekke meg ut fra sosial prat, jeg kommer til å være i dagbøker fremover så du ser meg nok rundt om kring der hehe

Da ser jeg deg i dagbøkene i hvert fall, kommer nok til å starte en selv og som du er veldig velkommen i 😊😊😊

Godt å høre du ikke vil slette deg i alle fall, håper irritasjonen gir seg etter hvert og du kommer tilbake til sosial prat etter hvert, du er jo alltid den jeg savner mest når jeg er utestengt, vil savne deg masse på sosialprat 😢 men da prates vi i dagbøker😢

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden):

Cassidy Tvillingene kommer også til å savne Cid dersom han slutter å poste her.😢😢 Vi vet at vi to ikke er så godt likte av Cid nå etter den uenigheten som skjedde her i Sosial prat tidligere. Men vi liker Cid like godt som før og vi synes at det er trist hvis ikke han vil poste her inne mer.:nikke::nikke:

Ja enig, blir lei meg 😢

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Da ser jeg deg i dagbøkene i hvert fall, kommer nok til å starte en selv og som du er veldig velkommen i 😊😊😊

Godt å høre du ikke vil slette deg i alle fall, håper irritasjonen gir seg etter hvert og du kommer tilbake til sosial prat etter hvert, du er jo alltid den jeg savner mest når jeg er utestengt, vil savne deg masse på sosialprat 😢 men da prates vi i dagbøker😢

Kanskje jeg får lyst til å komme tilbake hitt en dag men det får tiden vise, håper dere har en god helg hittil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Kanskje jeg får lyst til å komme tilbake hitt en dag men det får tiden vise, håper dere har en god helg hittil :)

Blir en trist helg uten deg 😢 men håper det er bra med deg og at du og får en fin helg, og at du kommer tilbake igjen😊

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (2 minutter siden):

Kanskje jeg får lyst til å komme tilbake hitt en dag men det får tiden vise, håper dere har en god helg hittil :)

Cassidy Tvillingene kommer til å savne deg.😢😢

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (2 minutter siden):

Blir en trist helg uten deg 😢 men håper det er bra med deg og at du og får en fin helg, og at du kommer tilbake igjen😊

Cassidy Tvillingene er helt enige.:nikke::nikke:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 time siden):

Da ser jeg deg i dagbøkene i hvert fall, kommer nok til å starte en selv og som du er veldig velkommen i 😊😊😊

Godt å høre du ikke vil slette deg i alle fall, håper irritasjonen gir seg etter hvert og du kommer tilbake til sosial prat etter hvert, du er jo alltid den jeg savner mest når jeg er utestengt, vil savne deg masse på sosialprat 😢 men da prates vi i dagbøker😢

Det hadde vært interessant om du hadde startet en dagbok. 🙂

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Dette blir en trist dag og de to blir rare i ansiktet når de hører om Cids planer. Skal han ikke være her mere? :( :( 

Hoppe: Hadde aldri trodd at jeg skulle se det, men Anton sitter på en stubbe inni skogen. Han ser veldig trist ut og snufser. Sier at det bare er en forkjølelse, men jeg ser at det egentlig er noe annet. Nå har favoritten hans tenkt å dra på en liten "amerikatur" og sier at han blir borte. Anton savner jakten allerede nå. :(  Cid er min favoritt, sier Anton. Ingen løper så fort som han. Som en slalomkjører uten ski, han smyger seg kjempefort mellom trær og busker...gjør det vanskelig å få tak i ham. 

Men Embla er her som plaster på såret… :lur:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (1 time siden):

Det hadde vært interessant om du hadde startet en dagbok. 🙂

Takk, det kommer jeg nok til å gjøre etter hvert 😊

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (4 minutter siden):

Takk, det kommer jeg nok til å gjøre etter hvert 😊

Nice 🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...