Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 timer siden, Jerry Lee skrev:

Jeg har armer så veldig lange

og tviholder Hoppis på fange'.

Hu spreller og hu vrir seg litt.

Men etterhvert roer seg, gitt.

Det tok en del tid for hu å lære

at på Jerrys fang er'e fint å være.

 

 

:nigo:

Første setningen leste jeg for fort med for trøtt hode.... for regner med at jerri ikke ammer.

Men uansett, så er hoppe på tur nå.

Skogstur med tassen og lommelykt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye: Mental tur ja, for:

Hun derre Hoppetaujenta fikk plutselig en raptus. Hun ble sittende i tanker :sjokkbla: etter å ha lest en tittel på en tråd
her inne. Noe med å kutte ut godteri et år. Et helt år. :sukk: ...det hadde utvilsomt vært en bragd. Ikke en is i sikte.
Det tenkte hun plutselig at hun ville gjøre. . .og hun sa til seg selv at 1 oktober starter jeg. Det sa hun jammen ja. 

Jeg er litt rystet ved tanken på dette tidspunktet, men det er muuulig at jeg går for det.
                                                 :daane:Et helt år...år...år...år...  <<< *ekko-ekko-ekko*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

:goodbye: Mental tur ja, for:

Hun derre Hoppetaujenta fikk plutselig en raptus. Hun ble sittende i tanker :sjokkbla: etter å ha lest en tittel på en tråd
her inne. Noe med å kutte ut godteri et år. Et helt år. :sukk: ...det hadde utvilsomt vært en bragd. Ikke en is i sikte.
Det tenkte hun plutselig at hun ville gjøre. . .og hun sa til seg selv at 1 oktober starter jeg. Det sa hun jammen ja. 

Jeg er litt rystet ved tanken på dette tidspunktet, men det er muuulig at jeg går for det.
                                                 :daane:Et helt år...år...år...år...  <<< *ekko-ekko-ekko*

Wow det er meget tøft av Dem. Og antakelig meget helsebringende. Lykke til, holde oss oppdatert :jepp:

Gjelder det forresten forumsgodterier også? :klo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. :nigo: Der er det fritt frem, for det er magisk og kalorifritt og egentlig sprekkfullt av vitaminer. Alltid. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kaster meg rundt i morgen. Meny har salg på Inspira-isene og jeg har ei uke igjen å leve som ei konge. 
Jadda, jeg vil ha likestilling i titlene her. Ei konge, konga, flere kongasser, alle congassene? :laugh:  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tar den endelige avgjørelsen til mandag. Tirsdag 00:01 er det antagelig langtidskroken på alle usunne dører. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Noen var borti ganske dugelig jaffal! :opplyser:  Var det lilleknåtten mon tro? Ordet altså. 

:skratte:          ((:lur:))

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Dr. Ops skrev:

Første setningen leste jeg for fort med for trøtt hode.... for regner med at jerri ikke ammer.

 

:fnise:    Dårlig med det, gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Nå har jeg tenkt å gjøre første forsøket på å sove, så får vi se hvordan det går. Natta. :goodbye: 

Du får legge deg i teltet. Der sov du jo.   😉     Natta med seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...