Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan vi få en link til videocameraet i Rumles hage,  og denne fødselen av stort dyr alle prater om overalt? 

Anonymkode: d7aca...61f

Rumlen er fredet i sin gjerning, men her kommer store-Raffen-link. :) 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Rumlen er fredet i sin gjerning, men her kommer store-Raffen-link. :) 

 

Men, så trist at de ikke får leve ute i naturen :(

Eller er de evt der fordi de har mistet moren sin @Hoppetaujenta?

Endret av An0nymBruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er det. :( ...men lurer meg på om det ikke er annerledes når "de" ikke venter på småtroll. Dyrehager har jo normalt sett plass til å la dem gå som de vil utendørs. Vet ikke noe om denne plassen her, men de åpner dørene og de får gå ut og inn til de igjen oppsøker rommet sitt. Jeg er enig i at de aller helst skulle vandret i frie omgivelser der de hører hjemme. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Kanskje det hjelper om mange nok slutter å besøke dyreparker (og sirkus!), og at det da blir slutt på å holde ville dyr i fangenskap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Sola de skrev:

Mange arter ville dødd ut, om de ikke var i dyreparker.

Blir noen av de ført tilbake til naturen i gjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, An0nymBruker skrev:

Blir noen av de ført tilbake til naturen i gjen?

Det blir det. Mange omgås så lite så mulig med mennesker, for å nettopp kunne tilbakeføres.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sola de skrev:

Det blir det. Mange omgås så lite så mulig med mennesker, for å nettopp kunne tilbakeføres.

Så bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Ipadressen du bruker er synlig for andre brukere på nettet, så kg vet hvilken ipadresse du bruker når du er her på forumet. 

Det var dette jeg mener å ha lest; at de f.eks bruker ip-adresse som utgangspunkt for å avvise nyregistrering av utestengte brukere.

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

I følge Datatilsynet regnes IP adresser som personopplysninger. Dermed er de hjemlet i Personopplysningsloven. Dette gjelder i EU og EØS land etter at en Tysk mann tok en sak om IP adresser inn for domstolen. 

Men uansett, dette er ikke vårt problem, men en sak for moderatorene å eventuelt ta seg av. 

Jeg har egentlig bestemt meg for å slutte av å svare i denne tråden, for lengst. 

 

Anonymkode: d7aca...61f

Det er jo ikke snakk om at vi i tråden ber KG utlevere IP-adressen til oss. I så tilfelle vil jo personopplysningsloven komme inn. Noen verktøy må de vel ha for å kunne holde orden på forumet? Helt enig i at det er moderator/admin som er riktig adresse.

 

15 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Bra om du noterer ja. Fortsetter det så kan det kanskje sendes videre en etasje opp så de blir obs...?  

Nå har jeg sendt noen spørsmål, både spesifikke og mer prinsipielle, til Mynona, siden hun ryddet i tråden. Men hun er ikke logget inn nå, så jeg inkluderte også Yvonne.

Min policy, som jeg etter beste evne forsøker å etterleve, er: Ikke mat trollet. Ikke respondér, bare rapportér.

- - -

DA skal jeg :spise:

 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant en link her nå. Rett fra stedet de er på, med passerne som forteller litt. Nyttig stuff. :jepp: 
Ungen skal videre etter hvert som den blir gammel nok. Alt er for å føre slektene videre. Sjekk denne:
https://www.facebook.com/AnimalAdventurePark  Der er det et opptak som forklarer hvordan ting er der.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Fant en link her nå. Rett fra stedet de er på, med passerne som forteller litt. Nyttig stuff. :jepp: 
Ungen skal videre etter hvert som den blir gammel nok. Alt er for å føre slektene videre. Sjekk denne:
https://www.facebook.com/AnimalAdventurePark  Der er det et opptak som forklarer hvordan ting er der.

Så fint :ninuskapus:

Tusen takk :blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Zenobia skrev:

Det var dette jeg mener å ha lest; at de f.eks bruker ip-adresse som utgangspunkt for å avvise nyregistrering av utestengte brukere.

Det er jo ikke snakk om at vi i tråden ber KG utlevere IP-adressen til oss. I så tilfelle vil jo personopplysningsloven komme inn. Noen verktøy må de vel ha for å kunne holde orden på forumet? Helt enig i at det er moderator/admin som er riktig adresse.

 

Nå har jeg sendt noen spørsmål, både spesifikke og mer prinsipielle, til Mynona, siden hun ryddet i tråden. Men hun er ikke logget inn nå, så jeg inkluderte også Yvonne.å unngå å mate 

Min policy, som jeg etter beste evne forsøker å etterleve, er: Ikke mat trollet. Ikke respondér, bare rapportér.

- - -

DA skal jeg :spise:

 

 

Hadde bare "alle" klart å unngå å "mate" de(n) aktuelle..... 

 

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forøvrig har jeg gått igjennom en del sider i denne tråden, de siste døgnene, sett på spam og diverse. 

 

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...