Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Undres litt om folket vet hva denne dagen heter på engelsk? (eller gårsdagen siden den nå er passert midnatt og dermed er blitt lørdag) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

               Happy Fry-day...    :lur: 
971525-stephen_fry.jpg

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HER er jeg! :hoppe: *løpe igjennom og over i fødebingen igjen* 

Stephen Fry = engelsk moromann som jeg liker veldig godt. :jepp: 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

HER er jeg! :hoppe: *løpe igjennom og over i fødebingen igjen* 

Stephen Fry = engelsk moromann som jeg liker veldig godt. :jepp: 

Tusen takk :blomst:

God natt og sov godt Hoppetaujenta og dere andre :klemmer:

Er det kattefødsel på gang? :ninuskapus:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Giraffen som heter April. Du har fått det med deg har du ikke? :klo: 

Åh, ja selvfølgelig :jepp: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg her. :goodbye:  Sjekker ut Stoltenbergs lille offentlige prat med Trumpegutten og undres fremdeles over at "vår mann" ikke har klart å slipe av seg det lille snevet av skandinavisk/norsk aksent etter alle disse årene med stadig viktigere globale samtaler av engelsk karakter. Jeg bare lurer altså. Å nesten alltid gå opp i slutten av alle setninger, lyder veldig norsk. *lyttemere* :) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Nå er jeg her. :goodbye:  Sjekker ut Stoltenbergs lille offentlige prat med Trumpegutten og undres fremdeles over at "vår mann" ikke har klart å slipe av seg det lille snevet av skandinavisk/norsk aksent etter alle disse årene med stadig viktigere globale samtaler av engelsk karakter. Jeg bare lurer altså. Å nesten alltid gå opp i slutten av alle setninger, lyder veldig norsk. *lyttemere* :) 

Hvilken aksent taler ei Hoppetusse engelsk med :lur: 

Sjiragffer føder ikke akkurat hurtig. Jeg lider med henne. 

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm...stakkars lille klumpedumpa vår. *jeg mener giraffen ja :fnise: * Min engelsk er ganske nøytralengelsk,
med et snev av nese-opp-i-sky når situasjonen krever at jeg tar meg sammen. Jeg liker ikke spesielt godt
amerikansk-engelsk. Australsk og deromkring er litt morsommere og avslappet. En gang i en skog, traff jeg
ei tysk dame som ikke kunne engelsk og jeg er ikke superstø i tysk, men du som vi klarte å kommunisere
med finger, mimikk og kroppsspråk. Jeg var stolt av meg selv da gitt. :jepp:  Alt går hvis en hopper litt i det! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Good morning :) Eller nå er det vel ettermiddag etter gammel skikk. I have never been very clever in English, but when I was about 13 - 14 years gammel kom det et forvillet engelsk ektepar ned til garden vår. De hadde gått seg vill og var ganske slitne. Da var det godt jeg kunne noen ord på engelsk, mine foreldre kunne ingen ting, så vi fikk kjørt dem tilbake til hotellet. En måned senere fikk vi en billedbok fra naturperler i England

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

53 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

 Alt går hvis en hopper litt i det! 

Dette kunne vært signaturen din :ler:

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åhh...jeg har presset og presset i dag.  :sjokkbla:  Litt av ei økt skal jeg si dere. Nydusjet skal jeg nu legge mine bein i soffan og bare "slæppe åff" - lenge - og være veldig stolt av resultatet på fire vaklevorne bein. Utrolige greier den naturen altså. :rodmer: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...