Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

3 minutter siden, Jerry Lee skrev:

:skratte:  x 5

Det skjedde i en annen tråd. Det er bra at Hoppetaujenta ikke er like glupsk som lille Ordet smileys-food-and-drinks-315158.gif

 

Endret av An0nymBruker
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ost styrer drømmene dine. Spiser du ost før sengetid, kan det avgjøre hva du drømmer, viser ny undersøkelse. Du kan styre drømmene dine, utifra hva slags type ost du spiser før du legger deg. Velger du for eksempel cheddarost før sengetid, drømmer du om kjendiser.
Blåskimmelosten Stilton ga rare drømmer om blant annet leketøy og vegetarkrokodliller.
Red Leicester ga drømmer om barndomskjæresten, skoletiden eller tidligere bosted. Britisk brieost ga behagelige drømmer for kvinner, mens menn fikk mer sprø tanker om natten, som å drømme at de hadde en samtale med en hund.".https://www.nettavisen.no/nyheter/ost-styrer-drmmene-dine/517057.html

 Går det virkelig an? :huh:

Jeg leste også om at man sover bedre om man spiser ost smileys-food-and-drinks-315158.gif  før sengetid    :sove:

Endret av An0nymBruker
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, An0nymBruker skrev:

"Ost styrer drømmene dine. Spiser du ost før sengetid, kan det avgjøre hva du drømmer, viser ny undersøkelse. Du kan styre drømmene dine, utifra hva slags type ost du spiser før du legger deg. Velger du for eksempel cheddarost før sengetid, drømmer du om kjendiser.
Blåskimmelosten Stilton ga rare drømmer om blant annet leketøy og vegetarkrokodliller.
Red Leicester ga drømmer om barndomskjæresten, skoletiden eller tidligere bosted. Britisk brieost ga behagelige drømmer for kvinner, mens menn fikk mer sprø tanker om natten, som å drømme at de hadde en samtale med en hund.".https://www.nettavisen.no/nyheter/ost-styrer-drmmene-dine/517057.html

 Går det virkelig an? :huh:

Jeg leste også om at man sover bedre om man spiser ost smileys-food-and-drinks-315158.gif  før sengetid    :sove:

Da gleder jeg meg til å drømme om bl.a vegetarkrokodiller! Aner ikke hva de andre var, men de smakte fantastisk. Spesielt med fikensyltetøy!:sikle:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Bonusmammaen skrev:

Da gleder jeg meg til å drømme om bl.a vegetarkrokodiller! Aner ikke hva de andre var, men de smakte fantastisk. Spesielt med fikensyltetøy!:sikle:

Jeg ønsker deg fine drømmer :klemmer:

God natt og sov godt og drøm søtt Bonusmammaen og alle dere andre :hjerte:  :klemmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det skrevet uhorvelige mengder med underlige antydninger i ost og vest. :fnise:  Dere er skikkelig rare 
og jeg har bestemt meg for at bildet som klistrer seg fast på netthinna mi...er de søte små fuglene som mates. :jepp: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, An0nymBruker skrev:

Jeg ønsker deg fine drømmer :klemmer:

God natt og sov godt og drøm søtt Bonusmammaen og alle dere andre :hjerte:  :klemmer:

Du også !:pinar::hjerte: natta om noen timer alle sammen

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Her var det skrevet uhorvelige mengder med underlige antydninger i ost og vest. :fnise:  Dere er skikkelig rare 
og jeg har bestemt meg for at bildet som klistrer seg fast på netthinna mi...er de søte små fuglene som mates. :jepp: 

Drøm søtt om småfuglene :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...