Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 19. oktober 2018 #47661 Del Skrevet 19. oktober 2018 1 minutt siden, An0nymBruker skrev: Nå leker hun med slim ' og plutselig fikk hun lyst til å bake noe godt Ja hun bakte denne kaka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #47662 Del Skrevet 19. oktober 2018 Denne skvatt jeg av Åpnes på eget ansvar Spoiler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. oktober 2018 #47663 Del Skrevet 19. oktober 2018 2 timer siden, Zemira skrev: Nå spiser hun frokost og har kakao til Sånn rett-frem-mat er veldig godt. 1 time siden, An0nymBruker skrev: Dette er Hoppesøtas formiddagsmeny Utmerket lønsj. 1 time siden, An0nymBruker skrev: hennes nyeste kopp De er så koselige de koppene.... 1 time siden, An0nymBruker skrev: Nå spiser hun bjørnebæriskrem i kjeks Åhh... 1 time siden, An0nymBruker skrev: Nå er hun her og skal lage snøengler Ehh...er det ok at jeg sender en stand-in dit? An0 for eksempel? 1 time siden, An0nymBruker skrev: I dag har hun bestemt seg for å være ekstra fargerik, og skal male seg med dette Jeg gior det til @Winza, for jeg bruker ikke noen former for sminke. 1 time siden, An0nymBruker skrev: Hun får fredagskake levert på døren Ahh...en ekte befruktningskake? 1 time siden, An0nymBruker skrev: Kjæresten varter henne opp med vafler og søte moreller *sukk* ...ja, han er flott på det viset. Også. 48 minutter siden, An0nymBruker skrev: Hva som skjer her, vet jeg ikke Tror det kan være like greit. Det kan bli for mye eggedosis også. 46 minutter siden, An0nymBruker skrev: Hun har middagsgjester i dag Fiine beveren! 45 minutter siden, An0nymBruker skrev: og en søt katt på besøk Hjertelig velkommen. 36 minutter siden, An0nymBruker skrev: Kanskje du liker å se at oldefar er på vei med nypotetene til deg i dag Veldig godt. 20 minutter siden, An0nymBruker skrev: Jeg gjetter at Hoppesøta koser seg med garnprosjekt i nydelige farger i dag ...om ikke så lenge så setter jeg i gang! 19 minutter siden, Zemira skrev: Nå har hun friere på døra En bonde En skuespiller En Lastebilsjåfør En DJ og en skomaker Lurer på hvem hun velger Min kjære Ost er alt sammen og mere til i en vidunderlig utgave. 18 minutter siden, An0nymBruker skrev: Hun strikket disse vakre håndleddvarmerne Det er faktisk noe av det vakreste jeg har sett på håndleddene... 17 minutter siden, An0nymBruker skrev: Hun velger nok den av de som er Osten Alltid! Nå en vet at en har kvalitet i nærheten...da beholder en det. 16 minutter siden, An0nymBruker skrev: Her har hun satt frem garn og utstyr og hun planlegger neste prosjekt mens hun koser seg med kaffe Gir energi hver gang. 16 minutter siden, Zemira skrev: Men hvem av de kan det være mon tro Nå kan du luure nå ja... 12 minutter siden, An0nymBruker skrev: Jeg vet ikke. Jeg tror ikke han har nevnt sitt yrke. Men vi kan jo gjette. Osten >>><<< Tassen *resten er en godt bevart hemmelighet* 12 minutter siden, Zemira skrev: Må være bonden. For da kan Hoppe melke kua slik at de kan lage ost. Hva er det egentlig dere snakker om her da...humm? 👁️🗨️👁️🗨️ 10 minutter siden, An0nymBruker skrev: Her får vi se litt av Hoppesøtas garnutvalg (hun har innredet flere skap fra gulv til tak med slike garnskatter Jaaa...er det ikke vakkert? 7 minutter siden, An0nymBruker skrev: Her er en av de butikkene Hoppesøta samlet skatter fra Hadde vært gøy å lage sånn spesialgarn syns jeg. ...og selge og snakke med mange glade kunder hver dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #47664 Del Skrevet 19. oktober 2018 Akkurat nå, Zemira skrev: Ja hun bakte denne kaka Den ser veldig god ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 19. oktober 2018 #47665 Del Skrevet 19. oktober 2018 Hun ble litt sjokkert da hun skulle søke etter kaker, da denne dukket opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #47666 Del Skrevet 19. oktober 2018 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Sånn rett-frem-mat er veldig godt. Utmerket lønsj. De er så koselige de koppene.... Åhh... Ehh...er det ok at jeg sender en stand-in dit? An0 for eksempel? Jeg gior det til @Winza, for jeg bruker ikke noen former for sminke. Ahh...en ekte befruktningskake? *sukk* ...ja, han er flott på det viset. Også. Tror det kan være like greit. Det kan bli for mye eggedosis også. Fiine beveren! Hjertelig velkommen. Veldig godt. ...om ikke så lenge så setter jeg i gang! Min kjære Ost er alt sammen og mere til i en vidunderlig utgave. Det er faktisk noe av det vakreste jeg har sett på håndleddene... Alltid! Nå en vet at en har kvalitet i nærheten...da beholder en det. Gir energi hver gang. Nå kan du luure nå ja... Osten >>><<< Tassen *resten er en godt bevart hemmelighet* Hva er det egentlig dere snakker om her da...humm? 👁️🗨️👁️🗨️ Jaaa...er det ikke vakkert? Hadde vært gøy å lage sånn spesialgarn syns jeg. ...og selge og snakke med mange glade kunder hver dag. Tusen takk for koselige tilbakemeldinger Hoppesøta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #47667 Del Skrevet 19. oktober 2018 (endret) 20 timer siden, Nietsoj skrev: Ja, det er godt dere finner ut av det selv. Blir det munnvask ofte så kan dere bruke denne for å variere smaken: Takk Den smakte godt. Og vi trenger plutselig mer av den såpen nå Endret 19. oktober 2018 av An0nymBruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #47668 Del Skrevet 19. oktober 2018 (endret) trippelpost Endret 19. oktober 2018 av An0nymBruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #47669 Del Skrevet 19. oktober 2018 (endret) . Endret 19. oktober 2018 av An0nymBruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. oktober 2018 #47670 Del Skrevet 19. oktober 2018 (endret) 6 minutter siden, Zemira skrev: Ja hun bakte denne kaka Ja! Kort og greit. 5 minutter siden, An0nymBruker skrev: Denne skvatt jeg av Åpnes på eget ansvar Måtte jo vært fint å lage en egen lang sokk til en slik liten tass. 4 minutter siden, Zemira skrev: Hun ble litt sjokkert da hun skulle søke etter kaker, da denne dukket opp Næmmen Zemira da... Vet Jerri at du har laget den tro kopien der fra deres siste møte i "filateliklubben"? Endret 19. oktober 2018 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 19. oktober 2018 #47671 Del Skrevet 19. oktober 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 19. oktober 2018 #47672 Del Skrevet 19. oktober 2018 (endret) Over til noe helt annet, nå drikker hun kaffe Endret 19. oktober 2018 av AthenaRavenLuna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. oktober 2018 #47673 Del Skrevet 19. oktober 2018 Tante Hoppe? Hvorfor ser tante Zemi så rar ut i ansiktet sitt plu`sli? - Ordet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #47674 Del Skrevet 19. oktober 2018 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Tante Hoppe? Hvorfor ser tante Zemi så rar ut i ansiktet sitt plu`sli? - Ordet Fordi hun spiste for mye blåbærsåpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #47675 Del Skrevet 19. oktober 2018 2 minutter siden, Zemira skrev: Over til noe helt annet, nå drikker hun kaffe Det gjør hun 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 19. oktober 2018 #47676 Del Skrevet 19. oktober 2018 Nå lager hun blåbærpai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #47677 Del Skrevet 19. oktober 2018 Her er kaffen og kaken som Hoppe fikk på senga i dag tidlig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #47678 Del Skrevet 19. oktober 2018 Ettermiddagskaffen skal hun og kjæresten ta i skogen i dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. oktober 2018 #47679 Del Skrevet 19. oktober 2018 24 minutter siden, An0nymBruker skrev: Dette var en smart innretning. Har du en slik @Hoppetaujenta? (Kanskje man kan lage den selv?) Ja, det er oppskrift i linken under https://www.instructables.com/id/Knit-Like-a-Pro-the-Wool-Dispenser/ Faktisk lik det man før hadde som kjøkkenrullholder. Nei, jeg har ikke en slik. God idè. 19 minutter siden, An0nymBruker skrev: Dette var en stilig animasjon (hentet herfra http://www.zhestkov.com/lab/ ). Kulene ligner på det som er utenpå lakrisgodteriet under: VAKKERT! 18 minutter siden, Zemira skrev: Nå går hun en tur i skogen og ser noe merkelig Jeg tror at det er Jerri som er ute i skogen og praktiserer noe med den magiske "løftemekanismen" sin. 15 minutter siden, Zemira skrev: Hun blir redd og gjemmer seg inni dette treet ...og blir veldig overrasket, for der sto det en hyggelig goblin og ga gratisklemmer og jeg fikk alle sammen. 13 minutter siden, Zemira skrev: Inni treet treffer hun på denne...og hun sier atte kan det bli søtere da? Nei. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 19. oktober 2018 #47680 Del Skrevet 19. oktober 2018 Nå spiser hun denne frukten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå