Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gregor Clegane
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

NAMNmmm! :klem: Du er snill du....men den rustningen din er litt vanskelig å klemme på syns jeg... 

Det er godt! :) Lager gjerne litt mat til deg, vet du. Jeg lover å ta av rustningen iblant, så skal du få noen gode klemmer. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:daane: Det så altfor godt ut selv om jeg ikke liker eggene så bløte, jeg er KJEMPEsulten skjønner jeg :bond: Kanskje ikke så rart når jeg ikke har hatt middag.. Eller frokost, og en sånn rar spinatlasagnebit til lunsj :klo: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Gregor Clegane skrev:

I morgen skal du få marsipankake og kanelboller. :) 

Forer du bare Hoppe eller andre også? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gregor Clegane
Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Forer du bare Hoppe eller andre også? 

Du kan gjerne få en porsjon med godt stekte egg og sprøtt bacon. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Gregor Clegane skrev:

Du kan gjerne få en porsjon med godt stekte egg og sprøtt bacon. :) 

Kan jeg!? :hoppendeglad:   Takktakk :klemmer: 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gregor Clegane
1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Kan jeg!? :hoppendeglad:   Takktakk :klemmer: 

 

Bare hyggelig! Det skal du selvsagt få. Her skal ingen gå sultne til sengs. :) :hjerte:

Endret av Gregor Clegane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gregor er en velgjører i tråden og vil bli husket i all ettertid. :)  Håper at Frøkna ble mett. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gregor Clegane

Nå mimrer Hoppetaujenta litt over de konsertene hun har vært på. Et spesielt morsomt minne var da hun ble tatt opp på scenen av Michael Jackson. :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Mumsemat er godt! :rodmer:  Takk, dere snillinger. Jeg har ikke spist lønsj i dag så det passer godt.

1 time siden, Gregor Clegane skrev:

Godt å høre at legendestatusen min er tilstede fortsatt! :) 

Du burde ha fått den stående der det står A-kjendis. :jepp: Når du kommer opp i innlegg
og man ikke lengre har noen tittel som er fastlagt, kan du kanskje be om å få være "Legende"? :fnise: 

1 time siden, Gregor Clegane skrev:

Nå mimrer Hoppetaujenta litt over de konsertene hun har vært på. Et spesielt morsomt minne var da hun ble tatt opp på scenen av Michael Jackson.

Haha...ja det skulle ha tatt seg ut...hvis dere overfører min avatar til scenebildet? :laugh: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydeligvis har Gregor et gyllent hjerte under den gyldne rustningen :jepp: Og dette er visst riktig tråd for å bli mett, den salaten ser kjempegod ut Calandria :wow: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gregor Clegane
1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Mumsemat er godt! :rodmer:  Takk, dere snillinger. Jeg har ikke spist lønsj i dag så det passer godt.

Du burde ha fått den stående der det står A-kjendis. :jepp: Når du kommer opp i innlegg
og man ikke lengre har noen tittel som er fastlagt, kan du kanskje be om å få være "Legende"? :fnise: 

Haha...ja det skulle ha tatt seg ut...hvis dere overfører min avatar til scenebildet? :laugh: 

Høres riktig bra ut! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...