Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:
 

Faktisk lik det man før hadde som kjøkkenrullholder. :jepp:  Nei, jeg har ikke en slik. God idè. 

                     VAKKERT! :biggrin: 

Jeg tror at det er Jerri som er ute i skogen og praktiserer noe med den magiske "løftemekanismen" sin. :fnise: 

...og blir veldig overrasket, for der sto det en hyggelig goblin og ga gratisklemmer og jeg fikk alle sammen. :hoppe: 

Ja, den ligner veldig på en tørkerullholder, men den har en ekstra treplate som går rundt mens den nederste treplaten står i ro på bordet. Kanskje Osten lager en slik til deg? :jepp: 

Fint at du likte kunsten :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, An0nymBruker skrev:
Ja, den ligner veldig på en tørkerullholder, men den har en ekstra treplate som går rundt
mens den nederste treplaten står i ro på bordet. Kanskje Osten lager en slik til deg?

Han kan litt av hvert han :jepp:  ...men jeg tenker at om man klipper ut en papplate med hull i midten,
trer den på og har nøstet oppå der igjen, så burde ting gå rundt av seg selv? :jepp: 

P.s. jeg er en kløpper til å løpe bare noen holder en boks is foran meg! :hoppe: 
 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:
 

Han kan litt av hvert han :jepp:  ...men jeg tenker at om man klipper ut en papplate med hull i midten,
trer den på og har nøstet oppå der igjen, så burde ting gå rundt av seg selv? :jepp: 

P.s. jeg er en kløpper til å løpe bare noen holder en boks is foran meg! :hoppe: 
 

Det var smart :blomst: Kanskje det vil fungere fint. På den jeg postet bilde av, går stangen rundt sammen med den øverste treplaten, men det er kanskje ikke nødvendig? Kan du gi tilbakemelding om resultatet hvis du tester ut din ide?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:
 

Han kan litt av hvert han :jepp:  ...men jeg tenker at om man klipper ut en papplate med hull i midten,
trer den på og har nøstet oppå der igjen, så burde ting gå rundt av seg selv? :jepp: 

P.s. jeg er en kløpper til å løpe bare noen holder en boks is foran meg! :hoppe: 
 

Værsågod :smilyblomst:

201802141411073349_837245.jpg600x600-dessert-sorlandsistricolor-320x6images?q=tbn:ANd9GcSF7pBeVS13iysfNnE_yfC

Endret av An0nymBruker
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God fredag hoppe og alle i denne tråden!! :nordvesta::kaffekopp:

 

Hoppe gleder seg til helg, da skal hoppe og osten  på ny harrytur til Sverige. Hamstre lakris og brus.

Løper tilbake på jobb straks. Kommer på forum-middag :spise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Terrasse skrev:
 

God fredag hoppe og alle i denne tråden!! :nordvesta::kaffekopp:

 

Hoppe gleder seg til helg, da skal hoppe og osten  på ny harrytur til Sverige. Hamstre lakris og brus.

Løper tilbake på jobb straks. Kommer på forum-middag :spise:

Tusen takk :klemmer: God fredag Terrasse :klemmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jasså, så Dr.`en måtte få inn en nesten umerkelig vinklet liten kommentar på den...hum? ;)  Jeg la merke til det.

Takk for alle gode forslag og bidrag. Riktig god fredag til samtlige. :)  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:
 

Jasså, så Dr.`en måtte få inn en nesten umerkelig vinklet liten kommentar på den...hum? ;)  Jeg la merke til det.

Takk for alle gode forslag og bidrag. Riktig god fredag til samtlige. :)  

Jeg synes i grunnen hele tingen minner om en snurrebass 

02935e9a-1851-481d-a32e-f84894fd19b5.jpg

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Dr. A. Kula skrev:
 

Tenker @Nietsojkan bidra her

... med å tre på en pappskive. :nigo:

Når doktoren anbefaler det, så får vi prøve ut...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...