Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Nå har hun på en eller annen måte havnet i en britisk fabrikk under 1 verdenskrig.

    Jeg kan skrive under på at det er blytungt å befinne seg under krigen. :fnise: 

Akkurat nå, Jerry Lee skrev:

Noen prøver å overbevise seg sjøl om noe ingen andre tror på....   

     Hmm....virker jeg så lite overbevisende altså? :klo: 
Er jeg liksom bare en skrytepave som kommer til å smyge meg inn på første kiosk og stupe opp i isdisken? 
                                       ...hæ...Hæ...HÆ? :angry: :nei: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AthenaRavenLuna
8 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Takk for hyggelig mat oppi der. :)  Neida, jeg spiser vanlig sunn mat jeg, men dropper det som heter "godterier". 

Skal du ikke spise sånn her heller, når det blir juler ? -st :sjokkbla:

Spoiler

Bilderesultat for pepperkaker

Spoiler

Bilderesultat for delfiakake

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

 

     Hmm....virker jeg så lite overbevisende altså? :klo: 
Er jeg liksom bare en skrytepave som kommer til å smyge meg inn på første kiosk og stupe opp i isdisken? 
                                       ...hæ...Hæ...HÆ? :angry: :nei: 

Ja!    :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilige bilder dobbel-L, men nei, jeg skal ikke sniffe det en gang. :jolie: 

1 minutt siden, Jerry Lee skrev:

Ja!   

Fyss og fyss...tenk å ikke tro på din egen, gode, langtidsstekte venn gjennom mange lange år; Hoppetuppa.
                                               :sukk: <<< Vonbråten A/S

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finfint øyebliksbilde av meg det der, LunaLena. :jepp:  Tror dere meg NÅ?                                      Fint. 😛 

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Finfint øyebliksbilde av med det der, LunaLena. :jepp:  Tror dere meg NÅ?                                      Fint. 😛 

Nei....   :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buhu.... :grine:     p.s. *snufs* jeg er tom for alt søtt i huset her jeg sitter, så starten har allerede gått.
                                                           Den 29 sept. 2019 er datoen. 
                                                           Neste smak er 1 okt 2020. Jippi.

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Buhu.... :grine:     p.s. *snufs* jeg er tom for alt søtt i huset her jeg sitter, så starten har allerede gått.
                                                           Den 29 sept. 2019 er datoen. 
                                                           Neste smak er 1 okt 2020. Jippi.

Skal ikke være slem mer.

Håper du klarer målet du har satt deg.   :hug:   ...selvom jeg ikke forstår greia.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det finnes jo mye søtt som ikke er godterier :jepp:

Frukt og bær

Youghurt eller kesam med nøttedryss og dæsj honning (minus honning om det utgår)

Tørket frukt

Ja... alt jeg kom på for øyeblikket. Mye variasjoner innen de tre kategoriene dog :jepp:

Du lider nok ingen søt-nød mao :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Jerry Lee skrev:

Skal ikke være slem mer. Håper du klarer målet du har satt deg.   :hug:   ...selvom jeg ikke forstår greia.

Fint. Takk. :)  Greia er at jeg vil se om jeg kan klare noe som er kjempevanskelig når jeg er veldig glad i søtsaker.
Jeg har lyst til det. Helsegevinst tas i mot med et smil og økonomisk vekst frister også. Jeg kunne ha satt en mnd.
som tidsperiode, men det står mere respekt av et år syns jeg. Etter det året kommer jeg nok ikke til å gjøre det igjen.
Jeg skal feire med en god is på denne tiden neste år og jeg gleder meg. :jepp:  

7 timer siden, Luna Llena skrev:

Jeg tror deg.  Skal ikke erte mer :klemmer:

Tusen takk del. 2  :) 

7 timer siden, Dr. Ops skrev:

Men det finnes jo mye søtt som ikke er godterier. Du lider nok ingen søt-nød mao :klemmer:

Neida, det er bare de typiske "godteritingene" og is/kjeks/kake og sånne ting som får innreiseforbud i heimen. :) 

7 timer siden, Jerry Lee skrev:

Sukker må hu jo ha i hus....og kommer til å maule det med spiseskje.     :fnise:

Well...jeg har finmalt sukker i hus. Bruker det til brødbakst, men nei...det smaker ikke veldig godt rett i kroppen,
så jeg tror ikke det blir noe problem. Ser for meg bilde hvor Hoppen sniffer striper med sukker på dolokket nå... :fnise: 
Så galt blir det ikke. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu derre :hoppe: hu :cry3: og gruer seg veldig til godsaker-stoppen. 

Men sånn om et år kan hu igjen spise det. Det blir nok helt toppen.      

 

((Nei. Erter ikke....   :fnise:))

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei. Men ser for meg vi må fôre henne med mye kjøttkaker med både kål- og ertestuing.  Kanskje lapskaus og fårikål. Og laks.

Oj, for en jobb det vil bli.     :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
5 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Nei. Men ser for meg vi må fôre henne med mye kjøttkaker med både kål- og ertestuing.  Kanskje lapskaus og fårikål. Og laks.

Oj, for en jobb det vil bli.     :fnise:

Hun vil absolutt ikke sulte, nei :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...