Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 minutter siden, An0nymBruker said:

Jeg har forstått det slik ja :)  Men spør i bildetråden for sikkerhets skyld, @godjenten
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1199049-posting-av-bilder-regler/?page=3&tab=comments#comment-21781118

 

Da har vi forstått det likt. :)  Er litt ukomfortabel med å spørre Hanne siden det virker som om hun allerede har svart på det flere ganger. 

Endret av godjenten
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
1 minutt siden, Winza skrev:

Det blir bare link med meg da

Når du høyre klikker på et bilde, kommer det opp flere alternativer, om du da velger, Kopier biledadresse, er det lovlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
Akkurat nå, godjenten skrev:

Hva mener du?

Når jeg legger inn link til bildet så vises bare linken. Hvis jeg poster bare linken her så vises bildet men når jeg poster innlegget så forsvinner bildet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Winza said:

Når jeg legger inn link til bildet så vises bare linken. Hvis jeg poster bare linken her så vises bildet men når jeg poster innlegget så forsvinner bildet 

 

2 minutter siden, Winza said:

Merkelig. Lurer på hvorfor. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
Akkurat nå, Catalina Culès skrev:

Skriver du fra mobil? Jeg skriver fra pc, og da kommer først linken, men bildet kommer frem når jeg har postet. Akkurat som på en youtube link.

På mobil ja, hvis jeg poster linken direkte her så blir linken om til bildet men når jeg poster innlegget så forsvinner både bildet og linken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 minutt siden, godjenten skrev:

 

Merkelig. Lurer på hvorfor. 

TSP sa at det ikke fungerer å lime inn bildet på denne måten med mobil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Winza said:

TSP sa at det ikke fungerer å lime inn bildet på denne måten med mobil

Det er dumt. Får håpe det kommer en endring i nær fremtid. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
1 minutt siden, Winza skrev:

På mobil ja, hvis jeg poster linken direkte her så blir linken om til bildet men når jeg poster innlegget så forsvinner både bildet og linken

Da er det nok det som gjør det, at du skriver fra mobil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza
Akkurat nå, Gregor Clegane skrev:

Nå er hun på et krigsskip i 1716. :) 

 

Og så styrter det og vi ser flammene fly igjennom Kaptein Sabeltann slik vi ser skjelettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gregor Clegane
Akkurat nå, Winza skrev:

Og så styrter det og vi ser flammene fly igjennom Kaptein Sabeltann slik vi ser skjelettet?

Korrekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, godjenten skrev:

@An0nymBruker Man holder seg til reglene om man bruker "copy image address" og limer inn på kvinneguiden?

220px-Jonas_Gahr_St%C3%B8re_undated.jpg

Se Tekolas svar i innlegg 2 her https://forum.kvinneguiden.no/topic/1199049-posting-av-bilder-regler/

På det bildet jeg postet i hovedinnlegget, kommer bildeadressen frem når man åpner linken i nytt vindu (og da er det innenfor reglene sa Tekola). På ditt bilde er ikke det valget, men både valget kopier bildeadressen og valget åpne bildet i ny fane fungerer på ditt bilde, og i begge tilfellene vises bildeadressen, og slik jeg har forstått det er det da innenfor reglene (fordi det ligger link til bildeadressen i bildet som du postet).

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...