Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hoppetaujenta har det nesten litt sånn nå at...hun syns at @Rumle burde ha startet sin egen, helt personlige
musikktråd...for hun legger ut så fryktelig mye artig, uhørt, morsomt, rart, fint, nydelig m.m. musikk-videoer
og pynter opp i lydbildet på dette forumet. Jeg liker det veldig godt og vil ikke risikere å gå blipp av en eneste låt.
                      Nemlig. :jepp:  Hoppetuss er neppe alene om å syns det heller...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:
 

Hoppetaujenta har det nesten litt sånn nå at...hun syns at @Rumle burde ha startet sin egen, helt personlige
musikktråd...for hun legger ut så fryktelig mye artig, uhørt, morsomt, rart, fint, nydelig m.m. musikk-videoer
og pynter opp i lydbildet på dette forumet. Jeg liker det veldig godt og vil ikke risikere å gå blipp av en eneste låt.
                      Nemlig. :jepp:  Hoppetuss er neppe alene om å syns det heller...

Næmmen! Så kjekt at du liker det da :jepp: Men, altså, jeg trives godt i musikktråden jeg altså :ler:

:klemmer:

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:
 

Ja jeg vet det, altså, men allikevel? :fnise: 

Jeg er enig :) Men vi har denne da :) 

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

                                         Det er da det minste jeg kan gjøre etter all den fine musikken i kveld. :jepp: 

Dessuten sier jeg bare at det er salg på Tanum.no -70%   :lur:  Sier ikkeno`mere. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:
 

                                         Det er da det minste jeg kan gjøre etter all den fine musikken i kveld. :jepp: 

Dessuten sier jeg bare at det er salg på Tanum.no -70%   :lur:  Sier ikkeno`mere. 

på garn? :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:
 

                                         Det er da det minste jeg kan gjøre etter all den fine musikken i kveld. :jepp: 

Dessuten sier jeg bare at det er salg på Tanum.no -70%   :lur:  Sier ikkeno`mere. 

Da gjetter jeg at du kjøper disse :jepp: 

9788205468528.jpg?w=872 9788203296826.jpg?w=872 9788251682879.jpg?w=8729788293430155.jpg?w=872
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...